Fantastisch geholpen door verkoper: 37966 QA1S. Sorry ik weet je naam niet. Shirt balr.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Nathalie
|
Bas van mediamarkt Amersfoort heeft mij uitstekend geholpen met mijn telefoon die niet meer werkte. Hij weet precies hoe hij je moet helpen, werkt hard en is super slim.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
baza
|
The most helpful customer service team I have ever dealt with, very helpful and understanding. All you have to do is ask and be polite and it is returned. I got everything I needed apart from an ARC bar but that's sold out everywhere.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
dennis
|
Het is inmiddels 11 dagen geleden dat onze koelkast door de mediamarkt , nou ja eigenlijk leveringsbedrijf Dynalogic geleverd werd. Wat een prutsers, de koelkast stond scheef in de bakwagen en heeft de gehele reis staan wippen. Het is dus ook niet vreemd dat deze beschadigd arriveerde. De leveranciers van Dynalogic waren hier zich vast bewust van, want ze wisten niet hoe snel ze weg moesten zijn.
Vervolgens nog geen 5 minuten later de klantenservice gecontacteerd. Pas bij de derde medewerker (en derde keer dat ik belde) werd er ook daadwerkelijk een mail gestuurd om de klacht mee in te dienen.
Nu zijn we inmiddels 11 dagen verder, nog steeds staat de koelkast in mijn keuken, met de deuken. Vele telefoontjes later krijg ik nog steeds te horen dat er niets gedaan kan worden door de klantenservice en dat de afdeling witgoed contact op moet nemen.
De samenvatting , als je iets koopt bij Mediamarkt, laat de bezorgers NIET vertrekken voordat je het hebt uitgepakt. En betaal pas daarna, want ze laten je gewoon in de steek.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Hetty Groeneveld
|
7-11-2019 Heb ik een iMac gekocht. Mijn iPad was gestorven als gevolg van een kleine hoeveelheid shampoo die over de iPad viel.Om niet zonder te zitten bestelde ik per internet een Apple MacBook Air. Deze beslissing had ik te snel genomen. Zonder problemen werd de laptop teruggenomen en heeft daarna Jason, een goedlachse energieke verkoper, leuk en vlot in de omgang, mij het nodige advies gegeven om voor de toekomst met de iMac alles te kunnen zien, wat maar denkbaar is.
Ik ben heel blij met mijn iMac en beleef het ene na het andere WOW moment.
Ook Mark wil ik bedanken voor het in alle rust en geduld installeren van de iMac.
Jason heeft me echt heel leuk en deskundig geholpen, dankjewel daarvoor.
161 Reviews Plaats review
Mieke
|Fantastisch geholpen door verkoper: 37966 QA1S. Sorry ik weet je naam niet. Shirt balr.
Nathalie
|Bas van mediamarkt Amersfoort heeft mij uitstekend geholpen met mijn telefoon die niet meer werkte. Hij weet precies hoe hij je moet helpen, werkt hard en is super slim.
baza
|The most helpful customer service team I have ever dealt with, very helpful and understanding. All you have to do is ask and be polite and it is returned. I got everything I needed apart from an ARC bar but that's sold out everywhere.
dennis
|Het is inmiddels 11 dagen geleden dat onze koelkast door de mediamarkt , nou ja eigenlijk leveringsbedrijf Dynalogic geleverd werd. Wat een prutsers, de koelkast stond scheef in de bakwagen en heeft de gehele reis staan wippen. Het is dus ook niet vreemd dat deze beschadigd arriveerde. De leveranciers van Dynalogic waren hier zich vast bewust van, want ze wisten niet hoe snel ze weg moesten zijn.
Vervolgens nog geen 5 minuten later de klantenservice gecontacteerd. Pas bij de derde medewerker (en derde keer dat ik belde) werd er ook daadwerkelijk een mail gestuurd om de klacht mee in te dienen.
Nu zijn we inmiddels 11 dagen verder, nog steeds staat de koelkast in mijn keuken, met de deuken. Vele telefoontjes later krijg ik nog steeds te horen dat er niets gedaan kan worden door de klantenservice en dat de afdeling witgoed contact op moet nemen.
De samenvatting , als je iets koopt bij Mediamarkt, laat de bezorgers NIET vertrekken voordat je het hebt uitgepakt. En betaal pas daarna, want ze laten je gewoon in de steek.
Hetty Groeneveld
|7-11-2019 Heb ik een iMac gekocht. Mijn iPad was gestorven als gevolg van een kleine hoeveelheid shampoo die over de iPad viel.Om niet zonder te zitten bestelde ik per internet een Apple MacBook Air. Deze beslissing had ik te snel genomen. Zonder problemen werd de laptop teruggenomen en heeft daarna Jason, een goedlachse energieke verkoper, leuk en vlot in de omgang, mij het nodige advies gegeven om voor de toekomst met de iMac alles te kunnen zien, wat maar denkbaar is.
Ik ben heel blij met mijn iMac en beleef het ene na het andere WOW moment.
Ook Mark wil ik bedanken voor het in alle rust en geduld installeren van de iMac.
Jason heeft me echt heel leuk en deskundig geholpen, dankjewel daarvoor.