The slogan of Media Markt should be changed ‘WoW what a bad service’!
I paid 200€ to replace the screen of my iPhone 8 (not even the original iPhone, but the best they had). Let them place a screen protector that should withhold a slam of an hammer. A couple days later my phone fell from around 40cm high coffee table and there was a crack on the screen! The screen protector was fine but the screen was cracked. Went back to the service point since the screen should have 1 year warranty and they tell me that it is clearly my own fault and they won’t do anything about it.
This is the second and last time I will use the service and products of this company because it also went very wrong the first time. I advise everyone to use other electronic stores because I am Wowed away of how bad their service, attitude and price quality is.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bryan
|
Prijzen zijn niet meer in de winkel te vinden. Voorheen stonden de prijsjes keurig op de producten maar omdat dit teveel tijd in beslag neemt hebben ze nu handige scanners waarop je de prijs terug kan vinden. Dit is natuurlijk wel wanneer de scanners werken, wat bij mijn bezoek niet het geval was.. Vervolgens besloten om een controller te kopen die in een bak lag. Goed nieuws opnieuw, deze bak lag volledig vol met controllers die niet deze prijs hadden. Al met al, zou je dan dus de controller mee moeten geven voor deze prijs. Gebeurt helaas niet. Bij deze dikke onvoldoende gescoord. Terug naar een training klantvriendelijkheid.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hans
|
Wat een boeven zijn dat bij mediamarkt .
Alstublieft niks kopen bij mediamarkt west , het zijn echt boeven die op je geld uit zijn en je belazeren !!!!!
Mijn vader 98 jaar heeft cd speler en tv gekocht zou vrijdag geleverd worden maar nu maandag avond nog niks. Na uren aan de telefoon hangen wordt gezegd dat je de bezorger maar moet bellen die zijn het kwijt . Verder doen ze niks PA 98 jaar zwaar overstuur , bedankt media markt
Spullen reeds betaald € 1000 toch geen kattepis.
BOEVEN zijn het . NIKS kopen hier , je wordt in de maling genomen .
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
René
|
Zeer klant onvriendelijke ervaring en te weinig ervaren personeel
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Boze klant
|
Zo, nog nooit ben ik zo slecht behandeld. Ik heb een uur moeten wachten alleen om een retour te krijgen. Meer dan 10 mensen in de rij met maar 1 medewerker bij de klantenservice. Zelfs die machine waar je je nummer moest pakken deed het niet. Super slechte service. Eerste en laatste keer dat ik hier kom. Dag MediaMarkt Amsterdam-West
39 Reviews Plaats review
Dissapointed customer
|The slogan of Media Markt should be changed ‘WoW what a bad service’!
I paid 200€ to replace the screen of my iPhone 8 (not even the original iPhone, but the best they had). Let them place a screen protector that should withhold a slam of an hammer. A couple days later my phone fell from around 40cm high coffee table and there was a crack on the screen! The screen protector was fine but the screen was cracked. Went back to the service point since the screen should have 1 year warranty and they tell me that it is clearly my own fault and they won’t do anything about it.
This is the second and last time I will use the service and products of this company because it also went very wrong the first time. I advise everyone to use other electronic stores because I am Wowed away of how bad their service, attitude and price quality is.
Bryan
|Prijzen zijn niet meer in de winkel te vinden. Voorheen stonden de prijsjes keurig op de producten maar omdat dit teveel tijd in beslag neemt hebben ze nu handige scanners waarop je de prijs terug kan vinden. Dit is natuurlijk wel wanneer de scanners werken, wat bij mijn bezoek niet het geval was.. Vervolgens besloten om een controller te kopen die in een bak lag. Goed nieuws opnieuw, deze bak lag volledig vol met controllers die niet deze prijs hadden. Al met al, zou je dan dus de controller mee moeten geven voor deze prijs. Gebeurt helaas niet. Bij deze dikke onvoldoende gescoord. Terug naar een training klantvriendelijkheid.
Hans
|Wat een boeven zijn dat bij mediamarkt .
Alstublieft niks kopen bij mediamarkt west , het zijn echt boeven die op je geld uit zijn en je belazeren !!!!!
Mijn vader 98 jaar heeft cd speler en tv gekocht zou vrijdag geleverd worden maar nu maandag avond nog niks. Na uren aan de telefoon hangen wordt gezegd dat je de bezorger maar moet bellen die zijn het kwijt . Verder doen ze niks PA 98 jaar zwaar overstuur , bedankt media markt
Spullen reeds betaald € 1000 toch geen kattepis.
BOEVEN zijn het . NIKS kopen hier , je wordt in de maling genomen .
René
|Zeer klant onvriendelijke ervaring en te weinig ervaren personeel
Boze klant
|Zo, nog nooit ben ik zo slecht behandeld. Ik heb een uur moeten wachten alleen om een retour te krijgen. Meer dan 10 mensen in de rij met maar 1 medewerker bij de klantenservice. Zelfs die machine waar je je nummer moest pakken deed het niet. Super slechte service. Eerste en laatste keer dat ik hier kom. Dag MediaMarkt Amsterdam-West