Wat is media markt Alkmaar een rare winkel geworden.
Wilde een dvd/bluray speler kopen.
Amper wat te vinden daar.
4 stuks hadden ze maar ergens in achteraf hoekje neer gezet.
Leek wel speelgoed gemaakt van goedkoop plastic en brikkerig.
Vraag je waarom er zo weinig dvd/blu ray spelers zijn.
Komt een jong gozertje met het verhaal meneer u bent ouderwets blu ray/dvd kijkt bijna niemand meer .
Huh heb hele collectie thuis en bij kennissen ook volop dvd en blu ray.
Geen idee ik werd voor gekke gerritje uitgemaakt daar.
Ik werd door die uitspraak boos .
Komt een manager erbij een oudere man en die beweerd ook dat ik niet met me tijd mee ga .
Dvd en blu ray was uit de tijd en ouderwets en zo 2000 zei die kerel.
Afijn raar verhaal.
Ook me tv een 100 hertz led tv full hd heel modern werd voor ouderwets uitgemaakt door die manager.
Afijn niet de winkel waar je heen gaat.
Wat jaren terug was er genoeg keuze daar.
Maar nu uitgehold en alleen maar dingen waar ze willen mee scoren bij jonge mensen.
Oja een koffie aparaat toen ik daar keek was ook ouderwets.
Nee senseo en cupjes machines was het.
Wie zet er nog koffie met een filter?.
Ik werd nog net niet in het gekken gesticht gegooid daar als ik ze moet geloven met mijn vragen.
Ook medewerkers erg jong bijdehand -arrogant-onbeschofd-denken een soort jezus al wetend te zijn.
Ze lopen rond daar die medewerkers alsof ze van alles zijn.
Maar Je verdient er weinig bij media markt.
DUS DOE NIET ZO AROGANT EN UIT DE HOOGTE.
Medewerkers praten liever in groepjes bij elkaar in de winkel dan klanten te helpen.
Je ziet 5 medewerkers bij elkaar staan 10-15 minuten -vraag je iemand of ze even kunnen helpen zijn ze geirriteerd.
Want ik stoor ze in hun gesprek dat ging over uitgaan in de kroeg want dat hoorde ik.
Kortom niet echt klant vriendelijk. .
Stelt niks meer voor .
Media markt is nu een slap aftreksel van de winkel wat het jaren geleden was.
Toen was het wel bijzonder.
Nu is het een lege huls en weinig assortiment.
En op media markt internet ook niks te vinden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Herman
|
Vanmiddag in de media markt van Alkmaar geweest. Door de manager werden wij aangesproken dat mijn zoon nan 13 half een capuchon op had. De jeugd, door onzekerheid gedreven, willen zich nog ergens achter verschuilen. Ik heb het zelf ook liever niet, maar ik heb er wel begrip voor. De manager vond het echter nodig mijn zoon hierop aan te spreken. Op zich heb ik daar helemaal geen probleem mee, maar het gaat om de manier waarop. Arrogant en op manier dat de manager boven ons staat als persoon. Als ik daarna vroeg wat de reden is waarom hij zijn capuchon moet afdoen was de enige reden dat dit in de huisregels staat. Dat is wel heel jammer en niet een antwoord dat je van een manager verwacht. Als er een goede reden is, natuurlijk dan vind ik echt dat de capuchon af moet. Echter dit vind ik echt een non-reden. We zijn dan ook meteen naar huis gegaan. Zonde, want de medewerkers zijn namelijk wel goed. Jammer dat ze zo’n manager hebben.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Staal
|
Voor 23:59u besteld, de dag erna in huis is de grootste leugen ooit.
Ik ben misleid door Media Markt, bovenstaande “service” is een wassen neus. Doordat zij pretendeerden te kunnen leveren de dag erna, zit ik nu dagen zonder tv. M’n zieke dochter en ik moeten het doen met een “sorry”. Media markt is in gebreke door deze service niet na te komen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Lars
|
Afgelopen vrijdag de playstation 5 besteld en betaald. Vervolgens totaal niets gehoord tot ik op de maandag erop een bevestiging kreeg met dat de order is aangemaakt. Zowel op de vrijdag als de maandag stond er: "voor 23.59 besteld, is morgen in huis". Misleidende woorden, want op de dag van vandaag, dinsdag 31/08/2021, heb ik de order nog steeds niet ontvangen en gaat er dus ook niet komen. Beloftes worden gemaakt die niet nagekomen worden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hemant
|
Don't buy product from mediamarkt/Worst customer service We ordered a product via mediamarkt online store on 13 March 2021 and received a defective piece, which we got to know when we opened the product for check. Within the said Excahnge & Return period we processed it to the exchange thing. Initially they said we crossed the 14 days of Exchange & Return period and when we gave them proofs then they started telling that we have used the product whilst we only opened it to check whether all parts are available and working fine or not. Later they claimed that this product doesn't belongs to Return and Exchange category and beacuse we have already opened it from the actual packaging, they can not exchange it. Also now it only can be repaired and asked for 15 working days of time to wait. We compromised with this statement and waited for 25 days. After being chased via online chat, emails and customer service calls, we are still not getting any satisfactory answer, leaving the product. I would urge every potential and current customer of mediamarkt to think before buying any product from ***. They are only interested in your hard earn money and not the customer satisfaction. ***
299 Reviews Plaats review
Rob
|Wat is media markt Alkmaar een rare winkel geworden.
Wilde een dvd/bluray speler kopen.
Amper wat te vinden daar.
4 stuks hadden ze maar ergens in achteraf hoekje neer gezet.
Leek wel speelgoed gemaakt van goedkoop plastic en brikkerig.
Vraag je waarom er zo weinig dvd/blu ray spelers zijn.
Komt een jong gozertje met het verhaal meneer u bent ouderwets blu ray/dvd kijkt bijna niemand meer .
Huh heb hele collectie thuis en bij kennissen ook volop dvd en blu ray.
Geen idee ik werd voor gekke gerritje uitgemaakt daar.
Ik werd door die uitspraak boos .
Komt een manager erbij een oudere man en die beweerd ook dat ik niet met me tijd mee ga .
Dvd en blu ray was uit de tijd en ouderwets en zo 2000 zei die kerel.
Afijn raar verhaal.
Ook me tv een 100 hertz led tv full hd heel modern werd voor ouderwets uitgemaakt door die manager.
Afijn niet de winkel waar je heen gaat.
Wat jaren terug was er genoeg keuze daar.
Maar nu uitgehold en alleen maar dingen waar ze willen mee scoren bij jonge mensen.
Oja een koffie aparaat toen ik daar keek was ook ouderwets.
Nee senseo en cupjes machines was het.
Wie zet er nog koffie met een filter?.
Ik werd nog net niet in het gekken gesticht gegooid daar als ik ze moet geloven met mijn vragen.
Ook medewerkers erg jong bijdehand -arrogant-onbeschofd-denken een soort jezus al wetend te zijn.
Ze lopen rond daar die medewerkers alsof ze van alles zijn.
Maar Je verdient er weinig bij media markt.
DUS DOE NIET ZO AROGANT EN UIT DE HOOGTE.
Medewerkers praten liever in groepjes bij elkaar in de winkel dan klanten te helpen.
Je ziet 5 medewerkers bij elkaar staan 10-15 minuten -vraag je iemand of ze even kunnen helpen zijn ze geirriteerd.
Want ik stoor ze in hun gesprek dat ging over uitgaan in de kroeg want dat hoorde ik.
Kortom niet echt klant vriendelijk. .
Stelt niks meer voor .
Media markt is nu een slap aftreksel van de winkel wat het jaren geleden was.
Toen was het wel bijzonder.
Nu is het een lege huls en weinig assortiment.
En op media markt internet ook niks te vinden.
Herman
|Vanmiddag in de media markt van Alkmaar geweest. Door de manager werden wij aangesproken dat mijn zoon nan 13 half een capuchon op had. De jeugd, door onzekerheid gedreven, willen zich nog ergens achter verschuilen. Ik heb het zelf ook liever niet, maar ik heb er wel begrip voor. De manager vond het echter nodig mijn zoon hierop aan te spreken. Op zich heb ik daar helemaal geen probleem mee, maar het gaat om de manier waarop. Arrogant en op manier dat de manager boven ons staat als persoon. Als ik daarna vroeg wat de reden is waarom hij zijn capuchon moet afdoen was de enige reden dat dit in de huisregels staat. Dat is wel heel jammer en niet een antwoord dat je van een manager verwacht. Als er een goede reden is, natuurlijk dan vind ik echt dat de capuchon af moet. Echter dit vind ik echt een non-reden. We zijn dan ook meteen naar huis gegaan. Zonde, want de medewerkers zijn namelijk wel goed. Jammer dat ze zo’n manager hebben.
Staal
|Voor 23:59u besteld, de dag erna in huis is de grootste leugen ooit.
Ik ben misleid door Media Markt, bovenstaande “service” is een wassen neus. Doordat zij pretendeerden te kunnen leveren de dag erna, zit ik nu dagen zonder tv. M’n zieke dochter en ik moeten het doen met een “sorry”. Media markt is in gebreke door deze service niet na te komen.
Lars
|Afgelopen vrijdag de playstation 5 besteld en betaald. Vervolgens totaal niets gehoord tot ik op de maandag erop een bevestiging kreeg met dat de order is aangemaakt. Zowel op de vrijdag als de maandag stond er: "voor 23.59 besteld, is morgen in huis". Misleidende woorden, want op de dag van vandaag, dinsdag 31/08/2021, heb ik de order nog steeds niet ontvangen en gaat er dus ook niet komen. Beloftes worden gemaakt die niet nagekomen worden.
Hemant
|Don't buy product from mediamarkt/Worst customer service We ordered a product via mediamarkt online store on 13 March 2021 and received a defective piece, which we got to know when we opened the product for check. Within the said Excahnge & Return period we processed it to the exchange thing. Initially they said we crossed the 14 days of Exchange & Return period and when we gave them proofs then they started telling that we have used the product whilst we only opened it to check whether all parts are available and working fine or not. Later they claimed that this product doesn't belongs to Return and Exchange category and beacuse we have already opened it from the actual packaging, they can not exchange it. Also now it only can be repaired and asked for 15 working days of time to wait. We compromised with this statement and waited for 25 days. After being chased via online chat, emails and customer service calls, we are still not getting any satisfactory answer, leaving the product. I would urge every potential and current customer of mediamarkt to think before buying any product from ***. They are only interested in your hard earn money and not the customer satisfaction. ***