Horror-tandarts. Op 05 nov 2012 afspraak voor halfjaarlijkse controle. Werd behandeld door een nieuwe Spaans sprekende tandarts. Zonder een woord gesproken te hebben had zij na de controle geconstateerd dat er 2 gaatjes waren. Hierover had ik al geen goed gevoel, daar ik mijn gebit goed onderhoud en nooit klachten/gaatjes heb. Dit werd 2-dagen later bekrachtigd door mijn mondhygiëniste. Contact genomen met Medi-mondzorg,het probleem voorgelegd en de relatie beëindigd. Een nieuwe tandarts gezocht en een nieuwe halfjaarlijkse afspraak gemaakt op 10-05-2013. De desbetreffende behandelplan van Medi-mondzorg had hij overgedragen gekregen,daar constateerde hij de aantekening van de twee tand elementen die geboord moesten worden. Nadat hij zijn controle op mijn gebit had uitgevoerd incl. de twee tand elementen constateerde hij dat dit volstrekt onzinnig was. Pluspunten: Geen. Minpunten: een bedrijf mag best commercieel zijn, maar om in gezonde tanden te boren om zo inkomsten te gaan genereren gaat mij een beetje ver.
2.0
Wil van den Berg
|
Ik voel me belazerd door deze tandarts. Tandarts geeft na eerste controle aan dat oude vullingen lekken en dat er 2 vullingen vervangen mogen worden en ik maak hiervoor een afspraak. Op deze afspraak vervangt de tandarts zonder overleg 4 vullingen, wat ik - verdoofd als ik ben - pas verneem wanneer de assistente mij vraagt wanneer ik een afspraak wil maken voor het vervangen van de volgende 4 vullingen!!!
Mijn oude tandarts vond zelden een gaatje, dus voor een second opinion een andere tandarts opgezocht. Deze constateerde dat mijn gebit, inclusief de oude vullingen prima in orde was. Pluspunten: Deze tandarts is goed in staat zijn eigen zakken te vullen. Minpunten: Tandarts doet behandelingen die onnodig zijn. Ik hoefde, na veel heen en weer geschrijf en gebel, uiteindelijk slechts te betalen, waarvoor ik een afspraak had gemaakt. Ik blijf me belazerd voelen, omdat hij uiteindelijk geheel onnodig 4 vullingen heeft vervangen. Door deze 4 nieuwe vullingen kan ik ook nog eens minder goed kauwen dan voorheen en is bijvoorbeeld het eten van een sinaasappel een stuk minder plezierig geworden.
2 Reviews Plaats review
Renë Venderbos
|Horror-tandarts. Op 05 nov 2012 afspraak voor halfjaarlijkse controle. Werd behandeld door een nieuwe Spaans sprekende tandarts. Zonder een woord gesproken te hebben had zij na de controle geconstateerd dat er 2 gaatjes waren. Hierover had ik al geen goed gevoel, daar ik mijn gebit goed onderhoud en nooit klachten/gaatjes heb. Dit werd 2-dagen later bekrachtigd door mijn mondhygiëniste. Contact genomen met Medi-mondzorg,het probleem voorgelegd en de relatie beëindigd. Een nieuwe tandarts gezocht en een nieuwe halfjaarlijkse afspraak gemaakt op 10-05-2013. De desbetreffende behandelplan van Medi-mondzorg had hij overgedragen gekregen,daar constateerde hij de aantekening van de twee tand elementen die geboord moesten worden. Nadat hij zijn controle op mijn gebit had uitgevoerd incl. de twee tand elementen constateerde hij dat dit volstrekt onzinnig was. Pluspunten: Geen. Minpunten: een bedrijf mag best commercieel zijn, maar om in gezonde tanden te boren om zo inkomsten te gaan genereren gaat mij een beetje ver.
Wil van den Berg
|Ik voel me belazerd door deze tandarts. Tandarts geeft na eerste controle aan dat oude vullingen lekken en dat er 2 vullingen vervangen mogen worden en ik maak hiervoor een afspraak. Op deze afspraak vervangt de tandarts zonder overleg 4 vullingen, wat ik - verdoofd als ik ben - pas verneem wanneer de assistente mij vraagt wanneer ik een afspraak wil maken voor het vervangen van de volgende 4 vullingen!!!
Mijn oude tandarts vond zelden een gaatje, dus voor een second opinion een andere tandarts opgezocht. Deze constateerde dat mijn gebit, inclusief de oude vullingen prima in orde was. Pluspunten: Deze tandarts is goed in staat zijn eigen zakken te vullen. Minpunten: Tandarts doet behandelingen die onnodig zijn. Ik hoefde, na veel heen en weer geschrijf en gebel, uiteindelijk slechts te betalen, waarvoor ik een afspraak had gemaakt. Ik blijf me belazerd voelen, omdat hij uiteindelijk geheel onnodig 4 vullingen heeft vervangen. Door deze 4 nieuwe vullingen kan ik ook nog eens minder goed kauwen dan voorheen en is bijvoorbeeld het eten van een sinaasappel een stuk minder plezierig geworden.