clientvriendelijkheid kan beter Mijn ervaring met de klantvriendelijkheid is helaas niet zo positief. Ik kwam voor een eerste consult terecht bij een assistente, die mij bij een volgende controle doorverwees naar de arts, omdat ik veel vragen had. Dat veel vond ik wel meevallen en logisch bij een eerste contact. Tijdens het gesprek met de arts werd ik naar mijn gevoel haastig te woord gestaan, en werd mij, nadat ik een paar vragen stelde over het verdere verloop van het proces gesommeerd om niet zoveel vragen te stellen en kreeg ik te horen dat ik veel te veel bezig was met alles te willen weten. Ik voelde mij een nummer, dat letterlijk op haar nummer gezet werd, en dat in het eerste contact met die arts. Je voelt je niet serieus genomen en zeker niet klantvriendelijk benaderd. Dit geeft geen prettig gevoel. Het beeld van een arrogante houding van sommige artsen richting de cliënt wordt voor mij op deze wijze helaas bevestigd.
5.0
0
1
Klant van Meander Medisch Centrum
|
goede voorlichting over onderzoeken. Goede planning, waardoor ik zo min mogelijk op mijn werk hoef te verzuimen: ik ben uitzendkr... ik moest naar de neuroloog ivm uitval rechter arm. Ik zag daar erg tegenop. De assistentes hebben de tijd genomen om mij alles goed uit te leggen over de vervolgonderzoeken. Omdat ik via het uitzendbureau werk, krijg ik alleen betaald als ik werk. De onderzoeken kunnen niet op mijn vrije dag plaatsvinden, daarom heeft het ziekenhuis mij als 1e gezet, dat ik 's morgens als 1e aan de beurt ben en daarna snel naar mijn werk kan en zo min mogelijk werkuren/geld hoef te missen.
8.5
0
1
Trendbox Panel
|
Oud ziekenhuis, nieuwe service Goede ontvangst en behandeling. Vooraf informatie.
7.0
0
1
Trendbox Panel
|
Ze staan voor de mensen klaar! Ik kom al jaren in dit ziekenhuis en vind de service altijd top. Wanneer je prettig en je op je gemak voelt is de prijs niet belangrijk.
7.5
0
1
Trendbox Panel
|
Verzorgde Verzorging De huidge gebouwen zijn te oud en de nieuwe nog niet klaar. Maar het verplegend personeel doet haar best om alles zo goed mogeoijk te laten lopen, en daar slagen ze m.i. goed in.
10 Reviews Plaats review
Anneke78
|clientvriendelijkheid kan beter
Mijn ervaring met de klantvriendelijkheid is helaas niet zo positief. Ik kwam voor een eerste consult terecht bij een assistente, die mij bij een volgende controle doorverwees naar de arts, omdat ik veel vragen had. Dat veel vond ik wel meevallen en logisch bij een eerste contact. Tijdens het gesprek met de arts werd ik naar mijn gevoel haastig te woord gestaan, en werd mij, nadat ik een paar vragen stelde over het verdere verloop van het proces gesommeerd om niet zoveel vragen te stellen en kreeg ik te horen dat ik veel te veel bezig was met alles te willen weten. Ik voelde mij een nummer, dat letterlijk op haar nummer gezet werd, en dat in het eerste contact met die arts. Je voelt je niet serieus genomen en zeker niet klantvriendelijk benaderd. Dit geeft geen prettig gevoel. Het beeld van een arrogante houding van sommige artsen richting de cliënt wordt voor mij op deze wijze helaas bevestigd.
Klant van Meander Medisch Centrum
|goede voorlichting over onderzoeken. Goede planning, waardoor ik zo min mogelijk op mijn werk hoef te verzuimen: ik ben uitzendkr...
ik moest naar de neuroloog ivm uitval rechter arm. Ik zag daar erg tegenop. De assistentes hebben de tijd genomen om mij alles goed uit te leggen over de vervolgonderzoeken. Omdat ik via het uitzendbureau werk, krijg ik alleen betaald als ik werk. De onderzoeken kunnen niet op mijn vrije dag plaatsvinden, daarom heeft het ziekenhuis mij als 1e gezet, dat ik 's morgens als 1e aan de beurt ben en daarna snel naar mijn werk kan en zo min mogelijk werkuren/geld hoef te missen.
Trendbox Panel
|Oud ziekenhuis, nieuwe service
Goede ontvangst en behandeling. Vooraf informatie.
Trendbox Panel
|Ze staan voor de mensen klaar!
Ik kom al jaren in dit ziekenhuis en vind de service altijd top. Wanneer je prettig en je op je gemak voelt is de prijs niet belangrijk.
Trendbox Panel
|Verzorgde Verzorging
De huidge gebouwen zijn te oud en de nieuwe nog niet klaar. Maar het verplegend personeel doet haar best om alles zo goed mogeoijk te laten lopen, en daar slagen ze m.i. goed in.