Op donderdag 01-07-2021 brachten mijn vrouw en ik een bezoek aan de poli Oncologie in het MMC Eindhoven. Wij hebben on 16.03 uur beide electriche fietsen gestald in de daarvoor bestemde fietsenstalling. Na terugkomst ontdekte mijn vrouw dat de display niet meer aanwezig was. Vervolgens naar de bewaking gegaan en is na erg veel moeite van de medewerker een verklaring afgegeven. Ook gevraagd of er camerabeelden waren van de fietsenstalling, dat wist hij niet en moest dat gaan uitzoeken. Hierna weer naar de fietsenstalling gegaan en bij het wegrijden van mijn fiets werkte de display niet goed. Tot mijn grootste ontsteltenis ontdekte ik dat ook mijn accu verdwenen was. Wederom weer naar de bewaking gegaan en gevraagd om de verklaring te wijzigen. De medewerker had nog steeds niets gedaan om de camerabeelden te bekijken. Nogmaals gevraagd dit te doen omdat wij hierna aangifte bij de Politie gingen doen voor diefstal. Later in de avond rond 22.00 uur gebeld naar de bewaking en deze medewerker zij dat er helemaal geen camerabewaking was bij de fietsenstalling, ook wilde hij niet zijn naam noemen. Al met al zij wij bij info bij een fietsenzaak zo ongeveer € 1000,- kwijt aan een nieuwe accu, display en het borgingsslot accu.
Al met al vind het niet meer van deze tijd om een fietsenstalling onbewaakt te laten. Misschien zijn er al meerdere incidenten geweest wat betreft diefstal. GRAAG EEN REACTIE VAN HET MMC EINDHOVEN
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bovenkamp
|
Beveiliging van het ziekenhuis te agressief, niet menselijk. In plaats van in een ziekenhuis leek ik wel op een politiebureau of in een gevangenis te zijn!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
B.m.
|
Zeer slechte communicatie tussen ALLE specialisten, waardeloos, thuisfront moet continue allert blijven wat er gebebeurt met de patiënt ..en dan gaat er nog alles fout. zelfs tussen mmc Eindhoven enMMC Veldhoven na complicaties GEEN communicatie. Onderling wordt wordt er gespeculeerd wat er fout is/zou KUNNEN hebben gegaan met bijna fatale afloop!!!! ( fijn voor het thuisfront) . IC heeft een telefonie fobie thuisfront wacht 12 uur op telefoontje, POS heeft dezelfde fobie
Verplegend personeel, heel vriendelijk! Op degene na die eerst een sigaret wilde roken,terwijl patiënt (niet mobiel) zonder handdoek in de douche staat te wachten,vergeten mee te geven door verpleegkundige) .
We wachten af wat hiermee gedaan wordt!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
silvester
|
service ziekenhuis met goede service,komt zijn /haar afspraken goed na
7.0
0
1
Zaagvis
|
Vriendelijk en kundig Mijn vrouw heeft hier onlangs een gastric bypass ondergaan, hierna een kleine hapering waardoor ze terug moest keren naar het MMC . Hoe er daar gehandeld is en hoe er met mijn vrouw maar ook met de familie wordt omgegaan is in mijn beleving nog niet in een ander ziekenhuis gezien. Daarnaast de faciliteiten voor de bezoekers en de patiënten en de vriendelijkheid van het personeel maken dat de cijfers wat mij betreft zo hoog zijn.
10 Reviews Plaats review
P. Loog
|Op donderdag 01-07-2021 brachten mijn vrouw en ik een bezoek aan de poli Oncologie in het MMC Eindhoven. Wij hebben on 16.03 uur beide electriche fietsen gestald in de daarvoor bestemde fietsenstalling. Na terugkomst ontdekte mijn vrouw dat de display niet meer aanwezig was. Vervolgens naar de bewaking gegaan en is na erg veel moeite van de medewerker een verklaring afgegeven. Ook gevraagd of er camerabeelden waren van de fietsenstalling, dat wist hij niet en moest dat gaan uitzoeken. Hierna weer naar de fietsenstalling gegaan en bij het wegrijden van mijn fiets werkte de display niet goed. Tot mijn grootste ontsteltenis ontdekte ik dat ook mijn accu verdwenen was. Wederom weer naar de bewaking gegaan en gevraagd om de verklaring te wijzigen. De medewerker had nog steeds niets gedaan om de camerabeelden te bekijken. Nogmaals gevraagd dit te doen omdat wij hierna aangifte bij de Politie gingen doen voor diefstal. Later in de avond rond 22.00 uur gebeld naar de bewaking en deze medewerker zij dat er helemaal geen camerabewaking was bij de fietsenstalling, ook wilde hij niet zijn naam noemen. Al met al zij wij bij info bij een fietsenzaak zo ongeveer € 1000,- kwijt aan een nieuwe accu, display en het borgingsslot accu.
Al met al vind het niet meer van deze tijd om een fietsenstalling onbewaakt te laten. Misschien zijn er al meerdere incidenten geweest wat betreft diefstal. GRAAG EEN REACTIE VAN HET MMC EINDHOVEN
Bovenkamp
|Beveiliging van het ziekenhuis te agressief, niet menselijk. In plaats van in een ziekenhuis leek ik wel op een politiebureau of in een gevangenis te zijn!
B.m.
|Zeer slechte communicatie tussen ALLE specialisten, waardeloos, thuisfront moet continue allert blijven wat er gebebeurt met de patiënt ..en dan gaat er nog alles fout. zelfs tussen mmc Eindhoven enMMC Veldhoven na complicaties GEEN communicatie. Onderling wordt wordt er gespeculeerd wat er fout is/zou KUNNEN hebben gegaan met bijna fatale afloop!!!! ( fijn voor het thuisfront) . IC heeft een telefonie fobie thuisfront wacht 12 uur op telefoontje, POS heeft dezelfde fobie
Verplegend personeel, heel vriendelijk! Op degene na die eerst een sigaret wilde roken,terwijl patiënt (niet mobiel) zonder handdoek in de douche staat te wachten,vergeten mee te geven door verpleegkundige) .
We wachten af wat hiermee gedaan wordt!
patientencommunicatie
|silvester
|service
ziekenhuis met goede service,komt zijn /haar afspraken goed na
Zaagvis
|Vriendelijk en kundig
Mijn vrouw heeft hier onlangs een gastric bypass ondergaan, hierna een kleine hapering waardoor ze terug moest keren naar het MMC . Hoe er daar gehandeld is en hoe er met mijn vrouw maar ook met de familie wordt omgegaan is in mijn beleving nog niet in een ander ziekenhuis gezien. Daarnaast de faciliteiten voor de bezoekers en de patiënten en de vriendelijkheid van het personeel maken dat de cijfers wat mij betreft zo hoog zijn.