Ik kwam voor het eerst in aanraking met het martini toen mijn Opa (rolstoel patient) steeds vaker voor onderzoeken moest. Hij is rolstoelpatient en kan niet meer lopen, maar dat was geen probleem. Voor de deur een een groot aantal invalide parkeerplaatsen. Toen kwam het Martini op het grandioze idee om de invalide plaatsen weg te halen! En ipv kwam er een grote fiets parkeerplaats! Logisch toch! Als je zo'n heel eind moet fietsen moet je ook nog niet eens een eind moeten lopen! En die invaliden? Die gaan maar in de parkeer garage! Kunnen we we er ook nog wat aan verdienen. Maar zelfs dat was schijnbaar nog te dichtbij! Weg uit die parkeer garage, ga maar naar de (nog verder weg gelegen) parkeer terrein! Toen ben ik gaan bellen want ik vond het te gek voor woorden dat een ziekenhuis ZO met invalide zieke mensen omgaat. De woordvoerder was arrogant en blijkbaar ook niet eens op de hoogte van zijn eigen ziekenhuis! "Dan gaat u Opa toch met het busje!! Daar rijden ze voor!" Schijnbaar wist dit toplicht niet eens dat deze busjes GEEN rolstoel patienten meenemen. In samenspraak met de familie is Opa verhuisd, naar een ziekenhuis waar ze wel ook hebben voor rolstoelpatienten! En, ik hoor, dat tot op de dag van vandaag het Martini nog steeds vind dat die invalide niet moeten zeuren. De parkeer garage staat dagelijks voor de helft leeg, maar die invalide moeten maar zien wat ze doen!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Halinda
|
Goed ziekenhuis Een fijn, toegankelijk ziekenhuis waar je niet als een nummertje gezien wordt. Ben aan mijn enkel behandeld en heb alleen maar deskundige mensen gezien. Ook qua nazorg steekt het goed in elkaar. Liever kom je er niet, maar als het dan toch moet dan in het Martini ziekenhuis.
8.0
0
1
Trendbox Panel
|
Goede behandeling Na een val prima en behoorlijk vlot {was zondagdienst) geholpen
7.5
0
1
Trendbox Panel
|
Goed en effectief Gedegen en zorgvuldige behandeling. Vriendelijke mensen. Prijs niet van toepassing, wordt betaald door de zorgverzekeraar.
6.5
0
1
Johanna de Vries
|
Het Martini ziekenhuis is een ziekenhuis waar je je, als het moet, thuis kunt voelen! Het Martini ziekenhuis is een erg goed ziekenhuis, het personeel is altijd vriendelijk, geduldig en behulpzaam! Over prijzen weet ik niets, maar ze zijn goed, trekken de juiste conclusies en de juiste behandelingen! Super gewoon!
8 Reviews Plaats review
Anneke
|Ik kwam voor het eerst in aanraking met het martini toen mijn Opa (rolstoel patient) steeds vaker voor onderzoeken moest. Hij is rolstoelpatient en kan niet meer lopen, maar dat was geen probleem. Voor de deur een een groot aantal invalide parkeerplaatsen. Toen kwam het Martini op het grandioze idee om de invalide plaatsen weg te halen! En ipv kwam er een grote fiets parkeerplaats! Logisch toch! Als je zo'n heel eind moet fietsen moet je ook nog niet eens een eind moeten lopen! En die invaliden? Die gaan maar in de parkeer garage! Kunnen we we er ook nog wat aan verdienen. Maar zelfs dat was schijnbaar nog te dichtbij! Weg uit die parkeer garage, ga maar naar de (nog verder weg gelegen) parkeer terrein! Toen ben ik gaan bellen want ik vond het te gek voor woorden dat een ziekenhuis ZO met invalide zieke mensen omgaat. De woordvoerder was arrogant en blijkbaar ook niet eens op de hoogte van zijn eigen ziekenhuis! "Dan gaat u Opa toch met het busje!! Daar rijden ze voor!" Schijnbaar wist dit toplicht niet eens dat deze busjes GEEN rolstoel patienten meenemen. In samenspraak met de familie is Opa verhuisd, naar een ziekenhuis waar ze wel ook hebben voor rolstoelpatienten! En, ik hoor, dat tot op de dag van vandaag het Martini nog steeds vind dat die invalide niet moeten zeuren. De parkeer garage staat dagelijks voor de helft leeg, maar die invalide moeten maar zien wat ze doen!
Halinda
|Goed ziekenhuis
Een fijn, toegankelijk ziekenhuis waar je niet als een nummertje gezien wordt. Ben aan mijn enkel behandeld en heb alleen maar deskundige mensen gezien. Ook qua nazorg steekt het goed in elkaar. Liever kom je er niet, maar als het dan toch moet dan in het Martini ziekenhuis.
Trendbox Panel
|Goede behandeling
Na een val prima en behoorlijk vlot {was zondagdienst) geholpen
Trendbox Panel
|Goed en effectief
Gedegen en zorgvuldige behandeling. Vriendelijke mensen. Prijs niet van toepassing, wordt betaald door de zorgverzekeraar.
Johanna de Vries
|Het Martini ziekenhuis is een ziekenhuis waar je je, als het moet, thuis kunt voelen!
Het Martini ziekenhuis is een erg goed ziekenhuis, het personeel is altijd vriendelijk, geduldig en behulpzaam! Over prijzen weet ik niets, maar ze zijn goed, trekken de juiste conclusies en de juiste behandelingen! Super gewoon!