Ik kwam voor knippen, de stylist was goed, maar het was ook geen ingewikkelde klus. Hij kletste graag over zijn werk, dat vond ik niet erg, lijkt me wel normaal. Daardoor duurde het knippen iets langer, ca. 60min. Er stond echter niemand te wachten, het was leeg in de kapsalon.
Martijn Fraaij hield ons de hele tijd in de gaten en keek zuur. Toen ik aan de kassa wilde betalen, vroeg hij een hoger bedrag dan wat voor alleen knippen was afgesproken. Dat was raar want ik had alleen laten knippen, zonder extra's. Toen ik vroeg waarom, verzon hij als reden dat het buiten koud was en dat er daarom geföhnd moest worden ( - terwijl er niet geföhnd werd!!). Hij kwam heel onvriendelijk over, ik wilde op deze manier niet discussieren en betaalde netjes de hogere prijs.
Thuis moest ik vaststellen, dat hij een fout had gemaakt bij het teruggeven van wisselgeld. Ik had minder geld teruggekregen.
1 Review Plaats review
emma janssen
|Ik kwam voor knippen, de stylist was goed, maar het was ook geen ingewikkelde klus. Hij kletste graag over zijn werk, dat vond ik niet erg, lijkt me wel normaal. Daardoor duurde het knippen iets langer, ca. 60min. Er stond echter niemand te wachten, het was leeg in de kapsalon.
Martijn Fraaij hield ons de hele tijd in de gaten en keek zuur. Toen ik aan de kassa wilde betalen, vroeg hij een hoger bedrag dan wat voor alleen knippen was afgesproken. Dat was raar want ik had alleen laten knippen, zonder extra's. Toen ik vroeg waarom, verzon hij als reden dat het buiten koud was en dat er daarom geföhnd moest worden ( - terwijl er niet geföhnd werd!!). Hij kwam heel onvriendelijk over, ik wilde op deze manier niet discussieren en betaalde netjes de hogere prijs.
Thuis moest ik vaststellen, dat hij een fout had gemaakt bij het teruggeven van wisselgeld. Ik had minder geld teruggekregen.
Klantonvriendelijk is nog netjes uitgedrukt..