Up date service. Marcel van der Ende heeft vandaag naar tevredenheid de deurklink vervangen en is hiermee zijn belofte dat het geregeld zou worden na gekomen.
10
J Bos
|
Service. Marcel van der Ende heeft een binnendeur geplaatst met deurklink. Na een paar maanden is de lak van de deurklink af. Ben al sinds Maart 2012 bezig met mailen en telefonisch contact. Uitendelijk is Marcel 6 weken geleden naar de deurkruk komen kijken tot op de dag van vandaag weer niets van hem vernomen. Ik vind dit echt schandalig en getuigen van een zeer slechte service over een geleverd product. Minpunten: Bij problemen hoef je niet op service te rekenen van Marcel van der Ende.
2 Reviews Plaats review
J.Bos
|Up date service. Marcel van der Ende heeft vandaag naar tevredenheid de deurklink vervangen en is hiermee zijn belofte dat het geregeld zou worden na gekomen.
J Bos
|Service. Marcel van der Ende heeft een binnendeur geplaatst met deurklink. Na een paar maanden is de lak van de deurklink af. Ben al sinds Maart 2012 bezig met mailen en telefonisch contact. Uitendelijk is Marcel 6 weken geleden naar de deurkruk komen kijken tot op de dag van vandaag weer niets van hem vernomen. Ik vind dit echt schandalig en getuigen van een zeer slechte service over een geleverd product. Minpunten: Bij problemen hoef je niet op service te rekenen van Marcel van der Ende.