Dit gaat over Kooistra Makkum. Prijzen belachelijk hoog. In Bolsward zijn veel producten goedkoper (?) Kwaliteit: slagerij vooraan: slecht, slecht, slecht....... Bakker: Stokbrood.... smelt op de tong/m. mellows. Medewerkers: sommige slecht, brutaal zelfs naar zweet stinkend! Dit alles slechts een kleine greep uit een veel groter probleem. Als de gemeente nu eindelijk maar een keer zou begrijpen dat het niet houdbaar is dat Kooistra het "alleenrecht " in Makkum heeft. Dit dorp heeft recht op minstens nog een supermarkt.
1 Review Plaats review
hgjt
|Dit gaat over Kooistra Makkum. Prijzen belachelijk hoog. In Bolsward zijn veel producten goedkoper (?) Kwaliteit: slagerij vooraan: slecht, slecht, slecht....... Bakker: Stokbrood.... smelt op de tong/m. mellows. Medewerkers: sommige slecht, brutaal zelfs naar zweet stinkend! Dit alles slechts een kleine greep uit een veel groter probleem. Als de gemeente nu eindelijk maar een keer zou begrijpen dat het niet houdbaar is dat Kooistra het "alleenrecht " in Makkum heeft. Dit dorp heeft recht op minstens nog een supermarkt.