Asociaal rijgedrag. Autorijden kunnen ze daar niet,asociaal rijgedrag kunnen ze alleen maar neerzetten, Ipv zich keurig aan de toegestane snelheid (50 Km) en inhaalverbod aldaar aan te houden, moest de ASO over een dubbel doorgetrokken streep, en met hoge snelheid een file voorbij scheuren,en er een paar auto bestuurders uit de tegemoetkomende richting uit moesten wijken naar de berm voor deze asociaal,als dat niet gebeurd was had de N 201 nu afgesloten geweest, en er mss.doden of gewonden waren geweest,omdat meneer de ASO niet even kon wachten, om achter aan te sluiten in een file, want bij het eerst volgende stoplicht kreeg ik nog eerder groen licht, en om dan nog een middelvinger op te steken bewijst maar weer eens wat voor een ASO'S erop de weg zitten. Pluspunten: Autorijden kunnen ze daar niet,asociaal rijgedrag kunnen ze alleen maar neerzetten, Ipv zich keurig aan de toegestane snelheid (50 Km) en inhaalverbod aldaar aan te houden, moest de ASO over een dubbel doorgetrokken streep, en met hoge snelheid een file voorbij scheuren,en er een paar auto bestuurders uit de tegemoetkomende richting uit moesten wijken naar de berm voor deze asociaal,als dat niet gebeurd was had de N 201 nu afgesloten geweest, en er mss.doden of gewonden waren geweest,omdat meneer de ASO niet even kon wachten, om achter aan te sluiten in een file, want bij het eerst volgende stoplicht kreeg ik nog eerder groen licht, en om dan nog een middelvinger op te steken bewijst maar weer eens wat voor een ASO'S erop de weg zitten. Minpunten: Autorijden kunnen ze daar niet,asociaal rijgedrag kunnen ze alleen maar neerzetten, Ipv zich keurig aan de toegestane snelheid (50 Km) en inhaalverbod aldaar aan te houden, moest de ASO over een dubbel doorgetrokken streep, en met hoge snelheid een file voorbij scheuren,en er een paar auto bestuurders uit de tegemoetkomende richting uit moesten wijken naar de berm voor deze asociaal,als dat niet gebeurd was had de N 201 nu afgesloten geweest, en er mss.doden of gewonden waren geweest,omdat meneer de ASO niet even kon wachten, om achter aan te sluiten in een file, want bij het eerst volgende stoplicht kreeg ik nog eerder groen licht, en om dan nog een middelvinger op te steken bewijst maar weer eens wat voor een ASO'S erop de weg zitten.
1 Review Plaats review
Jan
|Asociaal rijgedrag. Autorijden kunnen ze daar niet,asociaal rijgedrag kunnen ze alleen maar neerzetten, Ipv zich keurig aan de toegestane snelheid (50 Km) en inhaalverbod aldaar aan te houden, moest de ASO over een dubbel doorgetrokken streep, en met hoge snelheid een file voorbij scheuren,en er een paar auto bestuurders uit de tegemoetkomende richting uit moesten wijken naar de berm voor deze asociaal,als dat niet gebeurd was had de N 201 nu afgesloten geweest, en er mss.doden of gewonden waren geweest,omdat meneer de ASO niet even kon wachten, om achter aan te sluiten in een file, want bij het eerst volgende stoplicht kreeg ik nog eerder groen licht, en om dan nog een middelvinger op te steken bewijst maar weer eens wat voor een ASO'S erop de weg zitten. Pluspunten: Autorijden kunnen ze daar niet,asociaal rijgedrag kunnen ze alleen maar neerzetten, Ipv zich keurig aan de toegestane snelheid (50 Km) en inhaalverbod aldaar aan te houden, moest de ASO over een dubbel doorgetrokken streep, en met hoge snelheid een file voorbij scheuren,en er een paar auto bestuurders uit de tegemoetkomende richting uit moesten wijken naar de berm voor deze asociaal,als dat niet gebeurd was had de N 201 nu afgesloten geweest, en er mss.doden of gewonden waren geweest,omdat meneer de ASO niet even kon wachten, om achter aan te sluiten in een file, want bij het eerst volgende stoplicht kreeg ik nog eerder groen licht, en om dan nog een middelvinger op te steken bewijst maar weer eens wat voor een ASO'S erop de weg zitten. Minpunten: Autorijden kunnen ze daar niet,asociaal rijgedrag kunnen ze alleen maar neerzetten, Ipv zich keurig aan de toegestane snelheid (50 Km) en inhaalverbod aldaar aan te houden, moest de ASO over een dubbel doorgetrokken streep, en met hoge snelheid een file voorbij scheuren,en er een paar auto bestuurders uit de tegemoetkomende richting uit moesten wijken naar de berm voor deze asociaal,als dat niet gebeurd was had de N 201 nu afgesloten geweest, en er mss.doden of gewonden waren geweest,omdat meneer de ASO niet even kon wachten, om achter aan te sluiten in een file, want bij het eerst volgende stoplicht kreeg ik nog eerder groen licht, en om dan nog een middelvinger op te steken bewijst maar weer eens wat voor een ASO'S erop de weg zitten.