One of my most worthless decisions so far! I've made six offers within the range suggested by Makelaarland, but I've literally received nothing in return—no success at all! I paid 640 euros, but they don't seem to appreciate good service. Truly worthless! I wasted my money for nothing, I would say. I couldn't see any effort to help me buy a property. They didn't do anything different from what I would do with my limited market knowledge. Additionally, numerous bugs and problems in their application and website are affecting the product and platform.
This is not a reliable broker. You have to wait hours for a response.
When I asked to terminate my contract, they didn't even care about that!! LOL!
I am very disappointed. A very bad experience. Hopefully, I only had a remote experience! otherwise, we would have lost 2950!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mandy
|
Makelaarsland,
Zelden zo een onprofessionele partij meegemaakt.
School jongetjes achter de telefoon die geen verstand van zaken hebben. Zodra het “moeilijk “ wordt , willen ze van je af. Contracten met addertjes , belangrijke gegevens die niet kloppen. Pas op! Geen zuivere koffie, ver van blijven, voor zoiets belangrijks als de aan en verkoop van een huis.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nickey de Jong
|
Wij hebben onze woning verkocht met Makelaarsland en zijn daar heel tevreden over! Het enige wat je zelf moet doen zijn de bezichtigingen (voor die optie hadden wij gekozen). Die bezichtigingen vonden we erg leuk om te doen. De bezoekers leken het erg op prijs te stellen dat wij alles konden vertellen over ons huis en de verbouwing. Onze makelaar Dylan en de mensen op kantoor hebben ons heel goed geholpen. Een dikke aanrader dus!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jeroen Schuit
|
Mijn huis makkelijk verkocht met Makelaarsland. Vooral bij de onderhandeling hebben ze goed werk geleverd en door een laatste onderhandeling hun eigen kosten alweer terugverdiend. Een volgende keer zou ik ze zeker weer inschakelen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Froma
|
Wij als kopende partij hebben zeer slechte ervaringen met Makelaarsland. Als verkoper moet je alles zelf doen. Als je een huis koopt via makelaarsland wees voorbereid dat je vooral met de verkoper te maken hebt. Afgelopen week zouden we passeren, de dag voor de passeerdatum kwamen we erachter dat hier helemaal geen sprake van was. Makelaarsland was vergeten deze datum te bevestigen bij de notaris. De eerdere passeerdatum was bij de notaris aangehouden. Uiteindelijk moesten we binnen een dag een andere notaris vinden om een week later te kunnen passeren. Dit kostte echter 600,- meer. En niet te spreken over alle afspraken met aannemers die verzet moesten worden. Makelaarsland legt de schuld volledig bij ons en komt ons niet tegemoet. Ik zou nooit een huis verkopen via deze "makelaar". Kies gewoon een echte makelaar die zijn verantwoordelijkheid neemt. En mocht je een huis kopen via makelaarsland check dan continue bij het bedrijf en niet bij de verkoper hoe het ervoor staat
609 Reviews Plaats review
Masoud
|One of my most worthless decisions so far! I've made six offers within the range suggested by Makelaarland, but I've literally received nothing in return—no success at all! I paid 640 euros, but they don't seem to appreciate good service. Truly worthless! I wasted my money for nothing, I would say. I couldn't see any effort to help me buy a property. They didn't do anything different from what I would do with my limited market knowledge. Additionally, numerous bugs and problems in their application and website are affecting the product and platform.
This is not a reliable broker. You have to wait hours for a response.
When I asked to terminate my contract, they didn't even care about that!! LOL!
I am very disappointed. A very bad experience. Hopefully, I only had a remote experience! otherwise, we would have lost 2950!
Mandy
|Makelaarsland,
Zelden zo een onprofessionele partij meegemaakt.
School jongetjes achter de telefoon die geen verstand van zaken hebben. Zodra het “moeilijk “ wordt , willen ze van je af. Contracten met addertjes , belangrijke gegevens die niet kloppen. Pas op! Geen zuivere koffie, ver van blijven, voor zoiets belangrijks als de aan en verkoop van een huis.
Nickey de Jong
|Wij hebben onze woning verkocht met Makelaarsland en zijn daar heel tevreden over! Het enige wat je zelf moet doen zijn de bezichtigingen (voor die optie hadden wij gekozen). Die bezichtigingen vonden we erg leuk om te doen. De bezoekers leken het erg op prijs te stellen dat wij alles konden vertellen over ons huis en de verbouwing. Onze makelaar Dylan en de mensen op kantoor hebben ons heel goed geholpen. Een dikke aanrader dus!
Jeroen Schuit
|Mijn huis makkelijk verkocht met Makelaarsland. Vooral bij de onderhandeling hebben ze goed werk geleverd en door een laatste onderhandeling hun eigen kosten alweer terugverdiend. Een volgende keer zou ik ze zeker weer inschakelen.
Froma
|Wij als kopende partij hebben zeer slechte ervaringen met Makelaarsland. Als verkoper moet je alles zelf doen. Als je een huis koopt via makelaarsland wees voorbereid dat je vooral met de verkoper te maken hebt. Afgelopen week zouden we passeren, de dag voor de passeerdatum kwamen we erachter dat hier helemaal geen sprake van was. Makelaarsland was vergeten deze datum te bevestigen bij de notaris. De eerdere passeerdatum was bij de notaris aangehouden. Uiteindelijk moesten we binnen een dag een andere notaris vinden om een week later te kunnen passeren. Dit kostte echter 600,- meer. En niet te spreken over alle afspraken met aannemers die verzet moesten worden. Makelaarsland legt de schuld volledig bij ons en komt ons niet tegemoet. Ik zou nooit een huis verkopen via deze "makelaar". Kies gewoon een echte makelaar die zijn verantwoordelijkheid neemt. En mocht je een huis kopen via makelaarsland check dan continue bij het bedrijf en niet bij de verkoper hoe het ervoor staat