De leidinggevenden begrijpen het begrip klantvriendelijkheid totaal niet. Jammer. Ze negeren de klant volkomen en zorgen voor een bedrukte sfeer. Terwijl er enkele top kassamedewerkers zijn die het wèl begrijpen.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Arnold Verijdt
|
Gisteren nog aardbeien gekocht, bleken toch echt zacht, smakeloos, mogelijk te warm bewaard. Alles weggegooid….
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
John
|
Het management is niet klantvriendelijk. De winkel is prima en het kassapersoneel is zeer behulpzaam en goed. Het management is echter opvallend veel bezig met zichzelf en vergeet de klant daarbij.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Lidl
|
Erg prettige sfeer in de winkel en prijskwaliteitsverhouding is perfect.
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Erg prettige sfeer in de winkel en prijskwaliteitsverhouding is perfect.
59 Reviews Plaats review
Klant bij Lidl
|De leidinggevenden begrijpen het begrip klantvriendelijkheid totaal niet. Jammer. Ze negeren de klant volkomen en zorgen voor een bedrukte sfeer. Terwijl er enkele top kassamedewerkers zijn die het wèl begrijpen.
Arnold Verijdt
|Gisteren nog aardbeien gekocht, bleken toch echt zacht, smakeloos, mogelijk te warm bewaard. Alles weggegooid….
John
|Het management is niet klantvriendelijk. De winkel is prima en het kassapersoneel is zeer behulpzaam en goed. Het management is echter opvallend veel bezig met zichzelf en vergeet de klant daarbij.
Klant van Lidl
|Erg prettige sfeer in de winkel en prijskwaliteitsverhouding is perfect.
Klant van Lidl
|Erg prettige sfeer in de winkel en prijskwaliteitsverhouding is perfect.