Ik ben alleen op fietsvakantie en gisteren reed ik over glas waardoor mijn beide banden helemaal kapot gingen. Op zondag zijn alle fietsenmakers in ‘s Heerenberg en omstreken gesloten. De eerste persoon die ik aansprak, bracht mij naar Jan, de eigenaar van Lucassen Tweewielers. Jan heeft mij toen met het bedrijfsbusje naar zijn fietsenzaak gebracht een aantal dorpen verderop (op zijn vrije dag). Onderweg boeiende gesprekken gehad over zijn jeugd in Amerika en waar zijn passie voor fietsen vandaan kwam. Eenmaal aangekomen, werd de zaak speciaal voor mij geopend en gingen we samen aan de fiets sleutelen. Ik mocht zelf het ventiel-type uitkiezen en binnen 15 minuten waren van beide wielen, de binnen en- buiten banden vervangen. Perfect geholpen met heldere uitleg over de verschillende type banden en ventielen, overduidelijk een vakman. Deze ervaring heeft werkelijk waar mijn hele vakantie gemaakt!
Dit avontuur laat niet alleen zien dat Jan Lukassen lokaal goed bekend staat, aangezien de eerste persoon die ik aansprak meteen van hem wist, maar ook dat bij hem en dit bedrijf het hart op de goeie plek ligt (echt een familiebedrijf). Als een bedrijf al die tijd, moeite, kosten, gezelligheid en geduld over heeft voor een onbekende op doorreis, dan weet ik bij wie ik de volgende keer moet zijn. Ik kan deze fietszaak aan iedereen aanbevelen (ze doen trouwens ook meer dan alleen fietsen repareren).
Kortom, ik ben fan!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
g
|
Recent een nieuwe ebike gekocht bij Lukassen. Helaas een miskoop vanwege de rem bij ca.26 km met de Boschmotor. Mijn fout! Gevraagd om de fiets in te ruilen.Nee,niet mogelijk! Wel mogelijk wanneer ik een nieuwe fiets bij hem aanschaf .Over een fiets van minder dan 3 maanden in gebruik met een km.stand van 460 km zou mijn inruil 1250 euro bedragen,d.w.z. in mijn geval 600 euro d.i. 1,26 laten vallen per km. Niet bepaald een klantvriendelijk bedrijf.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Langmuur
|
goede service. Met een piepend balhoofd van mijn Gazelle Saphier kwam ik op een morgen tijdens mijn vakantie in september binnenvallen.
De heer Lukassen zag meteen wat er aan de hand was en ging direct aan het werk om het euvel te herstellen.
Deze service was gratis en ik vervolgde fluitend mijn weg. Pluspunten: perfecte service
10
John Lemmen
|
E bike. onlangs hier een Koga elektrofiets gekocht. Pluspunten: perfekt geadviseerd en zeer veel op voorraad aan diverse merken
4 Reviews Plaats review
Tigo
|Ik ben alleen op fietsvakantie en gisteren reed ik over glas waardoor mijn beide banden helemaal kapot gingen. Op zondag zijn alle fietsenmakers in ‘s Heerenberg en omstreken gesloten. De eerste persoon die ik aansprak, bracht mij naar Jan, de eigenaar van Lucassen Tweewielers. Jan heeft mij toen met het bedrijfsbusje naar zijn fietsenzaak gebracht een aantal dorpen verderop (op zijn vrije dag). Onderweg boeiende gesprekken gehad over zijn jeugd in Amerika en waar zijn passie voor fietsen vandaan kwam. Eenmaal aangekomen, werd de zaak speciaal voor mij geopend en gingen we samen aan de fiets sleutelen. Ik mocht zelf het ventiel-type uitkiezen en binnen 15 minuten waren van beide wielen, de binnen en- buiten banden vervangen. Perfect geholpen met heldere uitleg over de verschillende type banden en ventielen, overduidelijk een vakman. Deze ervaring heeft werkelijk waar mijn hele vakantie gemaakt!
Dit avontuur laat niet alleen zien dat Jan Lukassen lokaal goed bekend staat, aangezien de eerste persoon die ik aansprak meteen van hem wist, maar ook dat bij hem en dit bedrijf het hart op de goeie plek ligt (echt een familiebedrijf). Als een bedrijf al die tijd, moeite, kosten, gezelligheid en geduld over heeft voor een onbekende op doorreis, dan weet ik bij wie ik de volgende keer moet zijn. Ik kan deze fietszaak aan iedereen aanbevelen (ze doen trouwens ook meer dan alleen fietsen repareren).
Kortom, ik ben fan!
g
|Recent een nieuwe ebike gekocht bij Lukassen. Helaas een miskoop vanwege de rem bij ca.26 km met de Boschmotor. Mijn fout! Gevraagd om de fiets in te ruilen.Nee,niet mogelijk! Wel mogelijk wanneer ik een nieuwe fiets bij hem aanschaf .Over een fiets van minder dan 3 maanden in gebruik met een km.stand van 460 km zou mijn inruil 1250 euro bedragen,d.w.z. in mijn geval 600 euro d.i. 1,26 laten vallen per km. Niet bepaald een klantvriendelijk bedrijf.
Langmuur
|goede service. Met een piepend balhoofd van mijn Gazelle Saphier kwam ik op een morgen tijdens mijn vakantie in september binnenvallen.
De heer Lukassen zag meteen wat er aan de hand was en ging direct aan het werk om het euvel te herstellen.
Deze service was gratis en ik vervolgde fluitend mijn weg. Pluspunten: perfecte service
John Lemmen
|E bike. onlangs hier een Koga elektrofiets gekocht. Pluspunten: perfekt geadviseerd en zeer veel op voorraad aan diverse merken