Ik wilde een enkelbandje 9 karaat in de aanbieding kopen, maar was niet op voorraad. 2 dagen voordat de aanbieding afliep was het product te verkrijgen.
Daarom ben ik 2 dagen na mijn bericht naar de winkel geweest
De luiken waren naar beneden met een briefje dat ze om 14.00 weer open zouden gaan.
Heb gewacht tot 15.30 maar zonder succes
Nu is de aanbieding niet meer geldig
In de winkel kunnen ze me niet meer helpen omdat de aanbieding voorbij is en bij de klantenservice is de enige mogelijkheid om een nieuw account aan te maken. (wat heeft dat er nu weer mee te maken????) Als ik vraag naar een andere oplossing wordt ik niet meer te woord gestaan en wordt het gesprek beëindigd en ook mocht ik niet de naam van de medewerker van de klantenservice noteren.
Kortom: je wordt gelokt met een aanbieding. Maar je kan het product pas daadwerkelijk kopen als de aanbieding voorbij is. En zo gaat dat wel vaker bij Lucardi
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hannah
|
Als ze kunnen verkopen krijgen ze van mij overal een 10 voor
Maar komt het aan op kwaliteit dan is een 1 nog te hoog
8 maanden oude ring van 300,-
Mist nu al een diamantje.
Op site staat goud en diamanten 1 jaar garantie. Klantenservice meld nee hoor 6 maand
Waardeloos wil je sieraden die snel stuk gaan koop ze hier. Zie hun fb voor de feiten. Ben helaas niet de enige met dit probleem.
Wil je kwaliteit ga ergens anders heen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sanne
|
Belachelijke service! Slechte kwaliteit sieraden. 2x in 3 weken ketting gebroken! 1ste keer netjes een nieuwe gekregen, 2de keer konden ze niets betekenen en zeer onvriendelijk te woord gestaan! Ik kom hier noooooit meer!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
denise sprenkeling
|
echt supper slechte juwelierszaak, ik kwam daar om een ring te halen voor kerst. ik had de perfecte ring gevonden en toen ik vroeg of ze hem konden graveren zijden ze dat dat alleen kon als ik hem bestelde. nu heb ik de ring laten bestellen en de gravering is niet te zien. ik dacht dat ze er misschien iets aan konden doen, maar toen ik daar over belde wouden ze der niks aan doen.
ik raad niemand aan om naar lucardi te gaan in Alkmaar. je kan beter een echte juwelier kiezen
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Annemiek
|
Zeer slechte ervaring gehad, armband kado gekregen en even om gedaan om te kijken of hij past, helaas past t niet. Kom ik in de winkel om te ruilen wordt ik door een zeer onvriendelijke dame geholpen en die beweerd dat ik de armband gedragen heb, ja duh, heb m gepast en verder niet. Ze willen de armband nu dus niet terugnemen dit terwijl ik met regelmaat daar in de winkel kwam. Echt zeer slecht en niet goed voor uw klantenbinding.
42 Reviews Plaats review
G.
|Ik wilde een enkelbandje 9 karaat in de aanbieding kopen, maar was niet op voorraad. 2 dagen voordat de aanbieding afliep was het product te verkrijgen.
Daarom ben ik 2 dagen na mijn bericht naar de winkel geweest
De luiken waren naar beneden met een briefje dat ze om 14.00 weer open zouden gaan.
Heb gewacht tot 15.30 maar zonder succes
Nu is de aanbieding niet meer geldig
In de winkel kunnen ze me niet meer helpen omdat de aanbieding voorbij is en bij de klantenservice is de enige mogelijkheid om een nieuw account aan te maken. (wat heeft dat er nu weer mee te maken????) Als ik vraag naar een andere oplossing wordt ik niet meer te woord gestaan en wordt het gesprek beëindigd en ook mocht ik niet de naam van de medewerker van de klantenservice noteren.
Kortom: je wordt gelokt met een aanbieding. Maar je kan het product pas daadwerkelijk kopen als de aanbieding voorbij is. En zo gaat dat wel vaker bij Lucardi
Hannah
|Als ze kunnen verkopen krijgen ze van mij overal een 10 voor
Maar komt het aan op kwaliteit dan is een 1 nog te hoog
8 maanden oude ring van 300,-
Mist nu al een diamantje.
Op site staat goud en diamanten 1 jaar garantie. Klantenservice meld nee hoor 6 maand
Waardeloos wil je sieraden die snel stuk gaan koop ze hier. Zie hun fb voor de feiten. Ben helaas niet de enige met dit probleem.
Wil je kwaliteit ga ergens anders heen.
Sanne
|Belachelijke service! Slechte kwaliteit sieraden. 2x in 3 weken ketting gebroken! 1ste keer netjes een nieuwe gekregen, 2de keer konden ze niets betekenen en zeer onvriendelijk te woord gestaan! Ik kom hier noooooit meer!
denise sprenkeling
|echt supper slechte juwelierszaak, ik kwam daar om een ring te halen voor kerst. ik had de perfecte ring gevonden en toen ik vroeg of ze hem konden graveren zijden ze dat dat alleen kon als ik hem bestelde. nu heb ik de ring laten bestellen en de gravering is niet te zien. ik dacht dat ze er misschien iets aan konden doen, maar toen ik daar over belde wouden ze der niks aan doen.
ik raad niemand aan om naar lucardi te gaan in Alkmaar. je kan beter een echte juwelier kiezen
Annemiek
|Zeer slechte ervaring gehad, armband kado gekregen en even om gedaan om te kijken of hij past, helaas past t niet. Kom ik in de winkel om te ruilen wordt ik door een zeer onvriendelijke dame geholpen en die beweerd dat ik de armband gedragen heb, ja duh, heb m gepast en verder niet. Ze willen de armband nu dus niet terugnemen dit terwijl ik met regelmaat daar in de winkel kwam. Echt zeer slecht en niet goed voor uw klantenbinding.