Laatst kocht ik 2 Gygabyte Brix t.w.v. 750,€ ( elders kosten ze 240 € per stuk) bij thuiskomst bleek dat installeren te moeilijk was en Loonstra niet bereid was een helpende hand te bieden besloot ik ze daags later de koop ongedaan te laten maken, wat bij alle winkeliers kan en moet, Loonstra wilde 30% restitutiekosten in rekening brengen. Ik weigerde en confronteerde hem de spelregels klant versus verkoper.
Loonstra werd kwaad en smeet doos in mijn richting en sprak de verbijsterde woorden" IK LAAT MIJ NIET IN MIJN EIGEN WINKEL BELEDIGEN"
Loonstra kan best een goede vakman zijn op zijn gebied maar omgangsvormen zijn Loonstra totaal onbekend.
Had een eerdere vergelijkbare review geschreven maar die is van de site gehaald door, Loonstra ??
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Carlo
|
Onze laptop was niet goed meer en hij wilde hem wel nakijken. Hij rekende daar onderzoekskosten voor en dat vond ik normaal. Echter bij het ophalen kreeg ik alles in losse onderdelen. Op mijn vraag of dit normaal was zei hij ja hoor, ik wil het wel weer in elkaar zetten maar dat kost weer onderzoekkosten. Er viel nergens over te praten en meneertje wil alleen maar nieuwe spullen verkopen. Wat een botte l*l zeg. Meneertje lijkt zo aardig maar kijk hier voor uit. Mensen schrijven niet voor niets slechte ervaringen over dit persoontje. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
w
|
ik wilde een PC waarmee ik muziek kon bewerken en samples kon edditten met maar 1 programma en daarmee de samples kon overzetten in een Mac waar ik met Ableton werk.
de pc moest ook een "ingang hebben waarmee ik geluid kon opnemen.
de beste man kwam met een klein apparaatje "NUC8ppyh een krachtig machientje en ik kocht hem.
thuis zette ik maar 1 programma op ( Soundforge) en ging internetten voor mijn accounts te bezoeken, de pagina opbouw duurde erg lang, et als mijn oude pc van 7 jaar oud die zo traag was geworden....deze was net zo traag.
ook werken met het programma Soundforge is een en al frustratie hoe traag die werkt..
ik ging ermee terug want ze zouden hem nakijken en toen ik hem kwam ophalen vertelde de medewerker mij dat hij goed was, ik had nog uitgelegd dat beeldopbouw erg traag was maar dit was het...hiermee moest ik het maar doen.
de eigenaar ontweek mij en ging een klant helpen.
ook de mic ingang werkt niet en herkent, ik heb nu een externe geluidskaart van mijn mengtafel en op aangesloten en doet het gelukkig.
je kan mij niet wijs maken dat dit normaal is dat een pc zo traag was net als een oude pc van 7 jaar oud, nu zit ik te klooien en een paar honderd euro armer en niks opgeschoten.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Sabien
|
Helaas slechte ervaring meegemaakt!
Sleeve voor mijn Apple iPad besteld, gevraagd of mijn uitleg duidelijk was, wat ik precies wilde hebben.
Dat werd bevestigd! Kom ik hem ophalen blijkt het de verkeerde te zijn. En ook nog duurder dan afgesproken! Zeg ik dat ik toch echt een andere wil , krijg ik als antwoord : deze is besteld voor u en van terugsturen is geen sprake omdat dat te duur is,
Dus ik kon het ding n.betalen en meenemen!
Erg on klantvriendelijk, er werd niet naar een oplossing gezocht ...
En dan moet je je plaatselijke ondernemers steunen !? Niet dus meer wat betreft Loonstra!
Klaar mee, ze hebben zelfs niet gereageerd op mijn mailtje over de gang van zaken.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Stef Schhaap
|
Ik had problemen met het juist aansluiten van een nieuwe printer. Het probleem is op dezelfde dag zeer vriendelijk telefonisch verholpen. Toch een half uurtje werk. En nog gratis ook. Dat kom je niet vaak meer tegen. Ben de volgende dag dan ook gaan bedanken.
14 Reviews Plaats review
Karel
|Laatst kocht ik 2 Gygabyte Brix t.w.v. 750,€ ( elders kosten ze 240 € per stuk) bij thuiskomst bleek dat installeren te moeilijk was en Loonstra niet bereid was een helpende hand te bieden besloot ik ze daags later de koop ongedaan te laten maken, wat bij alle winkeliers kan en moet, Loonstra wilde 30% restitutiekosten in rekening brengen. Ik weigerde en confronteerde hem de spelregels klant versus verkoper.
Loonstra werd kwaad en smeet doos in mijn richting en sprak de verbijsterde woorden" IK LAAT MIJ NIET IN MIJN EIGEN WINKEL BELEDIGEN"
Loonstra kan best een goede vakman zijn op zijn gebied maar omgangsvormen zijn Loonstra totaal onbekend.
Had een eerdere vergelijkbare review geschreven maar die is van de site gehaald door, Loonstra ??
Carlo
|Onze laptop was niet goed meer en hij wilde hem wel nakijken. Hij rekende daar onderzoekskosten voor en dat vond ik normaal. Echter bij het ophalen kreeg ik alles in losse onderdelen. Op mijn vraag of dit normaal was zei hij ja hoor, ik wil het wel weer in elkaar zetten maar dat kost weer onderzoekkosten. Er viel nergens over te praten en meneertje wil alleen maar nieuwe spullen verkopen. Wat een botte l*l zeg. Meneertje lijkt zo aardig maar kijk hier voor uit. Mensen schrijven niet voor niets slechte ervaringen over dit persoontje. Een gewaarschuwd mens telt voor twee!
w
|ik wilde een PC waarmee ik muziek kon bewerken en samples kon edditten met maar 1 programma en daarmee de samples kon overzetten in een Mac waar ik met Ableton werk.
de pc moest ook een "ingang hebben waarmee ik geluid kon opnemen.
de beste man kwam met een klein apparaatje "NUC8ppyh een krachtig machientje en ik kocht hem.
thuis zette ik maar 1 programma op ( Soundforge) en ging internetten voor mijn accounts te bezoeken, de pagina opbouw duurde erg lang, et als mijn oude pc van 7 jaar oud die zo traag was geworden....deze was net zo traag.
ook werken met het programma Soundforge is een en al frustratie hoe traag die werkt..
ik ging ermee terug want ze zouden hem nakijken en toen ik hem kwam ophalen vertelde de medewerker mij dat hij goed was, ik had nog uitgelegd dat beeldopbouw erg traag was maar dit was het...hiermee moest ik het maar doen.
de eigenaar ontweek mij en ging een klant helpen.
ook de mic ingang werkt niet en herkent, ik heb nu een externe geluidskaart van mijn mengtafel en op aangesloten en doet het gelukkig.
je kan mij niet wijs maken dat dit normaal is dat een pc zo traag was net als een oude pc van 7 jaar oud, nu zit ik te klooien en een paar honderd euro armer en niks opgeschoten.
Frans Loonstra
|Sabien
|Helaas slechte ervaring meegemaakt!
Sleeve voor mijn Apple iPad besteld, gevraagd of mijn uitleg duidelijk was, wat ik precies wilde hebben.
Dat werd bevestigd! Kom ik hem ophalen blijkt het de verkeerde te zijn. En ook nog duurder dan afgesproken! Zeg ik dat ik toch echt een andere wil , krijg ik als antwoord : deze is besteld voor u en van terugsturen is geen sprake omdat dat te duur is,
Dus ik kon het ding n.betalen en meenemen!
Erg on klantvriendelijk, er werd niet naar een oplossing gezocht ...
En dan moet je je plaatselijke ondernemers steunen !? Niet dus meer wat betreft Loonstra!
Klaar mee, ze hebben zelfs niet gereageerd op mijn mailtje over de gang van zaken.
Stef Schhaap
|Ik had problemen met het juist aansluiten van een nieuwe printer. Het probleem is op dezelfde dag zeer vriendelijk telefonisch verholpen. Toch een half uurtje werk. En nog gratis ook. Dat kom je niet vaak meer tegen. Ben de volgende dag dan ook gaan bedanken.