Op 3 juli een ketting gekocht, ketting zou op voorraad zijn en binnen 2 dagen geleverd worden. Diverse keren gemaild en aangegeven dat ik de zending nog steeds niet heb ontvangen. Op 11 juli antwoord ontvangen met de melding dat de zending op 4 juli verzonden zou zijn en dat ik maar even bij de buren moest checken als zij iets hadden ontvangen. Opnieuw gemaild dat bij de buren ook niets was ontvangen en daarna geen reactie! Dit betreft een verjaardagscadeau voor 7 juli, vandaag alweer 12 juli en nog steeds niets ontvangen!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
W J Touw
|
Op 23 oktober een herenketting besteld.
Op 25 oktober zou de bestelling als brievenbus post worden afgeleverd.
Op 28 oktober nog niets ontvangen.
OP mijn vraag wanneer ik het artikel tegemoet zou mogen zien werd de vraag gestel; Vraag eens bij de buren"".
Vreemde vraag en een vreemde reactie.
Zowel het contact via mail, als het uitblijven van enig zinnige oplossing, scoren bijzonder laag.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Carla
|
2 ringen besteld. Komen te laat binnen. Zit er een hele andere ring bij dan besteld. Moet ik terugsturen en nieuwe ring bestellen (zelfde dag nog gedaan). Komt wel de goeie ring binnen maar foute maat. Heb nu dus 3 ringen betaald, 2 ringen oorspronkelijk nodig maar feitelijk heb ik nu niets. En helaas telefonisch niet te bereiken, gelijk voicemail.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sue Palm
|
Ik had middels een webshop giftcard Kleding bij lookinggoodtoday besteld en helaas moeten retourneren aangezien ik persoonlijk een te grote maat te hebben voor het assortiment dat ze aanbieden. Het storecredit wilde ik hierom graag elders besteden, dit bleek bij DNP (webshopgiftcard) niet mogelijk. Ik heb contact opgenomen met Johan van lookinggoodtoday en hij heeft de nodige moeite genomen contact met DNP op te nemen om mijn tegoed bij een andere winkel te kunnen besteden, als het aan DNP zelf had gelegen was dit nooit gelukt. Over DNP ben ik dan ook niet echt te spreken. Maar over lookinggoodtoday niets anders dan lof, dat ze zelfs nog moeite doen, terwijl ze aan mij niets konden verdienen, dat maak je nog maar zelden mee en wil het bedrijf daarom dan ook alle credits geven die ze verdienen, de service, communicatie en mede het nakomen van afspraken verdiend lookinggoodtoday een dikke 10! Johan, bedankt je bemiddeling, jij maakte het verschil!
10 Reviews Plaats review
Rick
|Op 3 juli een ketting gekocht, ketting zou op voorraad zijn en binnen 2 dagen geleverd worden. Diverse keren gemaild en aangegeven dat ik de zending nog steeds niet heb ontvangen. Op 11 juli antwoord ontvangen met de melding dat de zending op 4 juli verzonden zou zijn en dat ik maar even bij de buren moest checken als zij iets hadden ontvangen. Opnieuw gemaild dat bij de buren ook niets was ontvangen en daarna geen reactie! Dit betreft een verjaardagscadeau voor 7 juli, vandaag alweer 12 juli en nog steeds niets ontvangen!
W J Touw
|Op 23 oktober een herenketting besteld.
Op 25 oktober zou de bestelling als brievenbus post worden afgeleverd.
Op 28 oktober nog niets ontvangen.
OP mijn vraag wanneer ik het artikel tegemoet zou mogen zien werd de vraag gestel; Vraag eens bij de buren"".
Vreemde vraag en een vreemde reactie.
Zowel het contact via mail, als het uitblijven van enig zinnige oplossing, scoren bijzonder laag.
Carla
|2 ringen besteld. Komen te laat binnen. Zit er een hele andere ring bij dan besteld. Moet ik terugsturen en nieuwe ring bestellen (zelfde dag nog gedaan). Komt wel de goeie ring binnen maar foute maat. Heb nu dus 3 ringen betaald, 2 ringen oorspronkelijk nodig maar feitelijk heb ik nu niets. En helaas telefonisch niet te bereiken, gelijk voicemail.
Sue Palm
|Ik had middels een webshop giftcard Kleding bij lookinggoodtoday besteld en helaas moeten retourneren aangezien ik persoonlijk een te grote maat te hebben voor het assortiment dat ze aanbieden. Het storecredit wilde ik hierom graag elders besteden, dit bleek bij DNP (webshopgiftcard) niet mogelijk. Ik heb contact opgenomen met Johan van lookinggoodtoday en hij heeft de nodige moeite genomen contact met DNP op te nemen om mijn tegoed bij een andere winkel te kunnen besteden, als het aan DNP zelf had gelegen was dit nooit gelukt. Over DNP ben ik dan ook niet echt te spreken. Maar over lookinggoodtoday niets anders dan lof, dat ze zelfs nog moeite doen, terwijl ze aan mij niets konden verdienen, dat maak je nog maar zelden mee en wil het bedrijf daarom dan ook alle credits geven die ze verdienen, de service, communicatie en mede het nakomen van afspraken verdiend lookinggoodtoday een dikke 10! Johan, bedankt je bemiddeling, jij maakte het verschil!
PIET BATENBURG
|ALLES KLOPTE !