Abonnement onbeperk wassen genomen op een einde van de maand vervolgens wordt er ergens rond 20ste van de maand van mijn rekening afgeschreven. Contact met Loogman opgenomen en gevraagd om niet eerder dan de 24ste af te schrijven, krijgt een bijdehandse reaktie dat het automatisch gaat en dat ze geen invloed er op hebben en als het me niet bevalt kan ik op zeggen. De maand daar op nog erger zelfs op de 18de van de maand. Weer geklacht en uitgelegd dat het om een maandelijkse abonnement is en niet een 4 weekse dus kan niet zijn dat er zomaar midden in de maand afgeschreven kan. Hier krijg ik een reaktie dat ik gelijk hebt en dat het normal rond de einde van de maand afgeschreven wordt en dus na de 24ste.
Er is zelf voorgekomen dat mijn abonnement stopgezet werdt terwijl ik netjes op 24 ste van de maand hebt betaald. Ik bij de wasstraat geklacht omdat ik voorschut stond toen ik mijn auto wouw gaan wassen, toen mocht ik doorheen maar daarna werd een andere abonnement voor mijn geopend. Zelf de personeel heeft er probleem mee met dit abonnement systeem en staan ook zo voor schut bij de klant want die moeten de vuile was hangen voor de slordige administratie Loogman. Ik heb besloten na 2 maanden mijn abonnement op te zeggen. Een maand nadat deze gestopt is en dat ik niet eens meer bij Loogman bend geweest word ik verrast met een afschrijving door Loogman van mijn rekening en op de 23ste van de maand. Ik had ze gebeld om hier over te klachen krijg ik te horen dat ik het zelf moet storneren. Lekker dan, jullie spelen op andermans rekening en vervolgens moet men het zelf gaan oplossen.
Normal doe ik niet makelijk mensen uitschelden maar bijdeze kan voor mij de hele Loogman de POT OP!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Volkert
|
Jongeman (blond) heeft niet geleerd normaal te reageren als er iets niet volledig goedgaat… schreeuwen tegen klant geeft Loogman slechte naam!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marinella
|
Na de wasstraat de auto
gaan stofzuigen. Na een paar minuten schoot er een hogedruk spuit van de muur op ons af. Volgens een medewerker had de voorganger het misschien niet goed opgehangen. De motorkap zwaar beschadigd. 750 euro schade. Ze zijn niet verantwoordelijk en nu moeten wij bewijzen dat wij de spuit niet hebben gebruikt! Hoedan de auto was schoon dan hoef je toch geen hogedrukspuit te gebruiken? Wij zijn heel verdrietig hadden de auto net 2 weken. Geen nieuwe maar wel een mooie. Schandalig dat ze ons de schuld geven. Helaas zie ik meerdere klachten met dezelfde brief over niet aansprakelijk van hun kant.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Derek Bruce
|
Awful car wash and company. Damage caused to one alloy wheel at the car wash in Aalsmeer during September 2021, and Loogman declined to either replace or repair the alloy. Disgusted and will not use again.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marijke
|
Exact dezelfde ervaring als de schrijver van de vorige review. Spiegel (die ingeklapt was!) is afgebroken. Schade 267 euro. Loogman, en meer specifiek dhr Gerard *** die erover gaat vergoedt helemaal niets.
10 Reviews Plaats review
Michael
|Abonnement onbeperk wassen genomen op een einde van de maand vervolgens wordt er ergens rond 20ste van de maand van mijn rekening afgeschreven. Contact met Loogman opgenomen en gevraagd om niet eerder dan de 24ste af te schrijven, krijgt een bijdehandse reaktie dat het automatisch gaat en dat ze geen invloed er op hebben en als het me niet bevalt kan ik op zeggen. De maand daar op nog erger zelfs op de 18de van de maand. Weer geklacht en uitgelegd dat het om een maandelijkse abonnement is en niet een 4 weekse dus kan niet zijn dat er zomaar midden in de maand afgeschreven kan. Hier krijg ik een reaktie dat ik gelijk hebt en dat het normal rond de einde van de maand afgeschreven wordt en dus na de 24ste.
Er is zelf voorgekomen dat mijn abonnement stopgezet werdt terwijl ik netjes op 24 ste van de maand hebt betaald. Ik bij de wasstraat geklacht omdat ik voorschut stond toen ik mijn auto wouw gaan wassen, toen mocht ik doorheen maar daarna werd een andere abonnement voor mijn geopend. Zelf de personeel heeft er probleem mee met dit abonnement systeem en staan ook zo voor schut bij de klant want die moeten de vuile was hangen voor de slordige administratie Loogman. Ik heb besloten na 2 maanden mijn abonnement op te zeggen. Een maand nadat deze gestopt is en dat ik niet eens meer bij Loogman bend geweest word ik verrast met een afschrijving door Loogman van mijn rekening en op de 23ste van de maand. Ik had ze gebeld om hier over te klachen krijg ik te horen dat ik het zelf moet storneren. Lekker dan, jullie spelen op andermans rekening en vervolgens moet men het zelf gaan oplossen.
Normal doe ik niet makelijk mensen uitschelden maar bijdeze kan voor mij de hele Loogman de POT OP!
Volkert
|Jongeman (blond) heeft niet geleerd normaal te reageren als er iets niet volledig goedgaat… schreeuwen tegen klant geeft Loogman slechte naam!!
Marinella
|Na de wasstraat de auto
gaan stofzuigen. Na een paar minuten schoot er een hogedruk spuit van de muur op ons af. Volgens een medewerker had de voorganger het misschien niet goed opgehangen. De motorkap zwaar beschadigd. 750 euro schade. Ze zijn niet verantwoordelijk en nu moeten wij bewijzen dat wij de spuit niet hebben gebruikt! Hoedan de auto was schoon dan hoef je toch geen hogedrukspuit te gebruiken? Wij zijn heel verdrietig hadden de auto net 2 weken. Geen nieuwe maar wel een mooie. Schandalig dat ze ons de schuld geven. Helaas zie ik meerdere klachten met dezelfde brief over niet aansprakelijk van hun kant.
Derek Bruce
|Awful car wash and company. Damage caused to one alloy wheel at the car wash in Aalsmeer during September 2021, and Loogman declined to either replace or repair the alloy. Disgusted and will not use again.
Marijke
|Exact dezelfde ervaring als de schrijver van de vorige review. Spiegel (die ingeklapt was!) is afgebroken. Schade 267 euro. Loogman, en meer specifiek dhr Gerard *** die erover gaat vergoedt helemaal niets.