Jongeman (blond) heeft niet geleerd normaal te reageren als er iets niet volledig goedgaat… schreeuwen tegen klant geeft Loogman slechte naam!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marinella
|
Na de wasstraat de auto
gaan stofzuigen. Na een paar minuten schoot er een hogedruk spuit van de muur op ons af. Volgens een medewerker had de voorganger het misschien niet goed opgehangen. De motorkap zwaar beschadigd. 750 euro schade. Ze zijn niet verantwoordelijk en nu moeten wij bewijzen dat wij de spuit niet hebben gebruikt! Hoedan de auto was schoon dan hoef je toch geen hogedrukspuit te gebruiken? Wij zijn heel verdrietig hadden de auto net 2 weken. Geen nieuwe maar wel een mooie. Schandalig dat ze ons de schuld geven. Helaas zie ik meerdere klachten met dezelfde brief over niet aansprakelijk van hun kant.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Derek Bruce
|
Awful car wash and company. Damage caused to one alloy wheel at the car wash in Aalsmeer during September 2021, and Loogman declined to either replace or repair the alloy. Disgusted and will not use again.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marijke
|
Exact dezelfde ervaring als de schrijver van de vorige review. Spiegel (die ingeklapt was!) is afgebroken. Schade 267 euro. Loogman, en meer specifiek dhr Gerard *** die erover gaat vergoedt helemaal niets.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
rick fleumer
|
Kijk uit voor dit bedrijf , de wasstraat ramt je spiegels eraf en ze vergoeden dan niks !!
Smoesjes van ja het was al een oude auto (10 jaar) en het is je eigen risico!
Slappe hap ,bagger bedrijf 130 euro schade na veel gebel 65 euro vergoeding gekregen via de filiaalmanager ( ik denk dat deze het uit eigen zak heeft vergoed om klanten te houden) maar dat hoofdkantoor is een waardeloze afdeling.
9 Reviews Plaats review
Volkert
|Jongeman (blond) heeft niet geleerd normaal te reageren als er iets niet volledig goedgaat… schreeuwen tegen klant geeft Loogman slechte naam!!
Marinella
|Na de wasstraat de auto
gaan stofzuigen. Na een paar minuten schoot er een hogedruk spuit van de muur op ons af. Volgens een medewerker had de voorganger het misschien niet goed opgehangen. De motorkap zwaar beschadigd. 750 euro schade. Ze zijn niet verantwoordelijk en nu moeten wij bewijzen dat wij de spuit niet hebben gebruikt! Hoedan de auto was schoon dan hoef je toch geen hogedrukspuit te gebruiken? Wij zijn heel verdrietig hadden de auto net 2 weken. Geen nieuwe maar wel een mooie. Schandalig dat ze ons de schuld geven. Helaas zie ik meerdere klachten met dezelfde brief over niet aansprakelijk van hun kant.
Derek Bruce
|Awful car wash and company. Damage caused to one alloy wheel at the car wash in Aalsmeer during September 2021, and Loogman declined to either replace or repair the alloy. Disgusted and will not use again.
Marijke
|Exact dezelfde ervaring als de schrijver van de vorige review. Spiegel (die ingeklapt was!) is afgebroken. Schade 267 euro. Loogman, en meer specifiek dhr Gerard *** die erover gaat vergoedt helemaal niets.
rick fleumer
|Kijk uit voor dit bedrijf , de wasstraat ramt je spiegels eraf en ze vergoeden dan niks !!
Smoesjes van ja het was al een oude auto (10 jaar) en het is je eigen risico!
Slappe hap ,bagger bedrijf 130 euro schade na veel gebel 65 euro vergoeding gekregen via de filiaalmanager ( ik denk dat deze het uit eigen zak heeft vergoed om klanten te houden) maar dat hoofdkantoor is een waardeloze afdeling.