Een drietal weken geleden verschillende zaken besteld,oa een speeltractor. Die zat onverpakt in de grote doos bij ander gerief en had maar drie wielen. Proberen te retourneren maar lukte niet want “ mijn bestelnummer was niet gekend”. Dan e-mail naar klantendienst, direct bevestiging terug dat mijn mail goed ontvangen was en dat ze probeerden binnen de 24 h te antwoorden. Intussen drie weken verder en nog geen reactie ! Geen service . Het overige speelgoed was ook niet wat ik er van verwacht had en ook niet helemaal hetzelfde van wat ik besteld had.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jocelyn
|
Op 17-11 een bestelling geplaatst. Bij de bestelling zag ik wisselende berichten voorbij komen, enkele berichten zeiden 'morgen in huis', andere berichten 'vanwege drukte duurt het iets langer' oid.
Was niet heel erg, want ik hoef het de 21e pas in huis te hebben. Uiteindelijk stond in de bevestigingsmail dat het vandaag (20-11) geleverd zou worden. Echter vandaag geen pakket ontvangen. Ik heb zelf gebeld. De reactie: 'er was een onderdeel van de bestelling niet op voorraad. Het duurt iets langer.' Toen zelf maar doorgevraagd, heb ik het dan morgen? Het antwoord: 'Volgende week ergens, weten we niet.'
Ik vind dat not done. Als je merkt dat je iets niet op voorraad hebt, dan laat je dat de klant toch even weten? Ik zit nu voor Piet Snot te wachten en moet nu op het laatste moment nog maar elders cadeaus zien te kopen, terwijl ik alles ruim op tijd geregeld dacht te hebben.
Ik heb er zelf om gevraagd om de bestelling te annuleren en om mij een bevestiging van de annulering te sturen. Zou gedaan worden. Dat is inmiddels alweer uren geleden en tot op heden de bevestiging van annulering nog niet ontvangen.
Kortom: ik heb geen vertrouwen meer in deze winkel!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Henny van den Brink
|
vaak kapotte spullen of schots en scheef, retouren mag alleen word je daar gelijk voor gestraft, de volgende bestelling mag je niet meer kiezen voor achteraf betalen, 6 aanmaningen gehad voor iets wat allang retour was gegaan, tig keer voor gebeld,dat gesprek verliep vreselijk, daarna kreeg ik een kadobon voor de geleden schade, en na een aantal maanden deed ik toch weer een bestelling,werd het geannuleerd,want ik was een onprettige klant en ik mag nooit meer bij ze bestellen, ongelofelijk
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sander
|
Gewoon een slecht bedrijf.
Levering duurt veelste lang wat op hun site staat klopt niet.
Respons van de medewerker als je ze een email stuur 0,0
Eenmaal bestelling binnen en merk je dat er iets kapot is,.. nou forget it ze gaan je NIET helpen.
Heb meerdere emails verstuurd maar geen gehoor op geen ene email.
En bellen heeft geen zin want het is zo druk dat ineens de verbinding weg valt.. dit is tot 3x gebeurd na zeker 15 min per keer aan de lijn gehangen te hebben.
Heb inmiddels al meer belkosten dan dat het hele product gekost heeft.
In 1 woord SCHANDALIG!!!!!!!
Ik bestel er nooit meer wat en zal het ook niet aanbevelen aan andere.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Rsw
|
Leveren binnen de aangegeven tijd is lastig voor lobbes. Er staat voor 16.00 volgende dag keveren, maar paar regels later staat er voor 23.59.
Maar niks is er van waar je moet geduld hebben. Zelfs als ze je de trackandtrace sturen en je klikt erop staat er dat het nog niet bij postnl is. Ze hebben dus alleen die pakketzegel uitgeprint en het gemeld bij postnl, meer niet.
Eindelijk na 4 dagen had ik het in huis. Dus weer gewaarschuwd ze hebben veel maar leveren niet zoals ze zelf aangeven.
Komt nog bij dat ze te beroerd zijn een reactie op je email te geven zeeeeeer slecht!!
Ik bestel voortaan wel bij andere winkels die wel waarmaken wat ze zeggen.
27 Reviews Plaats review
Patricia
|Een drietal weken geleden verschillende zaken besteld,oa een speeltractor. Die zat onverpakt in de grote doos bij ander gerief en had maar drie wielen. Proberen te retourneren maar lukte niet want “ mijn bestelnummer was niet gekend”. Dan e-mail naar klantendienst, direct bevestiging terug dat mijn mail goed ontvangen was en dat ze probeerden binnen de 24 h te antwoorden. Intussen drie weken verder en nog geen reactie ! Geen service . Het overige speelgoed was ook niet wat ik er van verwacht had en ook niet helemaal hetzelfde van wat ik besteld had.
Jocelyn
|Op 17-11 een bestelling geplaatst. Bij de bestelling zag ik wisselende berichten voorbij komen, enkele berichten zeiden 'morgen in huis', andere berichten 'vanwege drukte duurt het iets langer' oid.
Was niet heel erg, want ik hoef het de 21e pas in huis te hebben. Uiteindelijk stond in de bevestigingsmail dat het vandaag (20-11) geleverd zou worden. Echter vandaag geen pakket ontvangen. Ik heb zelf gebeld. De reactie: 'er was een onderdeel van de bestelling niet op voorraad. Het duurt iets langer.' Toen zelf maar doorgevraagd, heb ik het dan morgen? Het antwoord: 'Volgende week ergens, weten we niet.'
Ik vind dat not done. Als je merkt dat je iets niet op voorraad hebt, dan laat je dat de klant toch even weten? Ik zit nu voor Piet Snot te wachten en moet nu op het laatste moment nog maar elders cadeaus zien te kopen, terwijl ik alles ruim op tijd geregeld dacht te hebben.
Ik heb er zelf om gevraagd om de bestelling te annuleren en om mij een bevestiging van de annulering te sturen. Zou gedaan worden. Dat is inmiddels alweer uren geleden en tot op heden de bevestiging van annulering nog niet ontvangen.
Kortom: ik heb geen vertrouwen meer in deze winkel!
Henny van den Brink
|vaak kapotte spullen of schots en scheef, retouren mag alleen word je daar gelijk voor gestraft, de volgende bestelling mag je niet meer kiezen voor achteraf betalen, 6 aanmaningen gehad voor iets wat allang retour was gegaan, tig keer voor gebeld,dat gesprek verliep vreselijk, daarna kreeg ik een kadobon voor de geleden schade, en na een aantal maanden deed ik toch weer een bestelling,werd het geannuleerd,want ik was een onprettige klant en ik mag nooit meer bij ze bestellen, ongelofelijk
Sander
|Gewoon een slecht bedrijf.
Levering duurt veelste lang wat op hun site staat klopt niet.
Respons van de medewerker als je ze een email stuur 0,0
Eenmaal bestelling binnen en merk je dat er iets kapot is,.. nou forget it ze gaan je NIET helpen.
Heb meerdere emails verstuurd maar geen gehoor op geen ene email.
En bellen heeft geen zin want het is zo druk dat ineens de verbinding weg valt.. dit is tot 3x gebeurd na zeker 15 min per keer aan de lijn gehangen te hebben.
Heb inmiddels al meer belkosten dan dat het hele product gekost heeft.
In 1 woord SCHANDALIG!!!!!!!
Ik bestel er nooit meer wat en zal het ook niet aanbevelen aan andere.
Rsw
|Leveren binnen de aangegeven tijd is lastig voor lobbes. Er staat voor 16.00 volgende dag keveren, maar paar regels later staat er voor 23.59.
Maar niks is er van waar je moet geduld hebben. Zelfs als ze je de trackandtrace sturen en je klikt erop staat er dat het nog niet bij postnl is. Ze hebben dus alleen die pakketzegel uitgeprint en het gemeld bij postnl, meer niet.
Eindelijk na 4 dagen had ik het in huis. Dus weer gewaarschuwd ze hebben veel maar leveren niet zoals ze zelf aangeven.
Komt nog bij dat ze te beroerd zijn een reactie op je email te geven zeeeeeer slecht!!
Ik bestel voortaan wel bij andere winkels die wel waarmaken wat ze zeggen.
Cheers.