oplichters. Wat een fraudeurs. Laat nooit iets afleveren via dit waardeloze bedrijf met laaielichters. Bank, uiteraard van Seats and Sofas, kon niet door de deur. Dan moet je verplicht het totale bedrag van 155,00 euro betalen zonder dat ze wat doen. Doe je dat niet dan nemen ze je al betaalde bank in beslag. Pluspunten: Geen. Minpunten: Slechte service, leugenaars.
2.0
frank
|
Leugenaar. Een bank gekocht bij Seats en Sofa. Via hen dit telefoonnummer gekregen voor levering. Seats en Sofa heeft hen in eerste instantie zelf gebeld voor wat de kosten waren. Later zelf gebeld voor het maken van een afspraak. De bank zo op een bewuste dag gebracht worden waarna vanaf 07.30 uur konden bellen voor een tijdsindicatie. Dit ook gedaan de bank zou eind van de dag gebracht worden. Echter de bank kwam maar niet en kwam maar niet. Vervoerder tig keer gebeld maar namen niet op. Seats en Sofa gebeld staat onze bank nog in het filaal! Uiteindelijk belt de chauffeur om 19.15 uur heeft mijn baas u niet gebeld de levering gaat niet door. Waarom niet tja de bank staat bij een ander filaal. Dit is nog steeds dezelfde waar de bank de gehele tijd staat. Ik laat mijn baas u nu bellen. Die heeft de avond natuurlijk nooit gebeld. Het advies kreeg ik ook van de chaufeur belt u morgen met kantoor (is toch omgekeerde wereld zij maken en afspraak komen deze zelf niet na maar dan klant zelf bellen). Zelf toch maar gebeld de volgende dag omdat ik nog niets gehoord had. Allemaal onjuistheden worden er uitgesproken ik mag niet leveren dit, en dat? Oplossingen worden er in geheel niet geboden alleen leugens en smoesjes. Op de vraag waarom ik niet afgebeld ben kwam het antwoordt wij wisten dit pas om 18.00 uur terwijl de chauffeur mij eerder door gaf in de OCHTEND gelijk zijn baas gebeld te hebben. Nu een andere vervoerder gebeld waarbij de gesprekvoering gelijk al vanaf het begin anders en positief is.
Nu halve dag vrij van het werk verspilt waarbij geen enkel begrip is vanuit LLS (Lam Lendige Service). Pluspunten: Zijn die er bij deze vervoerder?
- Als ik iets positief moet zeggen, de chauffeur belt terug na tig gemiste oproepen
- pluspunten heb je als je geen zaken met ze doet. Minpunten: - komt afspraken niet na
- liegt (komt met feitelijke onjuistheden)
- niet klantgericht, zeker niet servicegericht
- van geen kant begriptonend
- onbeschoft.
2.0
Anke
|
oplichters!!. telefonisch een afspraak gemaakt en duidelijk aangegeven dat ik in een flat woon. komen ze langs en hebben ze niet het juiste transport! moet via het balkon. heb 115 euro moeten betalen terwijl ik nog steeds mijn bank niet heb. ze hebben me gechanteerd om 115 euro te betalen anders zouden ze de bank meenemen naar hun bedrijf!!verschrikkelijke oplichters!!
2.0
Piet
|
Erg duur!. Kan me wel vinden in het verhaal van Simone. Ook ik kon niet meer pinnen en vond de prijs erg hoog voor een bank brengen. Pluspunten: Geen
2.0
simone
|
dubbele boekhouding. bank besteld en via seats en sofa's aan ons bezorgd. Pluspunten: vriendelijke bezorgers. Minpunten: -telefonische afspraak : bedrag hoger afgesproken, dan wat bezorgers kwamen vragen. Dit wijst op onzorgvuldigheid en het initiele bedrag was dus onnodig hoog.
-bank bij levering: kan ik plots niet pinnen / ik moet cash betalen (125 euro). Dit was een verrassing. Ik krijg geen kwitantie van de bezorgers.
Met andere woorden er wordt hier nogal wat zwart geld verdiend...
5 Reviews Plaats review
yasmeen
|oplichters. Wat een fraudeurs. Laat nooit iets afleveren via dit waardeloze bedrijf met laaielichters. Bank, uiteraard van Seats and Sofas, kon niet door de deur. Dan moet je verplicht het totale bedrag van 155,00 euro betalen zonder dat ze wat doen. Doe je dat niet dan nemen ze je al betaalde bank in beslag. Pluspunten: Geen. Minpunten: Slechte service, leugenaars.
frank
|Leugenaar. Een bank gekocht bij Seats en Sofa. Via hen dit telefoonnummer gekregen voor levering. Seats en Sofa heeft hen in eerste instantie zelf gebeld voor wat de kosten waren. Later zelf gebeld voor het maken van een afspraak. De bank zo op een bewuste dag gebracht worden waarna vanaf 07.30 uur konden bellen voor een tijdsindicatie. Dit ook gedaan de bank zou eind van de dag gebracht worden. Echter de bank kwam maar niet en kwam maar niet. Vervoerder tig keer gebeld maar namen niet op. Seats en Sofa gebeld staat onze bank nog in het filaal! Uiteindelijk belt de chauffeur om 19.15 uur heeft mijn baas u niet gebeld de levering gaat niet door. Waarom niet tja de bank staat bij een ander filaal. Dit is nog steeds dezelfde waar de bank de gehele tijd staat. Ik laat mijn baas u nu bellen. Die heeft de avond natuurlijk nooit gebeld. Het advies kreeg ik ook van de chaufeur belt u morgen met kantoor (is toch omgekeerde wereld zij maken en afspraak komen deze zelf niet na maar dan klant zelf bellen). Zelf toch maar gebeld de volgende dag omdat ik nog niets gehoord had. Allemaal onjuistheden worden er uitgesproken ik mag niet leveren dit, en dat? Oplossingen worden er in geheel niet geboden alleen leugens en smoesjes. Op de vraag waarom ik niet afgebeld ben kwam het antwoordt wij wisten dit pas om 18.00 uur terwijl de chauffeur mij eerder door gaf in de OCHTEND gelijk zijn baas gebeld te hebben. Nu een andere vervoerder gebeld waarbij de gesprekvoering gelijk al vanaf het begin anders en positief is.
Nu halve dag vrij van het werk verspilt waarbij geen enkel begrip is vanuit LLS (Lam Lendige Service). Pluspunten: Zijn die er bij deze vervoerder?
- Als ik iets positief moet zeggen, de chauffeur belt terug na tig gemiste oproepen
- pluspunten heb je als je geen zaken met ze doet. Minpunten: - komt afspraken niet na
- liegt (komt met feitelijke onjuistheden)
- niet klantgericht, zeker niet servicegericht
- van geen kant begriptonend
- onbeschoft.
Anke
|oplichters!!. telefonisch een afspraak gemaakt en duidelijk aangegeven dat ik in een flat woon. komen ze langs en hebben ze niet het juiste transport! moet via het balkon. heb 115 euro moeten betalen terwijl ik nog steeds mijn bank niet heb. ze hebben me gechanteerd om 115 euro te betalen anders zouden ze de bank meenemen naar hun bedrijf!!verschrikkelijke oplichters!!
Piet
|Erg duur!. Kan me wel vinden in het verhaal van Simone. Ook ik kon niet meer pinnen en vond de prijs erg hoog voor een bank brengen. Pluspunten: Geen
simone
|dubbele boekhouding. bank besteld en via seats en sofa's aan ons bezorgd. Pluspunten: vriendelijke bezorgers. Minpunten: -telefonische afspraak : bedrag hoger afgesproken, dan wat bezorgers kwamen vragen. Dit wijst op onzorgvuldigheid en het initiele bedrag was dus onnodig hoog.
-bank bij levering: kan ik plots niet pinnen / ik moet cash betalen (125 euro). Dit was een verrassing. Ik krijg geen kwitantie van de bezorgers.
Met andere woorden er wordt hier nogal wat zwart geld verdiend...