Veel is mogelijk, zeggen ze.. maar uiteindelijk maken ze er niets van waar!
Ze leveren (of leveren niks) niet de juiste spullen en als je er zelf achteraan belt dat je niet het juiste hebt ontvangen, was het bestelde meubelstuk ineens niet op voorraad maar komt later!! Dus met andere woorden, als we zelf niets hadden gezegd hadden we niets gehoord.
Ook was ons eettafelbankje niet geleverd, want deze was ook niet leverbaar, was ook niet gemeld!
De eettafel was niet zo mooi als we in de winkel hadden zien staan, dit word opgelost.. echter zijn we nu al weer een week of 5/6 na levering verder en er is nog steeds NIKS geregeld.
Maar weer contact opgenomen en zogenaamd was het nu net weer leverbaar dus word het opgelost?!!
Voor een godsvermogen aan meubels uitgegeven maar de service is NUL!
BESTEL HIER NIET!
1.0
Moos
|
Mooie aparte meubels.
Verkoper aardig en behulpzaam totdat je op je meubels wacht en wacht.... Levertijd 5 maanden!
Zelf continu contact opnemen en dan zeer onvriendelijk te woord gestaan! Liegt dat hij je gebeld heeft.
Service is zeer slecht!
2.0
Ankie
|
Leuke winkel, goed assortiment, onderscheidend. Tot zover het positieve. Bij onze aankopen vriendelijk geholpen, alles was mogelijk. De service daarna was echter ronduit waardeloos! In de stoel die wij uitgekozen hadden zat een gaatje: geen probleem, deze zou met de tafel geleverd worden en zodra er een nieuwe binnenkwam zou het omgeruild worden. Dat duurde uiteindelijk 4 maanden. Alle begrip, levertijden zijn op het moment nu eenmaal langer dan voorheen. Maar als je dan tussendoor zelf maar eens belt omdat je niets hoort, wordt je idd afgesnauwd. Toen de stoel uiteindelijk binnen was, moesten we hem zelf om komen ruilen, terwijl dat helemaal niet in onze auto paste. Met de tafel werd het nog gekker: na 3 maanden bleken ook wij er houtworm in te hebben. Meneer gebeld en ik kreeg als reactie dat het niet hun verantwoordelijk is, dat dat wel vaker gebeurde en hoe ik dat op kon lossen. Op mijn reactie dat ik dat wel erg simpel vond en wat te doen als de behandeling niet zou helpen (wat zij er dan aan zouden doen) kreeg ik een smalend: dan moet u de behandeling herhalen! Omdat wij op vakantie gingen heb ik het toch maar gedaan om erger te voorkomen. Bij navraag is de verkopende partij wel degelijk verantwoordelijk en had de juiste weg geweest dat zij of de tafel om zouden ruilen of de behandeling voor hun rekening zouden nemen. Het gaat mij niet om die 20 euro extra kosten, maar de manier waarop we behandeld zijn. Heb getwijfeld of we er werk van zouden maken, maar heb eigenlijk geen zin in die rompslomp en gezien enkele reacties hierboven denk ik dat het weinig nut heeft. Waarschijnlijk wordt daarop gegokt en komt meneer daarmee weg. Kortom: leuke spullen voor een redelijke prijs maar verwacht zodra je betaald hebt geen service!
3.0
Lindsey
|
Super slechte winkel met service van niks. Na 2 maanden houtworm in de tafel, volledig zelf op moeten lossen. Bank van 1600 euro na 1 jaar volledig ingezakt, zit gewoon kussen vulling in. Als we bellen gaat ie lopen dreigen dat we zelf moeten betalen als hij komt. Koop er echt nooit wat
2.0
Nicole
|
Koop een klok van 400 euro, vrij snel is uurwerk kapot. Reactie is dat je die voor een tientje kan kopen bij de juwelier. Nadat dit is mislukt toch livik weer benadert. Hij zou het via de leverancier regelen. 7 maanden verder, en krijg moeilijk tot geen contact. Deed mij voor als nieuwe klant en had binnen een paar uur reactie. Toen ik aangaf wie ik was kreeg ik weer een afblaffende reactie met dat het onderweg was. Geen goedemiddag of vriendelijke groet. Zelfs geen excuses voor de vertraging.
9 Reviews Plaats review
Cynthia
|Walgelijke tent!
Koop je meubels hier absoluut niet!
Veel is mogelijk, zeggen ze.. maar uiteindelijk maken ze er niets van waar!
Ze leveren (of leveren niks) niet de juiste spullen en als je er zelf achteraan belt dat je niet het juiste hebt ontvangen, was het bestelde meubelstuk ineens niet op voorraad maar komt later!! Dus met andere woorden, als we zelf niets hadden gezegd hadden we niets gehoord.
Ook was ons eettafelbankje niet geleverd, want deze was ook niet leverbaar, was ook niet gemeld!
De eettafel was niet zo mooi als we in de winkel hadden zien staan, dit word opgelost.. echter zijn we nu al weer een week of 5/6 na levering verder en er is nog steeds NIKS geregeld.
Maar weer contact opgenomen en zogenaamd was het nu net weer leverbaar dus word het opgelost?!!
Voor een godsvermogen aan meubels uitgegeven maar de service is NUL!
BESTEL HIER NIET!
Moos
|Mooie aparte meubels.
Verkoper aardig en behulpzaam totdat je op je meubels wacht en wacht.... Levertijd 5 maanden!
Zelf continu contact opnemen en dan zeer onvriendelijk te woord gestaan! Liegt dat hij je gebeld heeft.
Service is zeer slecht!
Ankie
|Leuke winkel, goed assortiment, onderscheidend. Tot zover het positieve. Bij onze aankopen vriendelijk geholpen, alles was mogelijk. De service daarna was echter ronduit waardeloos! In de stoel die wij uitgekozen hadden zat een gaatje: geen probleem, deze zou met de tafel geleverd worden en zodra er een nieuwe binnenkwam zou het omgeruild worden. Dat duurde uiteindelijk 4 maanden. Alle begrip, levertijden zijn op het moment nu eenmaal langer dan voorheen. Maar als je dan tussendoor zelf maar eens belt omdat je niets hoort, wordt je idd afgesnauwd. Toen de stoel uiteindelijk binnen was, moesten we hem zelf om komen ruilen, terwijl dat helemaal niet in onze auto paste. Met de tafel werd het nog gekker: na 3 maanden bleken ook wij er houtworm in te hebben. Meneer gebeld en ik kreeg als reactie dat het niet hun verantwoordelijk is, dat dat wel vaker gebeurde en hoe ik dat op kon lossen. Op mijn reactie dat ik dat wel erg simpel vond en wat te doen als de behandeling niet zou helpen (wat zij er dan aan zouden doen) kreeg ik een smalend: dan moet u de behandeling herhalen! Omdat wij op vakantie gingen heb ik het toch maar gedaan om erger te voorkomen. Bij navraag is de verkopende partij wel degelijk verantwoordelijk en had de juiste weg geweest dat zij of de tafel om zouden ruilen of de behandeling voor hun rekening zouden nemen. Het gaat mij niet om die 20 euro extra kosten, maar de manier waarop we behandeld zijn. Heb getwijfeld of we er werk van zouden maken, maar heb eigenlijk geen zin in die rompslomp en gezien enkele reacties hierboven denk ik dat het weinig nut heeft. Waarschijnlijk wordt daarop gegokt en komt meneer daarmee weg. Kortom: leuke spullen voor een redelijke prijs maar verwacht zodra je betaald hebt geen service!
Lindsey
|Super slechte winkel met service van niks. Na 2 maanden houtworm in de tafel, volledig zelf op moeten lossen. Bank van 1600 euro na 1 jaar volledig ingezakt, zit gewoon kussen vulling in. Als we bellen gaat ie lopen dreigen dat we zelf moeten betalen als hij komt. Koop er echt nooit wat
Nicole
|Koop een klok van 400 euro, vrij snel is uurwerk kapot. Reactie is dat je die voor een tientje kan kopen bij de juwelier. Nadat dit is mislukt toch livik weer benadert. Hij zou het via de leverancier regelen. 7 maanden verder, en krijg moeilijk tot geen contact. Deed mij voor als nieuwe klant en had binnen een paar uur reactie. Toen ik aangaf wie ik was kreeg ik weer een afblaffende reactie met dat het onderweg was. Geen goedemiddag of vriendelijke groet. Zelfs geen excuses voor de vertraging.