25 euro kaart gekocht, maar 20 euro gekregen. 4 dagen verder en nog steeds niets
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Tamara
|
Robux US kaart gekocht. In hun advertentie staat:
Als de valuta van de Robux kaart verschilt van de valuta van uw account wordt het bedrag omgerekend naar de valuta van uw account. Blijkbaar heeft Robux hun policy gewijzigd, waardoor we deze kaart niet kunnen inwisselen op huidige account van kind, aangezien dit geen US account is. Klantenservice wil ons niet helpen en verwijsd naar Roblox, terwijl hun de voorwaarden verkeerd hebben staan op de site! Via de chat moet ook alles in het Engels, belachelijk voor een Nederlandse site. Het interesseerd ze echt geen ene zier. Dus ik blijf negatieve reviews schrijven tot er een oplossing komt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jay
|
I bought a gift card for the US instead of Europe. I didn't noticed myself, but they did. Before actually sending me the code, they emailed me to ask if I was aware of the fact that I bought one for the US. They changed it into a Europe one for me and made me one happy customer. I love the awareness. Thank you again.
Jay
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Serking
|
Pas geleden Xbox live gold besteld maar het werkte niet voor mij dus heb ik mijn geld terug gevraagd e-mail gestuurd en kreeg reactie dat het gecontroleerd moest worden en als ik het niet alsnog had gebruikt zou ik mijn geld terug krijgen maandje verder niets ontvangen weer e-mail gestuurd kreeg weer zelfde reactie moet gecontroleerd worden en dan krijg je geld terug weer maand verder en dit gaat maar door nu schrijf ik een slechte recensie en krijg weer antwoord dat ze mijn order nummer wilt zien om dit te controleren mijn excuus ik hoef mijn geld niet meer terug ik wil mensen waarschuwen voor dit bedrijf KOOP NiKS BIJ LIVEKAARTEN
1379 Reviews Plaats review
Tm
|25 euro kaart gekocht, maar 20 euro gekregen. 4 dagen verder en nog steeds niets
Tamara
|Robux US kaart gekocht. In hun advertentie staat:
Als de valuta van de Robux kaart verschilt van de valuta van uw account wordt het bedrag omgerekend naar de valuta van uw account. Blijkbaar heeft Robux hun policy gewijzigd, waardoor we deze kaart niet kunnen inwisselen op huidige account van kind, aangezien dit geen US account is. Klantenservice wil ons niet helpen en verwijsd naar Roblox, terwijl hun de voorwaarden verkeerd hebben staan op de site! Via de chat moet ook alles in het Engels, belachelijk voor een Nederlandse site. Het interesseerd ze echt geen ene zier. Dus ik blijf negatieve reviews schrijven tot er een oplossing komt.
Jay
|I bought a gift card for the US instead of Europe. I didn't noticed myself, but they did. Before actually sending me the code, they emailed me to ask if I was aware of the fact that I bought one for the US. They changed it into a Europe one for me and made me one happy customer. I love the awareness. Thank you again.
Jay
Serking
|Pas geleden Xbox live gold besteld maar het werkte niet voor mij dus heb ik mijn geld terug gevraagd e-mail gestuurd en kreeg reactie dat het gecontroleerd moest worden en als ik het niet alsnog had gebruikt zou ik mijn geld terug krijgen maandje verder niets ontvangen weer e-mail gestuurd kreeg weer zelfde reactie moet gecontroleerd worden en dan krijg je geld terug weer maand verder en dit gaat maar door nu schrijf ik een slechte recensie en krijg weer antwoord dat ze mijn order nummer wilt zien om dit te controleren mijn excuus ik hoef mijn geld niet meer terug ik wil mensen waarschuwen voor dit bedrijf KOOP NiKS BIJ LIVEKAARTEN
Roy van Doorn
|Codes zijn nep.
Werkt niet