Zeer slechte service. Heb via returnista een pakket retour gestuurd. Is afgeteken bij ontvangs in De Huufkes 92. Little soho zegt deze naam niet te herkennen en zullen niet overgaan tot geld teruggave. Tot het pakketje evt gevonden wordt.
Ik heb een verzend bewijs en alles maar dat maakt dus niet uit. En in tegenstelling tot andere winkels mowt je je retour kosyen ook nog zelf betalen. Slechte winkel. NOOIT MEER IETS KOPEN.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Roos
|
De afhandeling van de bestelling was erg goed, maar de klantenservice is erg slecht. Ze reageren niet op e-mails (zelfs niet na 3 e-mails) en bieden niet de service die een reguliere winkel wél biedt: dat je het verschil terug ontvangt als je bestelde artikel de volgende dag wordt afgeprijsd (en de bestelde maat nog voorradig is).
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Janine
|
Hele mooie kleding maar als je elke keer 14 dagen moet wachten voordat je je geld terug krijgt bij een retour dan hoeft het voor mij echt niet meer.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Audrey
|
Goede ervaring: Onlangs een Michael Kors damestas besteld bij Little Soho en deze werd goed ingepakt en vlot geleverd. Daarbij is een leuke attentie meegestuurd in de vorm van een handgeschreven kaartje. Al met al voor herhaling vatbaar.
9.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Inlen
|
Ik heb twee weken geleden iets retour gestuurd en heb hiervan nog steeds geen geld retour. Ook reageren ze niet op mailtjes hierover! Toen ik echter iets wilde bestellen en hierover iets wilde weten wisten ze niet hoe snel ze moesten reageren. Mooie merken maar verder een waardeloze service!!!!
7 Reviews Plaats review
Monique
|Zeer slechte service. Heb via returnista een pakket retour gestuurd. Is afgeteken bij ontvangs in De Huufkes 92. Little soho zegt deze naam niet te herkennen en zullen niet overgaan tot geld teruggave. Tot het pakketje evt gevonden wordt.
Ik heb een verzend bewijs en alles maar dat maakt dus niet uit. En in tegenstelling tot andere winkels mowt je je retour kosyen ook nog zelf betalen. Slechte winkel. NOOIT MEER IETS KOPEN.
Roos
|De afhandeling van de bestelling was erg goed, maar de klantenservice is erg slecht. Ze reageren niet op e-mails (zelfs niet na 3 e-mails) en bieden niet de service die een reguliere winkel wél biedt: dat je het verschil terug ontvangt als je bestelde artikel de volgende dag wordt afgeprijsd (en de bestelde maat nog voorradig is).
Janine
|Hele mooie kleding maar als je elke keer 14 dagen moet wachten voordat je je geld terug krijgt bij een retour dan hoeft het voor mij echt niet meer.
Audrey
|Goede ervaring: Onlangs een Michael Kors damestas besteld bij Little Soho en deze werd goed ingepakt en vlot geleverd. Daarbij is een leuke attentie meegestuurd in de vorm van een handgeschreven kaartje. Al met al voor herhaling vatbaar.
Inlen
|Ik heb twee weken geleden iets retour gestuurd en heb hiervan nog steeds geen geld retour. Ook reageren ze niet op mailtjes hierover! Toen ik echter iets wilde bestellen en hierover iets wilde weten wisten ze niet hoe snel ze moesten reageren. Mooie merken maar verder een waardeloze service!!!!