We bestelden via bol.com bij deze verkoper een partnerdekbed. Bij het uitpakken van dit dekbed zagen we dat dit maar 1 rits heeft, en dus niet zoals de beschrijving "Beide delen kunnen bij 200x200, 240x200 en 240x220 in het midden afgeritst worden voor afzonderlijk gebruik." Hierdoor konden we het dekbed niet gebruiken en hebben het gelijk terug ingepakt, en de dag erna voor retour aangemeld.
Maar we kregen het dekbed teruggestuurd met de mededeling dat, omdat het donsdeken "gebruikt" was, ze het niet konden aanvaarden. Bij het uitpakken van het donsdeken, het openplooien, zien dat het niet goed was, en terug in de zak proberen krijgen, zijn er namelijk pluisjes en 1 haar op het deken gekomen.
De retourvoorwaarden zijn: "Tijdens de bedenktijd zal de Koper zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen." Maar dit moet blijkbaar in een steriele ruimte gebeuren, want er mogen geen pluisjes of een haar zitten op een witte dons (die dan nog statisch was door uit de verpakking te halen).
We hebben hiervoor gebeld naar de klantendienst van Lion Bed BE, en erna héél vaak naar de klantendienst van Bol zelf, maar helaas. Dit blijkt 1 héél dure grap te zijn. Dus als je bij hen een dekbed wil kopen; niet openen als je misschien zal terugsturen! Je zal door de verpakking heen moeten kijken of hij goed is.
1 Review Plaats review
Silke Waroux
|We bestelden via bol.com bij deze verkoper een partnerdekbed. Bij het uitpakken van dit dekbed zagen we dat dit maar 1 rits heeft, en dus niet zoals de beschrijving "Beide delen kunnen bij 200x200, 240x200 en 240x220 in het midden afgeritst worden voor afzonderlijk gebruik." Hierdoor konden we het dekbed niet gebruiken en hebben het gelijk terug ingepakt, en de dag erna voor retour aangemeld.
Maar we kregen het dekbed teruggestuurd met de mededeling dat, omdat het donsdeken "gebruikt" was, ze het niet konden aanvaarden. Bij het uitpakken van het donsdeken, het openplooien, zien dat het niet goed was, en terug in de zak proberen krijgen, zijn er namelijk pluisjes en 1 haar op het deken gekomen.
De retourvoorwaarden zijn: "Tijdens de bedenktijd zal de Koper zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen." Maar dit moet blijkbaar in een steriele ruimte gebeuren, want er mogen geen pluisjes of een haar zitten op een witte dons (die dan nog statisch was door uit de verpakking te halen).
We hebben hiervoor gebeld naar de klantendienst van Lion Bed BE, en erna héél vaak naar de klantendienst van Bol zelf, maar helaas. Dit blijkt 1 héél dure grap te zijn. Dus als je bij hen een dekbed wil kopen; niet openen als je misschien zal terugsturen! Je zal door de verpakking heen moeten kijken of hij goed is.