Ik wil graag mijn ervaring delen met iedereen hier over Linda Enkhuizen.
Ik heb een zeer slechte ervaring met een aankoop in deze winkel.
Het gaat hierbij om een horloge wat ik bijna 4 weken terug heb aangeschaft. Na een week zat er een barst in en werd mij verteld dat dit voor 5 euro kon worden gerepareerd. Deze reparatie zou ongeveer een week tot anderhalve week duren.
Helaas na 2 weken niks gehoord te hebben van de winkel ben ik er zelf maar achter aan gegaan. De winkel wist niet hoelang het nog ging duren.
Nog een week later werd ik gebeld door de fabriek van het horloge omdat ze geen informatie hadden naar welke winkel ze het terug moesten sturen, enkel mijn 06 nummer zat erbij.
Vandaag ben weer langs gegaan en eindelijk was mijn horloge er.
Ik wou mijn klacht duidelijk maken, maar dit ging niet omdat de winkelier erg op mij uitviel. Ik vind dit totaal geen klantvriendelijkheid en ben erg verontwaardigd hoe Linda Enkhuizen met hun klanten omgaat.
Uiteindelijk heb ik toch 5 euro moeten betalen voor de reparatie. Over dat het zolang heeft geduurd kreeg ik totaal geen duidelijkheid.
Jammer dat je bijna uit de winkel word geschreeuwd waar ook nog andere klanten bij waren. Het enige wat ik wou was duidelijkheid!
Ik kom hier NOOIT meer ondanks het grote assortiment van de winkel.
1 Review Plaats review
pdeg
|Ik wil graag mijn ervaring delen met iedereen hier over Linda Enkhuizen.
Ik heb een zeer slechte ervaring met een aankoop in deze winkel.
Het gaat hierbij om een horloge wat ik bijna 4 weken terug heb aangeschaft. Na een week zat er een barst in en werd mij verteld dat dit voor 5 euro kon worden gerepareerd. Deze reparatie zou ongeveer een week tot anderhalve week duren.
Helaas na 2 weken niks gehoord te hebben van de winkel ben ik er zelf maar achter aan gegaan. De winkel wist niet hoelang het nog ging duren.
Nog een week later werd ik gebeld door de fabriek van het horloge omdat ze geen informatie hadden naar welke winkel ze het terug moesten sturen, enkel mijn 06 nummer zat erbij.
Vandaag ben weer langs gegaan en eindelijk was mijn horloge er.
Ik wou mijn klacht duidelijk maken, maar dit ging niet omdat de winkelier erg op mij uitviel. Ik vind dit totaal geen klantvriendelijkheid en ben erg verontwaardigd hoe Linda Enkhuizen met hun klanten omgaat.
Uiteindelijk heb ik toch 5 euro moeten betalen voor de reparatie. Over dat het zolang heeft geduurd kreeg ik totaal geen duidelijkheid.
Jammer dat je bijna uit de winkel word geschreeuwd waar ook nog andere klanten bij waren. Het enige wat ik wou was duidelijkheid!
Ik kom hier NOOIT meer ondanks het grote assortiment van de winkel.