Als de flessen automaat niet werkt ken je een aantal keeren vragen of ze je helpen rn dan zit je ern.half uur te wachten
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant bij Lidl
|
De leidinggevenden begrijpen het begrip klantvriendelijkheid totaal niet. Jammer. Ze negeren de klant volkomen en zorgen voor een bedrukte sfeer. Terwijl er enkele top kassamedewerkers zijn die het wèl begrijpen.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Arnold Verijdt
|
Gisteren nog aardbeien gekocht, bleken toch echt zacht, smakeloos, mogelijk te warm bewaard. Alles weggegooid….
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
John
|
Het management is niet klantvriendelijk. De winkel is prima en het kassapersoneel is zeer behulpzaam en goed. Het management is echter opvallend veel bezig met zichzelf en vergeet de klant daarbij.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Lidl
|
Erg prettige sfeer in de winkel en prijskwaliteitsverhouding is perfect.
60 Reviews Plaats review
Rob
|Als de flessen automaat niet werkt ken je een aantal keeren vragen of ze je helpen rn dan zit je ern.half uur te wachten
Klant bij Lidl
|De leidinggevenden begrijpen het begrip klantvriendelijkheid totaal niet. Jammer. Ze negeren de klant volkomen en zorgen voor een bedrukte sfeer. Terwijl er enkele top kassamedewerkers zijn die het wèl begrijpen.
Arnold Verijdt
|Gisteren nog aardbeien gekocht, bleken toch echt zacht, smakeloos, mogelijk te warm bewaard. Alles weggegooid….
John
|Het management is niet klantvriendelijk. De winkel is prima en het kassapersoneel is zeer behulpzaam en goed. Het management is echter opvallend veel bezig met zichzelf en vergeet de klant daarbij.
Klant van Lidl
|Erg prettige sfeer in de winkel en prijskwaliteitsverhouding is perfect.