Ten eerste valt het me op dat ze weinig personeel hebben bij de lidl slijpsteen. Je moet er vaak lang wachten aan de band kassa omdat een medewerker steeds moet helpen bij de zelfscan kassa.
Ten tweede lijkt het of de lidl bezig is met een campagne om mensen te forceren een zelfscan kassa te gebruiken. Er wordt regelmatig, terwijl je in de rij staat voor de band kassa met een medewerker die scant, geroepen: 'wilt u gebruik maken van de zelfscan kassa?'. Alsof je zelf niet had kunnen bedenken dat je naar de zelfscan kassa had gekunt. Je staat toch niet voor niks in de rij bij de kassa met een medewerker!
Maar daar moet je vaak lang wachten want niet alle kassa zijn open zo proberen ze je toch te laten scannen ook als je dat eigenlijk niet wilt.
Ten derde word je geforceerd om een app te downloaden en die te gebruiken als je enige korting op de zeer dure producten wil de prijzen zijn enorm gestegen maar gaan omlaag voor mensen die een app willen downloaden Als je geen app wilt downloaden heb je pech en betaal je de volle mep!
Het zal niet alleen bij Lidl gebeuren, onze hele maatschappij lijkt de bol te staan van gedwongen apps en scan kassa. Ik vind het niet prettig.
Ten vierde heeft deze vernieuwde Lidl een ontzettend hoog prikkelgehalte met felle tl lichten, muziek die aanstaat en producten die telkens ergens anders liggen zodat je moet zoeken naar hetgeen je voor komt. Voor mensen die slecht tegen prikkels kunnen voelt het als de hel.
Ik weet dan ook niet hoe snel ik weer uit de voeten moet komen om weer weg te gaan. Ik Rens soms bijna letterlijk de winkel weer uit. Ik vind het geen fijne ervaring meer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Roling
|
Discriminerend om mensen die niet in het bezit zijn van een i-phone uit te sluiten voor kortingen. Vaak zijn dit juist de mensen met een laag inkomen die de kortingen zo hard nodig hebben en voor wie een i-phone te duur is. dan is Albert Heijn met z'n bonuskaart veel socialer.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Lidl
|
Nette winkel, goed assortiment. Assortiment niet helemaal compleet maar perfectie is bijna altijd onmogelijk.
7.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
ben tevreden met de winkel
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Ik vind het een heerlijke winkel.Ze veranderen gelukkig heel weinig de schappen, zodat alles goed en overzichtelijk te vinden is. Voor weinig geld, goede kwaliteit groente en vlees en heerlijke aanbiedingen.
5 Reviews Plaats review
Padme
|Ten eerste valt het me op dat ze weinig personeel hebben bij de lidl slijpsteen. Je moet er vaak lang wachten aan de band kassa omdat een medewerker steeds moet helpen bij de zelfscan kassa.
Ten tweede lijkt het of de lidl bezig is met een campagne om mensen te forceren een zelfscan kassa te gebruiken. Er wordt regelmatig, terwijl je in de rij staat voor de band kassa met een medewerker die scant, geroepen: 'wilt u gebruik maken van de zelfscan kassa?'. Alsof je zelf niet had kunnen bedenken dat je naar de zelfscan kassa had gekunt. Je staat toch niet voor niks in de rij bij de kassa met een medewerker!
Maar daar moet je vaak lang wachten want niet alle kassa zijn open zo proberen ze je toch te laten scannen ook als je dat eigenlijk niet wilt.
Ten derde word je geforceerd om een app te downloaden en die te gebruiken als je enige korting op de zeer dure producten wil de prijzen zijn enorm gestegen maar gaan omlaag voor mensen die een app willen downloaden Als je geen app wilt downloaden heb je pech en betaal je de volle mep!
Het zal niet alleen bij Lidl gebeuren, onze hele maatschappij lijkt de bol te staan van gedwongen apps en scan kassa. Ik vind het niet prettig.
Ten vierde heeft deze vernieuwde Lidl een ontzettend hoog prikkelgehalte met felle tl lichten, muziek die aanstaat en producten die telkens ergens anders liggen zodat je moet zoeken naar hetgeen je voor komt. Voor mensen die slecht tegen prikkels kunnen voelt het als de hel.
Ik weet dan ook niet hoe snel ik weer uit de voeten moet komen om weer weg te gaan. Ik Rens soms bijna letterlijk de winkel weer uit. Ik vind het geen fijne ervaring meer.
Roling
|Discriminerend om mensen die niet in het bezit zijn van een i-phone uit te sluiten voor kortingen. Vaak zijn dit juist de mensen met een laag inkomen die de kortingen zo hard nodig hebben en voor wie een i-phone te duur is. dan is Albert Heijn met z'n bonuskaart veel socialer.
Klant van Lidl
|Nette winkel, goed assortiment. Assortiment niet helemaal compleet maar perfectie is bijna altijd onmogelijk.
Klant van Lidl
|ben tevreden met de winkel
Klant van Lidl
|Ik vind het een heerlijke winkel.Ze veranderen gelukkig heel weinig de schappen, zodat alles goed en overzichtelijk te vinden is. Voor weinig geld, goede kwaliteit groente en vlees en heerlijke aanbiedingen.