Discriminerend om mensen die niet in het bezit zijn van een i-phone uit te sluiten voor kortingen. Vaak zijn dit juist de mensen met een laag inkomen die de kortingen zo hard nodig hebben en voor wie een i-phone te duur is. dan is Albert Heijn met z'n bonuskaart veel socialer.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Lidl
|
Nette winkel, goed assortiment. Assortiment niet helemaal compleet maar perfectie is bijna altijd onmogelijk.
7.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
ben tevreden met de winkel
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Ik vind het een heerlijke winkel.Ze veranderen gelukkig heel weinig de schappen, zodat alles goed en overzichtelijk te vinden is. Voor weinig geld, goede kwaliteit groente en vlees en heerlijke aanbiedingen.
4 Reviews Plaats review
Roling
|Discriminerend om mensen die niet in het bezit zijn van een i-phone uit te sluiten voor kortingen. Vaak zijn dit juist de mensen met een laag inkomen die de kortingen zo hard nodig hebben en voor wie een i-phone te duur is. dan is Albert Heijn met z'n bonuskaart veel socialer.
Klant van Lidl
|Nette winkel, goed assortiment. Assortiment niet helemaal compleet maar perfectie is bijna altijd onmogelijk.
Klant van Lidl
|ben tevreden met de winkel
Klant van Lidl
|Ik vind het een heerlijke winkel.Ze veranderen gelukkig heel weinig de schappen, zodat alles goed en overzichtelijk te vinden is. Voor weinig geld, goede kwaliteit groente en vlees en heerlijke aanbiedingen.