Typisch het oude lidl pand was vies en slordig.
Dozen in schappen en veel vuil op de grond.
Bij drukte laten ze vlees te lang in de gang staan.
Dan gaat het mis met de temperatuur.
Geregeld producten niet in de schappen.
Scan en go kassa's met de app vind ik wel goed.
Maar je komt ook geregeld kassa controles tegen.
Dus alles weer uit je tas. Heel vervelend je voelt alsof je een dief bent.
Waarom dan niet vertrouwens band opbouwen.
Na diverse steekproef controles nadat de klant eerlijk heeft gehandeld deze voor diegene te verminderen. Eerlijkheid duurt het langst
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ellen
|
Zelfscankassa's, wat een ramp, dan maar gewone kassa,omdat iedereen het doet omdat die zelfscans niet werken, sta je alsnog in een rij van een half uur, 1 kassa open ! Schandalig
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Melanie
|
Hele mooie nieuwe winkel, goedgevuld en netjes. Bij de kassa’s was het druk, er zijn ook maar 4 normale kassa’s. Zelfscan goede toevoeging.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Rian
|
Prima winkel
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Leijgraaf
|
Lidl Middelharnas heeft slechts 1 lege flessen automaat. Een grote plaat met excuses dat hij defect is, is er oogeplakt! Waarom niemand erbij gezet die handmatig het leeg goed inneemt? Ik moet dus mijn doos met 25 blikjes weer mee terug nemen. Mijn vraag aan het personeel hoe lang dit gaat duren. Werd niet vriendelijk beantwoord met:" Weet ik niet"
Ik begrijp het blikjes probleem, maar Lidl verkoopt blikjes en rekent daar 15 cent per stuk voor. Zet aub iemand van het personeel daar neer. En laat ze bonnen uitschrijven zoals dat vroeger ging
En doe iets aan de vriendelijkheid van het personeel
Ik word niet graag afgesnauwd, ik benklant!
9 Reviews Plaats review
Martin
|Typisch het oude lidl pand was vies en slordig.
Dozen in schappen en veel vuil op de grond.
Bij drukte laten ze vlees te lang in de gang staan.
Dan gaat het mis met de temperatuur.
Geregeld producten niet in de schappen.
Scan en go kassa's met de app vind ik wel goed.
Maar je komt ook geregeld kassa controles tegen.
Dus alles weer uit je tas. Heel vervelend je voelt alsof je een dief bent.
Waarom dan niet vertrouwens band opbouwen.
Na diverse steekproef controles nadat de klant eerlijk heeft gehandeld deze voor diegene te verminderen. Eerlijkheid duurt het langst
Ellen
|Zelfscankassa's, wat een ramp, dan maar gewone kassa,omdat iedereen het doet omdat die zelfscans niet werken, sta je alsnog in een rij van een half uur, 1 kassa open ! Schandalig
Melanie
|Hele mooie nieuwe winkel, goedgevuld en netjes. Bij de kassa’s was het druk, er zijn ook maar 4 normale kassa’s. Zelfscan goede toevoeging.
Rian
|Prima winkel
Leijgraaf
|Lidl Middelharnas heeft slechts 1 lege flessen automaat. Een grote plaat met excuses dat hij defect is, is er oogeplakt! Waarom niemand erbij gezet die handmatig het leeg goed inneemt? Ik moet dus mijn doos met 25 blikjes weer mee terug nemen. Mijn vraag aan het personeel hoe lang dit gaat duren. Werd niet vriendelijk beantwoord met:" Weet ik niet"
Ik begrijp het blikjes probleem, maar Lidl verkoopt blikjes en rekent daar 15 cent per stuk voor. Zet aub iemand van het personeel daar neer. En laat ze bonnen uitschrijven zoals dat vroeger ging
En doe iets aan de vriendelijkheid van het personeel
Ik word niet graag afgesnauwd, ik benklant!