Lidl Middelharnas heeft slechts 1 lege flessen automaat. Een grote plaat met excuses dat hij defect is, is er oogeplakt! Waarom niemand erbij gezet die handmatig het leeg goed inneemt? Ik moet dus mijn doos met 25 blikjes weer mee terug nemen. Mijn vraag aan het personeel hoe lang dit gaat duren. Werd niet vriendelijk beantwoord met:" Weet ik niet"
Ik begrijp het blikjes probleem, maar Lidl verkoopt blikjes en rekent daar 15 cent per stuk voor. Zet aub iemand van het personeel daar neer. En laat ze bonnen uitschrijven zoals dat vroeger ging
En doe iets aan de vriendelijkheid van het personeel
Ik word niet graag afgesnauwd, ik benklant!
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mies
|
Afgelopen zaterdag, 07-05, een heel vervelende ervaring bij Lidl Middelharnis. Een van de redenen was om koffie te kopen. Een pak goudmerk bonen in mijn karretje...Even later loop ik langs een aanbiedingenschap (op een heel andere plek) met daarin de de koffie die ik eigenlijk altijd had; grijs pak Espresso bonen strength 4 én ook nog eens XXL. Het bordje erbij: tijdelijk assortiment €7,99. Ik dacht nog 'tijdelijk'? Deze hadden jullie altijd in het assortiment...dus 2 pakken meegenomen. Bij de kassa wordt er 2x €8,49 aangeslagen. Ik reclameren en ik bied aan, om geen lange wachtrij te krijgen, omnaar het schap te lopen en er een foto van te maken. Hoefde de niet, er was al iemand ingeschakeld. Aan deze meneer uitgelegd; hij ging kijken. Bleef naar mijn idee langer weg, ik kon hem deels zien, dan alleen nodig was om te kijken. Bij zijn terugkeer naar de kassa vertelde hij dat ik ongelijk had. Ik dus zelf naar het schap. Kaartje weg van €7,99 en 'tijdelijk assortiment' en een kaartje met € 8,49 op het schap. Je wordt eigenlijk voor leugenaar uitgemaakt. Maar waarom ligt deze koffie dan apart? Ik heb er een hele nare smaak aan overgehouden...
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Lidl
|
moet het puur van de (zgn) lage prijs hebben
5.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Alles is keurig geregeld. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
7.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
een prettige winkel wel alles goed overzichtelijk wel soms erg druk
5 Reviews Plaats review
Leijgraaf
|Lidl Middelharnas heeft slechts 1 lege flessen automaat. Een grote plaat met excuses dat hij defect is, is er oogeplakt! Waarom niemand erbij gezet die handmatig het leeg goed inneemt? Ik moet dus mijn doos met 25 blikjes weer mee terug nemen. Mijn vraag aan het personeel hoe lang dit gaat duren. Werd niet vriendelijk beantwoord met:" Weet ik niet"
Ik begrijp het blikjes probleem, maar Lidl verkoopt blikjes en rekent daar 15 cent per stuk voor. Zet aub iemand van het personeel daar neer. En laat ze bonnen uitschrijven zoals dat vroeger ging
En doe iets aan de vriendelijkheid van het personeel
Ik word niet graag afgesnauwd, ik benklant!
Mies
|Afgelopen zaterdag, 07-05, een heel vervelende ervaring bij Lidl Middelharnis. Een van de redenen was om koffie te kopen. Een pak goudmerk bonen in mijn karretje...Even later loop ik langs een aanbiedingenschap (op een heel andere plek) met daarin de de koffie die ik eigenlijk altijd had; grijs pak Espresso bonen strength 4 én ook nog eens XXL. Het bordje erbij: tijdelijk assortiment €7,99. Ik dacht nog 'tijdelijk'? Deze hadden jullie altijd in het assortiment...dus 2 pakken meegenomen. Bij de kassa wordt er 2x €8,49 aangeslagen. Ik reclameren en ik bied aan, om geen lange wachtrij te krijgen, omnaar het schap te lopen en er een foto van te maken. Hoefde de niet, er was al iemand ingeschakeld. Aan deze meneer uitgelegd; hij ging kijken. Bleef naar mijn idee langer weg, ik kon hem deels zien, dan alleen nodig was om te kijken. Bij zijn terugkeer naar de kassa vertelde hij dat ik ongelijk had. Ik dus zelf naar het schap. Kaartje weg van €7,99 en 'tijdelijk assortiment' en een kaartje met € 8,49 op het schap. Je wordt eigenlijk voor leugenaar uitgemaakt. Maar waarom ligt deze koffie dan apart? Ik heb er een hele nare smaak aan overgehouden...
Klant van Lidl
|moet het puur van de (zgn) lage prijs hebben
Klant van Lidl
|Alles is keurig geregeld. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Klant van Lidl
|een prettige winkel wel alles goed overzichtelijk wel soms erg druk