1 kassa geopend en ellenlange rijen. De medewerkers die rondlopen zeggen dat je naar zelfscankassa moet gaan en anders dus lang moet wachten. Ik heb de zelfscankassa tweemaal gebruikt wat echt een ramp was. Ten eerste kun je geen kant op met je boodschappen wanneer je kar vol hebt en dan zijn er storingen, waar de medewerker ook geen raad mee weet. Dus alles weer in de kar en naar een andere zelfscankassa. Alles gescand en dan weer wachten op een medewerker voor controle.
Ze verdienen absurd veel geld aan hun klanten, maar klantvriendelijkheid en service is er niet. Ronduit schandalig.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
adriana
|
de kassiere vraagt niet om de lidl plus te scannen. dus als ik het vergeet loop ik alle aanbiedingen mis is dit een gebrek aan training of een bewuste bedrijfsstrategie ? waarom kan de kassiere dit niet corrigeren nadat het totaal is aangeslagen ? ik ervaar die hele lidl -/- app als hoogst irritant. voorlopig zijn jullie weer een klant kwijt . BRAVO
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
adriana
|
de kassiere vraagt niet om de lidl plus te scannen. dus als ik het vergeet loop ik alle aanbiedingen mis is dit een gebrek aan training of een bewuste bedrijfsstrategie ? waarom kan de kassiere dit niet corrigeren nadat het totaal is aangeslagen ? ik ervaar die hele lidl -/- app als hoogst irritant. voorlopig zijn jullie weer een klant kwijt . BRAVO
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Martin
|
Typisch het oude lidl pand was vies en slordig.
Dozen in schappen en veel vuil op de grond.
Bij drukte laten ze vlees te lang in de gang staan.
Dan gaat het mis met de temperatuur.
Geregeld producten niet in de schappen.
Scan en go kassa's met de app vind ik wel goed.
Maar je komt ook geregeld kassa controles tegen.
Dus alles weer uit je tas. Heel vervelend je voelt alsof je een dief bent.
Waarom dan niet vertrouwens band opbouwen.
Na diverse steekproef controles nadat de klant eerlijk heeft gehandeld deze voor diegene te verminderen. Eerlijkheid duurt het langst
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ellen
|
Zelfscankassa's, wat een ramp, dan maar gewone kassa,omdat iedereen het doet omdat die zelfscans niet werken, sta je alsnog in een rij van een half uur, 1 kassa open ! Schandalig
12 Reviews Plaats review
Jac Versluis
|1 kassa geopend en ellenlange rijen. De medewerkers die rondlopen zeggen dat je naar zelfscankassa moet gaan en anders dus lang moet wachten. Ik heb de zelfscankassa tweemaal gebruikt wat echt een ramp was. Ten eerste kun je geen kant op met je boodschappen wanneer je kar vol hebt en dan zijn er storingen, waar de medewerker ook geen raad mee weet. Dus alles weer in de kar en naar een andere zelfscankassa. Alles gescand en dan weer wachten op een medewerker voor controle.
Ze verdienen absurd veel geld aan hun klanten, maar klantvriendelijkheid en service is er niet. Ronduit schandalig.
adriana
|de kassiere vraagt niet om de lidl plus te scannen. dus als ik het vergeet loop ik alle aanbiedingen mis is dit een gebrek aan training of een bewuste bedrijfsstrategie ? waarom kan de kassiere dit niet corrigeren nadat het totaal is aangeslagen ? ik ervaar die hele lidl -/- app als hoogst irritant. voorlopig zijn jullie weer een klant kwijt . BRAVO
adriana
|de kassiere vraagt niet om de lidl plus te scannen. dus als ik het vergeet loop ik alle aanbiedingen mis is dit een gebrek aan training of een bewuste bedrijfsstrategie ? waarom kan de kassiere dit niet corrigeren nadat het totaal is aangeslagen ? ik ervaar die hele lidl -/- app als hoogst irritant. voorlopig zijn jullie weer een klant kwijt . BRAVO
Martin
|Typisch het oude lidl pand was vies en slordig.
Dozen in schappen en veel vuil op de grond.
Bij drukte laten ze vlees te lang in de gang staan.
Dan gaat het mis met de temperatuur.
Geregeld producten niet in de schappen.
Scan en go kassa's met de app vind ik wel goed.
Maar je komt ook geregeld kassa controles tegen.
Dus alles weer uit je tas. Heel vervelend je voelt alsof je een dief bent.
Waarom dan niet vertrouwens band opbouwen.
Na diverse steekproef controles nadat de klant eerlijk heeft gehandeld deze voor diegene te verminderen. Eerlijkheid duurt het langst
Ellen
|Zelfscankassa's, wat een ramp, dan maar gewone kassa,omdat iedereen het doet omdat die zelfscans niet werken, sta je alsnog in een rij van een half uur, 1 kassa open ! Schandalig