Als je bij een Lidl binnenkomt bekruipt je het gevoel van een "dozenschuiver" maar eenmaal binnen blijkt dat er kwaliteit op de planken ligt en tegen een redelijke prijs. Assortiment is groot, acties altijd verrassend en het personeel is vriendelijk en altijd bereidt te helpen. Kortom, een "dozenschuiver" die midden in de maatschappij stat en weet wat de mensen willen.
8.2
0
Jan
|
Tav de sfeer zijn verbeter punten te scoren, het doet wat kil aan.
7.5
0
Klant van Lidl
|
dit is het enige waar ik tevreden mee ben
3.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Klant van Lidl
|
Ik bemerk dat de Lidl soms slachtoffer van eigen succes is: artikelen zijn snel uitverkocht en je staat nogal eens voor een leeg schap. Hier zal weinig anders tegen te doen zijn dan op tijd komen.
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Deskundig personeel heb ik geen ervaring mee,ik heb niks te vragen.Vernieuwing is ook goed,aangezien ze nu niet meer op het Globeplein zitten,maar op de Rio de Janeirostraat.
Maar ik heb ook andere winkels gezien en daar was het toch beter qua inrichting van de winkel.
B.v ook diepvrieskasten boven de diepvrieskisten in andere Lidls,dat vond ik toch wel opvallend goed.
Maar niet alle producten zijn goed,b.v. de scheermesjes en de wasverzachter zijn slecht,maar in het verleden was de wasverzachter goed,dus wat is er gebeurd?
En in de vruchtensappen wordt te veel suiker gedaan,zijn veel te zoet..
40 Reviews Plaats review
Ronald Dienaar
|Als je bij een Lidl binnenkomt bekruipt je het gevoel van een "dozenschuiver" maar eenmaal binnen blijkt dat er kwaliteit op de planken ligt en tegen een redelijke prijs. Assortiment is groot, acties altijd verrassend en het personeel is vriendelijk en altijd bereidt te helpen. Kortom, een "dozenschuiver" die midden in de maatschappij stat en weet wat de mensen willen.
Jan
|Tav de sfeer zijn verbeter punten te scoren, het doet wat kil aan.
Klant van Lidl
|dit is het enige waar ik tevreden mee ben
Klant van Lidl
|Ik bemerk dat de Lidl soms slachtoffer van eigen succes is: artikelen zijn snel uitverkocht en je staat nogal eens voor een leeg schap. Hier zal weinig anders tegen te doen zijn dan op tijd komen.
Klant van Lidl
|Deskundig personeel heb ik geen ervaring mee,ik heb niks te vragen.Vernieuwing is ook goed,aangezien ze nu niet meer op het Globeplein zitten,maar op de Rio de Janeirostraat.
Maar ik heb ook andere winkels gezien en daar was het toch beter qua inrichting van de winkel.
B.v ook diepvrieskasten boven de diepvrieskisten in andere Lidls,dat vond ik toch wel opvallend goed.
Maar niet alle producten zijn goed,b.v. de scheermesjes en de wasverzachter zijn slecht,maar in het verleden was de wasverzachter goed,dus wat is er gebeurd?
En in de vruchtensappen wordt te veel suiker gedaan,zijn veel te zoet..