Waardeloze filiaal manager, flessen automaat defect en wil geen klantvriendelijke actie ondernemen , ook niet bij navraag hierover, negeert klanten en neemt geen verantwoordelijkheid on klantvriendelijke oplossingen te bedenken.
Laat gewoon klanten met meerdere lege kratten weer naar huis gaan.
In de buurlanden laat men zien wel klantvriendelijke oplossingen te kunnen leveren.
Lidl Reuver.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Lidl
|
ik ben zeer tevreden hier
8.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
service op artikelen die je daar gekocht hebt en moet opsturen als er iets defect is
7.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
peter aan den boom
|
ten opzichten van de concurrentie is het prijsverschil en de kwaliteit van de producten zeer goed .de acties en assortiment kan beter op de dagelijkse boodschappen worden toe gepast .
27 Reviews Plaats review
Rob
|Waardeloze filiaal manager, flessen automaat defect en wil geen klantvriendelijke actie ondernemen , ook niet bij navraag hierover, negeert klanten en neemt geen verantwoordelijkheid on klantvriendelijke oplossingen te bedenken.
Laat gewoon klanten met meerdere lege kratten weer naar huis gaan.
In de buurlanden laat men zien wel klantvriendelijke oplossingen te kunnen leveren.
Lidl Reuver.
Klant van Lidl
|ik ben zeer tevreden hier
Klant van Lidl
|service op artikelen die je daar gekocht hebt en moet opsturen als er iets defect is
peter aan den boom
|ten opzichten van de concurrentie is het prijsverschil en de kwaliteit van de producten zeer goed .de acties en assortiment kan beter op de dagelijkse boodschappen worden toe gepast .
Klant van Lidl
|de gehele sfeer en de prijs kwaliteits verhouding