Voor folderartikelen hoef je hier niet naar toe. Elke week weer zijn er folderartikelen niet in huis. Waardeloos!
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Lidl
|
Te verbeteren is bepaalde artikelen in het assortiment. Bijv. In een keer zijn er schijven augurken ipv hele augurken in pot. Onduidelijk waarom. En zo kom je wel vaker zaken tegen die in een keer worden veranderd
9.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Graag stoppen met omroep "geachte klant kassa x gaat nu voor u open/dicht" dit gebeurt te vaak en is irritant !
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
laatst een klacht over fruit netjes opgelost
8.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Meestal is alles goed aangevuld als dat niet zo is vraag ik naar het artikel en pakken ze dat voor mij. Soms is het rommelig met aanvullen vooral als het druk is met klanten en kun je er bijna niet door misschien kan dat s'avonds Alhoewel ze natuurlijk laat open zijn word dat ook moeilijk ,
61 Reviews Plaats review
Alex
|Voor folderartikelen hoef je hier niet naar toe. Elke week weer zijn er folderartikelen niet in huis. Waardeloos!
Klant van Lidl
|Te verbeteren is bepaalde artikelen in het assortiment. Bijv. In een keer zijn er schijven augurken ipv hele augurken in pot. Onduidelijk waarom. En zo kom je wel vaker zaken tegen die in een keer worden veranderd
Klant van Lidl
|Graag stoppen met omroep "geachte klant kassa x gaat nu voor u open/dicht" dit gebeurt te vaak en is irritant !
Klant van Lidl
|laatst een klacht over fruit netjes opgelost
Klant van Lidl
|Meestal is alles goed aangevuld als dat niet zo is vraag ik naar het artikel en pakken ze dat voor mij. Soms is het rommelig met aanvullen vooral als het druk is met klanten en kun je er bijna niet door misschien kan dat s'avonds Alhoewel ze natuurlijk laat open zijn word dat ook moeilijk ,