Nieuwe auto gekocht, voor het besluit goede uitgebreide informatie gekregen en bij ophalen van onze nieuwe auto weer goede uitgebreide informatie en de ontvangst ook nog eens heel feestelijk, juist de tijd en de attentie maakt dat het een goed gevoel geeft en vertrouwen geeft, met speciale dank aan Ad Lakerveld.
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Leonard Claessens
|
Op 16-11-22
Naar een cupra born gaan kijken bij van zessen goed ontvangen door ad lakerveld.
Auto was een iltaliaanse inport Met 3000 km op de teller auto beviel goed dus naar wat onderhadelingen akkoord gegeven.
Er was een probleem met de sos modulle en ook had de auto een iltaliaanse laadkabel
Dit zou bij afhaling op 23 -11-22 gemaakt en vervangen zijn.
Bij ophaling op 23-11-22 werd mij verteld dat de sos modulle vervangen zou zijn maar de kabel niet er is een adapter opgestuurd naar u thuis vertelde Ad lakerveld mij
Toen we met de auto wilde vertrekken en wat uitleg zouden krijgen over de functies van de auto bleek deze niet in online modus te kunnen gaan en werd ook het chassis nummer niet herkend door de Cupra app.vervolgens is Ad Lakerveld meer dan een uur bezig geweest om de auto online te krijgen maar dit lukte niet
Er werd mij toen gezegd dat er een storing bij cupra was.
Auto dus zo meegenomen ( had ik nooit moeten doen )
Bij thuiskomst bleek de adapter een prul van €4,50 te zijn waar Ik de auto mee zou moeten opladen.
Hierover gebeld en ad Lakerveld zou wel een andere kabel opsturen dan
Kabel was vervolgens imitatie en wekte niet met de auto.
Er zou een nieuwe komen,
Een week later nog geen kabel toen werd gezegd dat ik eerst de slechte moest terug sturen.(ondertussen auto dus niet kunnen laden) met de dreiging dat ik een klacht zou indienen bij de bovag en een orginele kabel eis sturen ze die op. geen excuses of enig begrip.3 weken later auto nog niet online Ad lakerveld niet meer gehoord (zou laten weten als de storing voorbij was.
Afspraak gemaakt bij de seat cupra dealer poppe in goes op 11-1-23 mocht ik hem brengen we zijn nu 31-1-23 en hij staat daar nog probleem niet vindbaar! Update naar van garage van zessen gestuurd maar weer geen antwoord!
Kortom ze hebben mijn geld binnen en verder kun je de pot op. Bedankt garage van zessen en met name Ad Lakerveld!!!
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Van der wel
|
Van aanschaf ,tot garantie uitermate tevreden over dit bedrijf ,zou ze zeker aanraden ,this 1 uur rijden voor ons mr keurig netjes geholpen dus dan vind ik de reis tijd geen probleem
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Sergio Pereira
|
Wij wilden een auto die toevallig bij van Zessen stond. Op een zondagmorgen een email gestuurd en meteen een antwoord gekregen van Thijs. Die week nog daar naar toe en door Thijs hebben wij de auto gekocht die wij wilden. Eerlijk gezegd is de afstand van 74 km (enkele reis) ver maar de moeite waard om er heen te rijden voor de beurten en andere zaken die nodig zijn. Nog niet eerder in de 42 jaar dat ik een rijbewijs heb, zo een fijne garage en personeel meegemaakt! Gewoon een voorbeeld voor vele anderen!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Monique
|
Niet bij ons in de buurt, maar een goede garage met goede service.
Ik ben erg blij met mijn mintgroene fiat 500
359 Reviews Plaats review
Fam van Rooijen
|Nieuwe auto gekocht, voor het besluit goede uitgebreide informatie gekregen en bij ophalen van onze nieuwe auto weer goede uitgebreide informatie en de ontvangst ook nog eens heel feestelijk, juist de tijd en de attentie maakt dat het een goed gevoel geeft en vertrouwen geeft, met speciale dank aan Ad Lakerveld.
Leonard Claessens
|Op 16-11-22
Naar een cupra born gaan kijken bij van zessen goed ontvangen door ad lakerveld.
Auto was een iltaliaanse inport Met 3000 km op de teller auto beviel goed dus naar wat onderhadelingen akkoord gegeven.
Er was een probleem met de sos modulle en ook had de auto een iltaliaanse laadkabel
Dit zou bij afhaling op 23 -11-22 gemaakt en vervangen zijn.
Bij ophaling op 23-11-22 werd mij verteld dat de sos modulle vervangen zou zijn maar de kabel niet er is een adapter opgestuurd naar u thuis vertelde Ad lakerveld mij
Toen we met de auto wilde vertrekken en wat uitleg zouden krijgen over de functies van de auto bleek deze niet in online modus te kunnen gaan en werd ook het chassis nummer niet herkend door de Cupra app.vervolgens is Ad Lakerveld meer dan een uur bezig geweest om de auto online te krijgen maar dit lukte niet
Er werd mij toen gezegd dat er een storing bij cupra was.
Auto dus zo meegenomen ( had ik nooit moeten doen )
Bij thuiskomst bleek de adapter een prul van €4,50 te zijn waar Ik de auto mee zou moeten opladen.
Hierover gebeld en ad Lakerveld zou wel een andere kabel opsturen dan
Kabel was vervolgens imitatie en wekte niet met de auto.
Er zou een nieuwe komen,
Een week later nog geen kabel toen werd gezegd dat ik eerst de slechte moest terug sturen.(ondertussen auto dus niet kunnen laden) met de dreiging dat ik een klacht zou indienen bij de bovag en een orginele kabel eis sturen ze die op. geen excuses of enig begrip.3 weken later auto nog niet online Ad lakerveld niet meer gehoord (zou laten weten als de storing voorbij was.
Afspraak gemaakt bij de seat cupra dealer poppe in goes op 11-1-23 mocht ik hem brengen we zijn nu 31-1-23 en hij staat daar nog probleem niet vindbaar! Update naar van garage van zessen gestuurd maar weer geen antwoord!
Kortom ze hebben mijn geld binnen en verder kun je de pot op. Bedankt garage van zessen en met name Ad Lakerveld!!!
Van der wel
|Van aanschaf ,tot garantie uitermate tevreden over dit bedrijf ,zou ze zeker aanraden ,this 1 uur rijden voor ons mr keurig netjes geholpen dus dan vind ik de reis tijd geen probleem
Sergio Pereira
|Wij wilden een auto die toevallig bij van Zessen stond. Op een zondagmorgen een email gestuurd en meteen een antwoord gekregen van Thijs. Die week nog daar naar toe en door Thijs hebben wij de auto gekocht die wij wilden. Eerlijk gezegd is de afstand van 74 km (enkele reis) ver maar de moeite waard om er heen te rijden voor de beurten en andere zaken die nodig zijn. Nog niet eerder in de 42 jaar dat ik een rijbewijs heb, zo een fijne garage en personeel meegemaakt! Gewoon een voorbeeld voor vele anderen!
Monique
|Niet bij ons in de buurt, maar een goede garage met goede service.
Ik ben erg blij met mijn mintgroene fiat 500