Slechte service, houden je niet op de hoogte en per chat zijn ze zeer, zeer onvriendelijk.
Wanneer je je geld terug wil kan je er naar fluiten.
3.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Lai
|
Echt goed service, je kunt zelf laten declareren bij je zorgverzekeraar, alles wordt via mail netjes doorgegeven. Maar als je goed verder zoek ben je wel de helft goedkoper, maar die kun je natuurlijk niet declareren bij de verzekering.
8.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Nicole
|
Voor het eerst dacht ik laat ik mijn lenzen online bestellen en kwam bij lensExpress uit. Nadat een collega mij attendeerde dat zij bij een andere site haar lenzen besteld dacht ik laat ik eens kijken, ze bleken daar al gauw 9 euro goedkoper en nadat ik bij nog een andere site nog goedkoper voor dezelfde lenzen uit kwam besloot ik verhaal te halen bij lensExpress maar zij konden er niets aan doen en ook al beweren zij dat zij vaak de goedkoopste te zijn wilden en konden ze niets voor me doen. dus Adieu lensExpress hoe vriendelijk ze ook zijn.
5.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Brenda
|
Ik schaf mijn lenzen al 3 jaar aan via Lensexpress en het werkt ideaal. Het is gemakkelijk, de prijzen zijn scherp en de leveringen zijn snel. Had laatst dat mijn sterkte was veranderd en het was geen probleem om de lenzen om te ruilen. Goede service dus.
9.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Lexophilia
|
Slechte ervaringen, omdat ze niet verkopen wat ze beweren te verkopen.
Ik had naar hun zeggen exact dezelfde lenzen besteld als die van hans anders, bleek dus niet het geval te zijn.
De lenzen waren vele malen dunner en klappen telkens dubbel. De lenzen laten beduidend minder lucht door waardoor die lenzen dragen echt afzien is voor de ogen.
Goedkoop waren ze wel en de levering was snel.
Ik had al een klachten mailtje gestuurd, en gevraagd of ik de ongeopende verpakkingen retour mocht sturen.
Ik zit nu al ongeveer 3 weken op een reactie te wachten, en verwacht eigenlijk net dat ik überhaupt nog reactie krijg.
8 Reviews Plaats review
Marco Voorbij
|Slechte service, houden je niet op de hoogte en per chat zijn ze zeer, zeer onvriendelijk.
Wanneer je je geld terug wil kan je er naar fluiten.
Lai
|Echt goed service, je kunt zelf laten declareren bij je zorgverzekeraar, alles wordt via mail netjes doorgegeven. Maar als je goed verder zoek ben je wel de helft goedkoper, maar die kun je natuurlijk niet declareren bij de verzekering.
Nicole
|Voor het eerst dacht ik laat ik mijn lenzen online bestellen en kwam bij lensExpress uit. Nadat een collega mij attendeerde dat zij bij een andere site haar lenzen besteld dacht ik laat ik eens kijken, ze bleken daar al gauw 9 euro goedkoper en nadat ik bij nog een andere site nog goedkoper voor dezelfde lenzen uit kwam besloot ik verhaal te halen bij lensExpress maar zij konden er niets aan doen en ook al beweren zij dat zij vaak de goedkoopste te zijn wilden en konden ze niets voor me doen. dus Adieu lensExpress hoe vriendelijk ze ook zijn.
Brenda
|Ik schaf mijn lenzen al 3 jaar aan via Lensexpress en het werkt ideaal. Het is gemakkelijk, de prijzen zijn scherp en de leveringen zijn snel. Had laatst dat mijn sterkte was veranderd en het was geen probleem om de lenzen om te ruilen. Goede service dus.
Lexophilia
|Slechte ervaringen, omdat ze niet verkopen wat ze beweren te verkopen.
Ik had naar hun zeggen exact dezelfde lenzen besteld als die van hans anders, bleek dus niet het geval te zijn.
De lenzen waren vele malen dunner en klappen telkens dubbel. De lenzen laten beduidend minder lucht door waardoor die lenzen dragen echt afzien is voor de ogen.
Goedkoop waren ze wel en de levering was snel.
Ik had al een klachten mailtje gestuurd, en gevraagd of ik de ongeopende verpakkingen retour mocht sturen.
Ik zit nu al ongeveer 3 weken op een reactie te wachten, en verwacht eigenlijk net dat ik überhaupt nog reactie krijg.