Opnieuw langer dan een week aan het wachten op mijn noodzakelijke medicijnen.
De oorzaak ligt altijd bij anderen.
Nu geen keuze meer maar ingeschreven bij andere apotheek - na meer dan 30 jaar.
Jammer.
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Sanders
|
Slecht. Lang wachten. Recepten kwijt. Bezorgen laat of helemaal niet. En als je belt krijg je een grote mond. Ze hebben het druk. Misschien meer personeel aannemen? Nee service krijg je niet. Als het u niet bevalt zoekt u maar een andere apotheek zeggen ze gewoon. Wat zou je zeggen van een excuus omdat het uitleveren van medicatie weer mis gaat, dat zou meer op zijn plaats zijn. Ik ben afhankelijk van medicijnen, en te late (of helemaal geen) bezorging heeft grote gevolgen voor mij. Het interesseert ze niet. We gaan inderdaad uitkijken naar een andere apotheek. Familie Sanders
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
R.A.T. Rappa
|
Ik kom al meer dan 30 jaar bij de Dam apotheek en wordt vriendelijk geholpen.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Olga
|
Na een niet zo’n goed review nu een compliment. De vaart zit er nu goed in en kennelijk zijn diverse problemen opgelost . Dit keer medicijnen aangevraagd via “ mijn Gezondheidsnet” en binnen 2 uur zijn deze verwerkt en beschikbaar. Met geleverde code een makkie! Minder stappen ertussen gaat aanzienlijk sneller. Een tip!
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
M. A.
|
Erg lange wachttijden, gaat regelmatig fout na tel. bestelling.
Meerdere keren geen ophaalcode ontvangen.
Ik overweeg na 30 jaar over te stappen naar andere apotheek.
25 Reviews Plaats review
Lex
|Opnieuw langer dan een week aan het wachten op mijn noodzakelijke medicijnen.
De oorzaak ligt altijd bij anderen.
Nu geen keuze meer maar ingeschreven bij andere apotheek - na meer dan 30 jaar.
Jammer.
Sanders
|Slecht. Lang wachten. Recepten kwijt. Bezorgen laat of helemaal niet. En als je belt krijg je een grote mond. Ze hebben het druk. Misschien meer personeel aannemen? Nee service krijg je niet. Als het u niet bevalt zoekt u maar een andere apotheek zeggen ze gewoon. Wat zou je zeggen van een excuus omdat het uitleveren van medicatie weer mis gaat, dat zou meer op zijn plaats zijn. Ik ben afhankelijk van medicijnen, en te late (of helemaal geen) bezorging heeft grote gevolgen voor mij. Het interesseert ze niet. We gaan inderdaad uitkijken naar een andere apotheek. Familie Sanders
R.A.T. Rappa
|Ik kom al meer dan 30 jaar bij de Dam apotheek en wordt vriendelijk geholpen.
Olga
|Na een niet zo’n goed review nu een compliment. De vaart zit er nu goed in en kennelijk zijn diverse problemen opgelost . Dit keer medicijnen aangevraagd via “ mijn Gezondheidsnet” en binnen 2 uur zijn deze verwerkt en beschikbaar. Met geleverde code een makkie! Minder stappen ertussen gaat aanzienlijk sneller. Een tip!
M. A.
|Erg lange wachttijden, gaat regelmatig fout na tel. bestelling.
Meerdere keren geen ophaalcode ontvangen.
Ik overweeg na 30 jaar over te stappen naar andere apotheek.