Wij zijn zeer goed geholpen door het personeel bij t uitzoeken van n relax fauteuil. Timo, maar ook zijn collega’s, deden meer dan hun best om tegemoet te komen aan alle wensen. Stoel heeft erg lange wachttijd maar in de tussentijd wordt er een leenstoel geleverd. Top service!
9.0
Fred Hermsen
|
Voor twee dekbedden naar de winkel geweest. We werden aardig geholpen, de dame nam de tijd. Maar we kregen geen goed advies. Uiteindelijk met topmodellen Infinity 50 dekbedden naar huis gegaan (wachttijd levering meer dan twee weken) omdat dit koele dekbedden zouden zijn. Helaas te lang (220) terwijl bij de aankoop niet naar onze lengte was gevraagd. Dit laatste kon gelukkig makkelijk recht gezet worden. Erger was: bij gebruik bleken de dekbedden helemaal niet koel te zijn, ondanks de ongetwijfeld innovatieve luchtschachten en de wijd open ramen waarmee we altijd slapen. Toen ik hierover binnen de gestelde termijn van twee weken belde, suggereerde de call desk-dame eerst dat mijn vrouw wellicht in de overgang was, humoristisch bedoeld ongetwijfeld, maar niet helemaal de toon die je moet aanslaan volgens mij. Daarna contact gehad met de verkoopster die ons had geholpen, die ging vragen naar de omstandigheden waarin we sliepen (type matras en open ramen en dergelijke). Dergelijke vragen zou je eerder voor de aanschaf verwachten dan erna, maar tijdens het aankopen zijn deze vragen niet gesteld. Na contact met het hoofdkantoor zou het daar toch ook weer niet aan liggen (juridische afdeling ingeschakeld, vermoed ik, want als het daar wel aan zou liggen hadden wij de winkel van slecht aankoopadvies kunnen betichten). Ze konden uiteindelijk niets voor ons doen dan korting geven op dekbedhoezen. Conclusie: gebrekkig aankoopadvies, product dat niet doet wat het belooft, nette maar onbevredigende afhandeling. Wij zitten uiteindelijk met dure dekbedden in onze maag die niet doen wat wel geclaimd wordt. Onze fout is dat we ons niet van tevoren goed via internet op de hoogte hadden gesteld, blijkbaar is dat nodig, ook als je eigenlijk advies op maat verwacht van een fysieke winkel. Volgende keer kopen we gewoon bij een internetwinkel die niet moeilijk doet over retourneren.
2 Reviews Plaats review
C langeveld
|Wij zijn zeer goed geholpen door het personeel bij t uitzoeken van n relax fauteuil. Timo, maar ook zijn collega’s, deden meer dan hun best om tegemoet te komen aan alle wensen. Stoel heeft erg lange wachttijd maar in de tussentijd wordt er een leenstoel geleverd. Top service!
Fred Hermsen
|Voor twee dekbedden naar de winkel geweest. We werden aardig geholpen, de dame nam de tijd. Maar we kregen geen goed advies. Uiteindelijk met topmodellen Infinity 50 dekbedden naar huis gegaan (wachttijd levering meer dan twee weken) omdat dit koele dekbedden zouden zijn. Helaas te lang (220) terwijl bij de aankoop niet naar onze lengte was gevraagd. Dit laatste kon gelukkig makkelijk recht gezet worden. Erger was: bij gebruik bleken de dekbedden helemaal niet koel te zijn, ondanks de ongetwijfeld innovatieve luchtschachten en de wijd open ramen waarmee we altijd slapen. Toen ik hierover binnen de gestelde termijn van twee weken belde, suggereerde de call desk-dame eerst dat mijn vrouw wellicht in de overgang was, humoristisch bedoeld ongetwijfeld, maar niet helemaal de toon die je moet aanslaan volgens mij. Daarna contact gehad met de verkoopster die ons had geholpen, die ging vragen naar de omstandigheden waarin we sliepen (type matras en open ramen en dergelijke). Dergelijke vragen zou je eerder voor de aanschaf verwachten dan erna, maar tijdens het aankopen zijn deze vragen niet gesteld. Na contact met het hoofdkantoor zou het daar toch ook weer niet aan liggen (juridische afdeling ingeschakeld, vermoed ik, want als het daar wel aan zou liggen hadden wij de winkel van slecht aankoopadvies kunnen betichten). Ze konden uiteindelijk niets voor ons doen dan korting geven op dekbedhoezen. Conclusie: gebrekkig aankoopadvies, product dat niet doet wat het belooft, nette maar onbevredigende afhandeling. Wij zitten uiteindelijk met dure dekbedden in onze maag die niet doen wat wel geclaimd wordt. Onze fout is dat we ons niet van tevoren goed via internet op de hoogte hadden gesteld, blijkbaar is dat nodig, ook als je eigenlijk advies op maat verwacht van een fysieke winkel. Volgende keer kopen we gewoon bij een internetwinkel die niet moeilijk doet over retourneren.