Ik ontvang sinds 1/1/2009 een kleine Avéro-pensioenuitkering van een vroegere werkgever. Dat is sindsdien onveranderd, niet aangepast aan de inflatie. In het ‘Uniform Pensioenoverzicht pensioengerechtigde 2018’ weet Avéro ijskoud te melden: “De verzekeraar probeert ieder jaar het pensioen te verhogen. De verhoging is afhankelijk van de winstdeling van de verzekeraar”. Na een keurig lijstje van de jaarlijkse inflatiecijfers (+16,68% tot op heden totaal) luidt het verdict: “U hebt door een verhoging [van de prijzen] niet meteen ook recht op verhogingen in de toekomst. De kans op verhogingen in de toekomst is heel klein. De verwachting voor de komende jaren is dat het pensioen niet wordt verhoogd”. In essentie zegt Achmea: wij maken geen winst waarin u kunt delen. Wij proberen? Wat een flauwekul. Tenenkrommend!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Bureaucratisch en klantonvriendelijke organisatie geeft niet thuis. Ik heb bij een voorloper van AveroAchmea een levensverzekering afgesloten. Deze is dus overgenomen door AA en daarmee zijn zonder informatie de regels veranderd. Dit heeft effect op de keuzes die ik nu kan maken met deze polis. En ze kunnen het niet duidelijk uitleggen waardoor ik inmiddels een jaar probeer zaken te veranderen. Door het hele woekerpolis gedoe was het wantrouwen al aanwezig, maar ze lijken er niets van geleerd te hebben.
3.0
0
1
Trendbox Panel
|
Hooghartige verzekeraar is niet bezig met z'n klanten. Ik heb een woekerpolis bij Avero Achmea en ik ben al een jaar bezig om de gekoppelde overlijdensrisicoverzekering te stoppen. De service en kunde van de medewerkers is laag en eveneens de snelheid van handelen.
1.5
0
1
koffie53
|
Fout op fout gestapeld Ze maken eerst een fout. Na een half jaar wordt dat hersteld. Ik spreek een regeling met ze af. En nu blijven ze me lastig vallen met aanmaningen
4 Reviews Plaats review
Paul-Robert
|Ik ontvang sinds 1/1/2009 een kleine Avéro-pensioenuitkering van een vroegere werkgever. Dat is sindsdien onveranderd, niet aangepast aan de inflatie. In het ‘Uniform Pensioenoverzicht pensioengerechtigde 2018’ weet Avéro ijskoud te melden: “De verzekeraar probeert ieder jaar het pensioen te verhogen. De verhoging is afhankelijk van de winstdeling van de verzekeraar”. Na een keurig lijstje van de jaarlijkse inflatiecijfers (+16,68% tot op heden totaal) luidt het verdict: “U hebt door een verhoging [van de prijzen] niet meteen ook recht op verhogingen in de toekomst. De kans op verhogingen in de toekomst is heel klein. De verwachting voor de komende jaren is dat het pensioen niet wordt verhoogd”. In essentie zegt Achmea: wij maken geen winst waarin u kunt delen. Wij proberen? Wat een flauwekul. Tenenkrommend!
Trendbox Panel
|Bureaucratisch en klantonvriendelijke organisatie geeft niet thuis.
Ik heb bij een voorloper van AveroAchmea een levensverzekering afgesloten. Deze is dus overgenomen door AA en daarmee zijn zonder informatie de regels veranderd. Dit heeft effect op de keuzes die ik nu kan maken met deze polis. En ze kunnen het niet duidelijk uitleggen waardoor ik inmiddels een jaar probeer zaken te veranderen. Door het hele woekerpolis gedoe was het wantrouwen al aanwezig, maar ze lijken er niets van geleerd te hebben.
Trendbox Panel
|Hooghartige verzekeraar is niet bezig met z'n klanten.
Ik heb een woekerpolis bij Avero Achmea en ik ben al een jaar bezig om de gekoppelde overlijdensrisicoverzekering te stoppen. De service en kunde van de medewerkers is laag en eveneens de snelheid van handelen.
koffie53
|Fout op fout gestapeld
Ze maken eerst een fout. Na een half jaar wordt dat hersteld. Ik spreek een regeling met ze af. En nu blijven ze me lastig vallen met aanmaningen
En dat voor een WOEKERPOLIS.