Op 4 juli kreeg ik een mail bevestiging van mijn vraag.Zou in 14 dagen antwoord krijgen Ondanks meerdere na vragen krijg ik NOG STEEDS GEEN ANTWOORD.Dat vind ik voor zo’n bedrijf onbeschoft gedrag
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Leen Bakker
|
Leuke winkel maar de kwaliteit van meubels is niet altijd goed. De prijs zou wel lager mogen daardoor.
6.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Karin Butter
|
Geweldige service. Alleen het bed wat wij gekocht hebben was niet zo stevig als het eruit zag. Bed is na gebruik van nog geen jaar al stuk. Lattenbodem ging na een paar maanden al stuk. Dat vind ik toch wel jammer van best een duur bed.
9.0
0
thomas vogelzang
|
nee, is leuk om daar te winkelen, , is een leuke assortiment, net genoeg, er zijn meer winkels
8.7
0
Ed de Laater
|
leuk vriendelijk personeel doen een stapje sneller om je te helpen met een glimlach
66 Reviews Plaats review
Gerrit wolke
|Op 4 juli kreeg ik een mail bevestiging van mijn vraag.Zou in 14 dagen antwoord krijgen Ondanks meerdere na vragen krijg ik NOG STEEDS GEEN ANTWOORD.Dat vind ik voor zo’n bedrijf onbeschoft gedrag
Klant van Leen Bakker
|Leuke winkel maar de kwaliteit van meubels is niet altijd goed. De prijs zou wel lager mogen daardoor.
Karin Butter
|Geweldige service. Alleen het bed wat wij gekocht hebben was niet zo stevig als het eruit zag. Bed is na gebruik van nog geen jaar al stuk. Lattenbodem ging na een paar maanden al stuk. Dat vind ik toch wel jammer van best een duur bed.
thomas vogelzang
|nee, is leuk om daar te winkelen, , is een leuke assortiment, net genoeg, er zijn meer winkels
Ed de Laater
|leuk vriendelijk personeel doen een stapje sneller om je te helpen met een glimlach