Een jaar geleden een dure verstelbare lederen 2 zits bank gekocht bij Lederland Breda na een jaar gezeur en 3 monteur bezoeken verder is de bank nog slechter. We kregen nu een mail dat ze niets meer voor ons kunnen betekenen.Dus Nooit Lederland!!!!! SLECHT!!!!!!!!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Susan Calf
|
Wij hebben in november 2 tweezitsbanken aangeschaft. Na amper 4 maanden al een kuil in allebei de banken. Er is iemand langs geweest die aangaf dat het wel erg zachte kussens waren. Als oplossing een kokosvel erin. Dit gaf helaas geen verbetering. Het advies om 2 nieuwe vullingen aan te schaffen van een hardere kwalitieit. Deze kunnen wij bestellen voor 140,-- helaas kan lederland ons hierin niet tegemoet komen. Wij zijn zeer teleurgesteld in de service van Lederland
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Esther
|
in de winkel zeer vriendelijk en correct behandeld. Ook klantenservice? Dame en Heer uiterst beleefd en correct netjes volgens script. Bank 4100 euro maart 2022 bij lederland alexandrium een aanbetaling gedaan 'LEES MAART 2022' (op afspraak afroep leverbaar) juni even contact opgenomen met Lederland, zij zouden zodra bank uitgeleverd kon worden terugbellen zo gezegd zo gedaan, Lederland heeft gebeld, bank kon geleverd worden datum afgesproken, Lederland kon al de week volgend op hun belletje uitleveren begin juli, maar omdat wij 1 augustus de sleutel krijgen werd het de 1e week van augustus. Vandaag heeft mijn partner een mail ontvangen van afdeling administratie lederland:
vanwege de uitzonderlijke situatie omtrent het COVID-19 virus gaat de levertijd van uw bankstel iets vertraging oplopen. Excuses voor dit ongemak.. Order ***** verwachten wij nu in week ** 2022 bij onze expeditie. Dit zou nog kunnen wijzigen en hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Ná binnenkomst neemt onze expeditie contact met u op voor het maken van een afspraak U had al een afspraak staan op [dag] augustus. Wij kunnen wel alvast de ******** komen leveren op die datum. Wilt u ons laten weten of u deze afspraak door wil laten gaan of dat u toch alles tegelijk wil geleverd krijgen?
Dus Lederland belt ons zelf met de mededeling de bank kan geleverd worden, in de week volgend op hun belletje dat was juli,maar wij krijgen de sleutel op 1 augustus dus het wordt 1e week augustus en nu een mailtje dat de bank vertraging heeft opgelopen, hoezoe ' COVID' what the....de bank was er al eind juni en kon begin juli geleverd geworden... isssie ziek geworden heeftie corona??? heeftie ook nog de apenpokken moet de bank in quarantaine?? Of is one bank uitgeleverd aan een andere partij, want hij was namelijk al leverbaar, duz staat ergens??? Te wachten Als Lederland een onzin verhaal wil vertellen kom dan met een goed onzin verhaal, maar als ze de waarheid willen vertellen zou dat bij ons als consument sterren opleveren en ook begrip voor de (hun) situatie.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
T Bleijendaal
|
Bij lederland heb ik een tweezitter en een driezitter gekocht. Er is nooit gesproken over plooivorming. Na een paar dagen zagen wij de bilplooien en rugplooien al in het leer zitten. Op de betalingsbon stond wel dat er plooivorming kan ontstaan Ik heb daar over een brief geschreven. Het antwoord: Over een paar maanden gaat dat er uit. Het lucht moet nog uit de kussens gaan. Dus niet. Ik heb weer geschreven. Toen werd ik gebeld. Er zou iemand komen kijken. Dus niet!!!
We hebben er speciaal vering in laten zetten. Wat is de bedoeling van vering? Ik heb zo'n spijt van mijn aankoop.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Leer
|
ook hier een bank gekocht, problemen na een week met ingezakte rugkussens, plooivorming, binnenkussen zijn vervangen, na twee dagen weer het zelfde euvel, slechte fabrikant, beste mensen koop hier nooit iets.
19 Reviews Plaats review
Felsbourg
|Een jaar geleden een dure verstelbare lederen 2 zits bank gekocht bij Lederland Breda na een jaar gezeur en 3 monteur bezoeken verder is de bank nog slechter. We kregen nu een mail dat ze niets meer voor ons kunnen betekenen.Dus Nooit Lederland!!!!! SLECHT!!!!!!!!!!!
Susan Calf
|Wij hebben in november 2 tweezitsbanken aangeschaft. Na amper 4 maanden al een kuil in allebei de banken. Er is iemand langs geweest die aangaf dat het wel erg zachte kussens waren. Als oplossing een kokosvel erin. Dit gaf helaas geen verbetering. Het advies om 2 nieuwe vullingen aan te schaffen van een hardere kwalitieit. Deze kunnen wij bestellen voor 140,-- helaas kan lederland ons hierin niet tegemoet komen. Wij zijn zeer teleurgesteld in de service van Lederland
Esther
|in de winkel zeer vriendelijk en correct behandeld. Ook klantenservice? Dame en Heer uiterst beleefd en correct netjes volgens script. Bank 4100 euro maart 2022 bij lederland alexandrium een aanbetaling gedaan 'LEES MAART 2022' (op afspraak afroep leverbaar) juni even contact opgenomen met Lederland, zij zouden zodra bank uitgeleverd kon worden terugbellen zo gezegd zo gedaan, Lederland heeft gebeld, bank kon geleverd worden datum afgesproken, Lederland kon al de week volgend op hun belletje uitleveren begin juli, maar omdat wij 1 augustus de sleutel krijgen werd het de 1e week van augustus. Vandaag heeft mijn partner een mail ontvangen van afdeling administratie lederland:
vanwege de uitzonderlijke situatie omtrent het COVID-19 virus gaat de levertijd van uw bankstel iets vertraging oplopen. Excuses voor dit ongemak.. Order ***** verwachten wij nu in week ** 2022 bij onze expeditie. Dit zou nog kunnen wijzigen en hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Ná binnenkomst neemt onze expeditie contact met u op voor het maken van een afspraak U had al een afspraak staan op [dag] augustus. Wij kunnen wel alvast de ******** komen leveren op die datum. Wilt u ons laten weten of u deze afspraak door wil laten gaan of dat u toch alles tegelijk wil geleverd krijgen?
Dus Lederland belt ons zelf met de mededeling de bank kan geleverd worden, in de week volgend op hun belletje dat was juli,maar wij krijgen de sleutel op 1 augustus dus het wordt 1e week augustus en nu een mailtje dat de bank vertraging heeft opgelopen, hoezoe ' COVID' what the....de bank was er al eind juni en kon begin juli geleverd geworden... isssie ziek geworden heeftie corona??? heeftie ook nog de apenpokken moet de bank in quarantaine?? Of is one bank uitgeleverd aan een andere partij, want hij was namelijk al leverbaar, duz staat ergens??? Te wachten Als Lederland een onzin verhaal wil vertellen kom dan met een goed onzin verhaal, maar als ze de waarheid willen vertellen zou dat bij ons als consument sterren opleveren en ook begrip voor de (hun) situatie.
T Bleijendaal
|Bij lederland heb ik een tweezitter en een driezitter gekocht. Er is nooit gesproken over plooivorming. Na een paar dagen zagen wij de bilplooien en rugplooien al in het leer zitten. Op de betalingsbon stond wel dat er plooivorming kan ontstaan Ik heb daar over een brief geschreven. Het antwoord: Over een paar maanden gaat dat er uit. Het lucht moet nog uit de kussens gaan. Dus niet. Ik heb weer geschreven. Toen werd ik gebeld. Er zou iemand komen kijken. Dus niet!!!
We hebben er speciaal vering in laten zetten. Wat is de bedoeling van vering? Ik heb zo'n spijt van mijn aankoop.
Leer
|ook hier een bank gekocht, problemen na een week met ingezakte rugkussens, plooivorming, binnenkussen zijn vervangen, na twee dagen weer het zelfde euvel, slechte fabrikant, beste mensen koop hier nooit iets.