Eerste instantie super service!
Met iPhone 5s destijds wel 6 keer terug gegaan maar 6 keer geholpen, 4 keer gewacht of vervangend product. Erg lang wachten maar.... service was daar.
Dan kopen we een iPad 2, traag, werkt niet naar behoren, scherm zit los, laad niet bij, word opgestuurd is 8 weken in reparatie en komt terug.
Wederom dezelfde klachten en we mogen hem weer terug sturen.
Naar week 9 weken wachten komen we tot de conclusie geen vertrouwen meer te hebben in het product en willen graag een ander model iPad en betalen daarvoor geld bij. ( mei 2017)
Werkt een aantal maanden “ oké” maar al snel loopt hij binnen 1 uur leeg en doet er 24 uur over om weer op te laden. Dat is 1 filmpje kijken en een dag wachten. We mogen hem terug sturen en word gerepareerd en ma 5 welen terug gestuurd
Al snel valt hij uit en is hij niet meer op te laden. We komen erachter dat Leapp Tilburg in een faillissement zit, en bel leapp Nederland. Deze geven aan een paar maanden te wachten omdat ze een doorstart aan het maken zijn. En dan bericht in de media, Tilburg blijft gesloten en ik bel leap, ik kan eventueel ook aangetekend versturen naar leap om het apparaat ter reparatie aan te bieden. Wat een service!
( we zijn inmiddels alweer 5 maanden verder omdat ik in de wachtbank zat)
Ik stuur hem op en ben na 3 weken ( maximale reparatie tijd) wachten mail ik omdat ik nog niets heb vernomen, excuses maar er zijn vertragingen dus het duurt nog even. Nog een aantal weekjes later nog eens een mail om te vragen hoe het zit. Goed nieuws de iPad is terug naar het hoofdkantoor en word zsm opgestuurd.
Na een week nog geen reactie dus ik besluit nog eens
te mailen.
Een probleempje ... iPad is toch niet meer te repareren?? Maar ik mag daarvoor in de plaats een iPad air 1 uitkiezen en GRATIS, maar dan wel zonder garantie.....
Ik geef eigenlijk aan dat ik best een iPad air 1 wil, maar niet zonder garantie. Ik heb nu 2 iPads gehad en geen enkele heeft naar behoren gewerkt.
We hebben op beide iPads misschien 100 plezier uren gehad en de rest was hij kapot of ter reparatie. Dus vertrouwen dat het nu wel een goed apparaat is dat heb ik niet echt.....
Het zou betekenen als iPad air 1 weer niet werkt ik eigenlijk 380 euro in de put heb gegooid. Dat risico durf ik met onze ervaringen niet aan.
Dus de vraag: wat kunnen we doen om wel garantie te krijgen?
NIKS! Is het antwoord, we kunnen wel een iPad air 2 kopen met 100 bijbetaling en dan hebben we garantie.
Oké, ergens voelt het niet oké, dag waarde is 269 euro dus krijg geen waarde voor mijn geld. De beste optie zou zijn dat mijn geld terug komt. Dan koop ik bij een ander bedrijf een iPad ( het is mijn dochters spaargeld en die wacht nu met tussenpozen van 100 speeluren op haar iPad van haar verjaardagsgeld)
Maar oké, ook dat is geen optie voor leapp. Dus dan gaan we voor de optie iPad air 2 met extra bijbetalen voor de garantie.
maar dan blijkt de iPad niet op voorraad, dus ik moet wachten. Hoe lang wachten meneer? Geen idee! Kan een week zijn en kan een jaar duren...
Ja maar.... dat is toch geen vooruitzicht?
Ik wil toch weten waar in aan toe ben?
Of een apparaat krijgen dat misschien prullenbak waardig is, en dat risico nemen of misschien een jaar wachten op iets?
Ja! Dat zijn de opties!
Geen enkele andere mogelijkheid.
Ik sta met mijn rug tegen de muur....
Ik wacht 2 maanden en hoor niks.
Maar dan!!
Krijgt een kennis de melding dat er weer iPads op voorraad zijn maar dat je snel moet zijn omdat ze snel uitverkocht zijn. en verbaas me, ik heb namelijk geen bericht gekregen dat ik eindelijk weer een iPad krijg??
Ik kijk op de website en zie inderdaad dat vergelijkbare iPads op voorraad zijn en stuur een mail.
Helaas geen antwoord terug, en als ik weer op de site kijk zijn ze dus inmiddels uitverkocht.
Huh?!? Ik heb al betaald en wacht slechts op die iPad waar ik voor betaald heb.
Waarom word ik niet benaderd?
En dan weer aantal dagen verder, krijgt de kennis opnieuw een mail dat er weer een lading iPads air 2 zijn dus ik besluit te bellen en te vragen waarom ik geen bericht krijg dat er een iPad voor me gereserveerd is?
Nou.... ik ben niet gebeld omdat het een iPad 16 g is en niet vergelijkbaar is, huh? En hoe zat het dan met die 1e lading die weer uitverkocht is?! Ja daar is niet echt een antwoord op.
Oké....
16 g is niet waar ik voor betaald heb, ik had 64 g dus terug in opslag is niet echt een goed alternatief. We zijn na alle upgrades zelf niet vooruit gegaan, dus durf na de slechte ervaringen eigenlijk noet terug te gaan in snelheid, leeftijd of gig. Ik ben bang dat dat alleen maar ellende gaat geven....
Ik ben eigenlijk alleen maar gefrustreerd dat dit zo lang moet duren en ik toch wel erg de indruk heb dat nieuwe klanten voorrang hebben gekregen op iPad air 2, en dat ze mij niet gebeld hebben, misschien wel om te vragen of ik misschien wel akkoord zou willen gaan met minder gig. Op zich wel fijn dat je aLS klant alternatieven aangeboden krijgt, ik ben eigenlijk al niet erg tevreden en denk dat ik na 2 jaar en nog steeds geen werkende iPad heb, best wel een ander alternatief aangeboden mag krijgen? Al is het alleen maar om de klant het idee te geven dat het wel een heeeeeeele vervelende situatie is, door al 2 niet of nauwelijks werkende apparaten te hebben gehad en bijna 2 jaar verder.....
En dan komt ie! Ik kan een iPad air 1 krijgen met garantie! Maar dan moet ik wel 100 euro bijbetalen? Huh?! Ik kreeg hem 2 maanden geleden gratis?!?
Dat klopt mevrouw maar toen kreeg je geen garantie!? Huh!?!
Ik heb 2 maanden geleden gevraagd wat ik kon doen om wel garantie te krijgen op de iPad air 1 en dat kon met geen mogelijkheid, niet door bij te betalen, niet als extra water bij de wijn. Helemaal NIET!?
Ik ben verbijsterd!
Nu kan het wel als ik maar 100 euro betaal? Ja maar dat is een verschil van 100 %, in mogelijkheden maar ook in bijbetaling ? Ja dat is pech hebben mevrouw maar u gaat nergens mee akkoord...
Huh?! Nee omdat ik opties krijg die niet oké zijn omdat het geen zoden aan de dijk zet, en ik nog steeds geen product heb wat wel werkt waar ik 380 euro voor heb betaald en het niet oké is dat ik 100 euro moet bijbetalen voor een apparaat wat maar 209 euro kost? En....
Als ik een van de iPads wel in gebruik had gehad dan is het logisch dat de garantie termijn verstrijkt, maar ik hèb van beide apparaten nog geen gebruik kunnen maken omdat ze al die tijd kapot of onderweg wagen?! Waar moet ik nu ja op zeggen dat is toch geen goed aanbod?
Ik vraag of ze dan water bij de wij willen doen met de bijbetaling en dan wil ik wederom water bij de wijn doen, maar ook leapp zal dan een duit in het zakje moeten doen....
Maar helaas, jet komt erop neer dat ik een slechte klant ben en geen genoegen neem met het aanbod, en geen vertrouwen heb in leapp en de apparaten van leap.
Als ik nu even ga rekenen
380 euro (max 100 gebruikersuren)
4 ritjes en parkeerkosten naar leapp
iPad case 39 euro iPad 2
iPad case 39 euro iPad 3
Versturen 8 euro van iPad
Inmiddels ook alvast een case voor air 2 gekocht
Ongeveer 480 euro verder
En heel veel frustratie en nog steeds geen goede oplossing voor een klant die zich enorm belazerd en benadeeld voeld.
Ik moet erop vertrouwen dat er binnen nu en een jaar een iPad air 2 komt, die wellicht tegen die tijd ook alweer zo verouderd is dat de dagwaarde ook veen 200 euro meer is....
Als ik een klein beetje meer geld had besteed had ik een nieuwe iPad gehad met goed garantie bij Apple zelf en veen achterhaalde iPad. Achteraf gezien.....
Tja....
Achteraf gezien, veel klachten..... ik ben niet de enige....
Dan is er geen andere optie om de Consumentenbond en de TROS in te schakelen hopen dat er een goede oplossing komt......
Dankjewel leapp
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
harry veenhof
|
Heel slecht dat ik de dupe moet worden van het faillissement van Leapp. Na de doorstart kan ik fluiten naar mijn stoptegoed van € 160. Ik vind dit gewoon crimineel gedrag. Misselijkmakend en kortzichtig!! Leapp is Cheapp!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bjarne ten Harkel
|
iPhone 6 kapot geleverd via Simpel actie. Accessoires zoals hoesje en schermbeveiliging vrij duur direct bijbesteld omdat ik geen dag zonder bescherming wilde.. accessoires werden echter na dik een week pas nagestuurd.
Toestel kapot en kon alleen omruilen door op en neer naar Zwolle te rijden (vanuit Enschede/Hengelo).. hier lag uiteindelijk een ander kleur toestel klaar en de lader hiervan was kapot.
Hierna nog steeds dezelfde ontvangst problemen dus dacht ik dat het aan Simpel lag (was ook net verhuisd naar nieuw adres). Simpel heeft uiteindelijk het contract verbroken omdat ze op mijn nieuwe adres geen goede netwerk dekking hadden.. dit bleek niet het probleem maar het was het 2e toestel van Leapp met zelfde ontvangst problemen.
Aangezien ik nu geen klant meer ben van Simpel kan ik geen aanspraak maken op de garantie bij Leapp (heb opname van gesprekken na permissie hiervoor gevraagd te hebben) en krijg ik een naheffing van 250 euro. Ik ben weken nauwelijks bereikbaar geweest, heb veel klanten gemist en de toon waarop ik behandeld werd is gewoon super slecht. Simpel heeft contact opgenomen met Leapp om de relatie te heroverwegen vanwege het geen uitzondering beleid en heeft mij aangeraden naar het juridisch loket te gaan.
LEAPP is HORROR!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Leapp.nl
|
Overzichtelijk. Alles goed terug te vinden. Helder. Goede vergelijken kunnen maken op de site.
8.3
0
Brenda Volbeda
|
De producten zijn duidelijk geprijst en redelijk laag, goede service
132 Reviews Plaats review
Betty Staps
|Eerste instantie super service!
Met iPhone 5s destijds wel 6 keer terug gegaan maar 6 keer geholpen, 4 keer gewacht of vervangend product. Erg lang wachten maar.... service was daar.
Dan kopen we een iPad 2, traag, werkt niet naar behoren, scherm zit los, laad niet bij, word opgestuurd is 8 weken in reparatie en komt terug.
Wederom dezelfde klachten en we mogen hem weer terug sturen.
Naar week 9 weken wachten komen we tot de conclusie geen vertrouwen meer te hebben in het product en willen graag een ander model iPad en betalen daarvoor geld bij. ( mei 2017)
Werkt een aantal maanden “ oké” maar al snel loopt hij binnen 1 uur leeg en doet er 24 uur over om weer op te laden. Dat is 1 filmpje kijken en een dag wachten. We mogen hem terug sturen en word gerepareerd en ma 5 welen terug gestuurd
Al snel valt hij uit en is hij niet meer op te laden. We komen erachter dat Leapp Tilburg in een faillissement zit, en bel leapp Nederland. Deze geven aan een paar maanden te wachten omdat ze een doorstart aan het maken zijn. En dan bericht in de media, Tilburg blijft gesloten en ik bel leap, ik kan eventueel ook aangetekend versturen naar leap om het apparaat ter reparatie aan te bieden. Wat een service!
( we zijn inmiddels alweer 5 maanden verder omdat ik in de wachtbank zat)
Ik stuur hem op en ben na 3 weken ( maximale reparatie tijd) wachten mail ik omdat ik nog niets heb vernomen, excuses maar er zijn vertragingen dus het duurt nog even. Nog een aantal weekjes later nog eens een mail om te vragen hoe het zit. Goed nieuws de iPad is terug naar het hoofdkantoor en word zsm opgestuurd.
Na een week nog geen reactie dus ik besluit nog eens
te mailen.
Een probleempje ... iPad is toch niet meer te repareren?? Maar ik mag daarvoor in de plaats een iPad air 1 uitkiezen en GRATIS, maar dan wel zonder garantie.....
Ik geef eigenlijk aan dat ik best een iPad air 1 wil, maar niet zonder garantie. Ik heb nu 2 iPads gehad en geen enkele heeft naar behoren gewerkt.
We hebben op beide iPads misschien 100 plezier uren gehad en de rest was hij kapot of ter reparatie. Dus vertrouwen dat het nu wel een goed apparaat is dat heb ik niet echt.....
Het zou betekenen als iPad air 1 weer niet werkt ik eigenlijk 380 euro in de put heb gegooid. Dat risico durf ik met onze ervaringen niet aan.
Dus de vraag: wat kunnen we doen om wel garantie te krijgen?
NIKS! Is het antwoord, we kunnen wel een iPad air 2 kopen met 100 bijbetaling en dan hebben we garantie.
Oké, ergens voelt het niet oké, dag waarde is 269 euro dus krijg geen waarde voor mijn geld. De beste optie zou zijn dat mijn geld terug komt. Dan koop ik bij een ander bedrijf een iPad ( het is mijn dochters spaargeld en die wacht nu met tussenpozen van 100 speeluren op haar iPad van haar verjaardagsgeld)
Maar oké, ook dat is geen optie voor leapp. Dus dan gaan we voor de optie iPad air 2 met extra bijbetalen voor de garantie.
maar dan blijkt de iPad niet op voorraad, dus ik moet wachten. Hoe lang wachten meneer? Geen idee! Kan een week zijn en kan een jaar duren...
Ja maar.... dat is toch geen vooruitzicht?
Ik wil toch weten waar in aan toe ben?
Of een apparaat krijgen dat misschien prullenbak waardig is, en dat risico nemen of misschien een jaar wachten op iets?
Ja! Dat zijn de opties!
Geen enkele andere mogelijkheid.
Ik sta met mijn rug tegen de muur....
Ik wacht 2 maanden en hoor niks.
Maar dan!!
Krijgt een kennis de melding dat er weer iPads op voorraad zijn maar dat je snel moet zijn omdat ze snel uitverkocht zijn. en verbaas me, ik heb namelijk geen bericht gekregen dat ik eindelijk weer een iPad krijg??
Ik kijk op de website en zie inderdaad dat vergelijkbare iPads op voorraad zijn en stuur een mail.
Helaas geen antwoord terug, en als ik weer op de site kijk zijn ze dus inmiddels uitverkocht.
Huh?!? Ik heb al betaald en wacht slechts op die iPad waar ik voor betaald heb.
Waarom word ik niet benaderd?
En dan weer aantal dagen verder, krijgt de kennis opnieuw een mail dat er weer een lading iPads air 2 zijn dus ik besluit te bellen en te vragen waarom ik geen bericht krijg dat er een iPad voor me gereserveerd is?
Nou.... ik ben niet gebeld omdat het een iPad 16 g is en niet vergelijkbaar is, huh? En hoe zat het dan met die 1e lading die weer uitverkocht is?! Ja daar is niet echt een antwoord op.
Oké....
16 g is niet waar ik voor betaald heb, ik had 64 g dus terug in opslag is niet echt een goed alternatief. We zijn na alle upgrades zelf niet vooruit gegaan, dus durf na de slechte ervaringen eigenlijk noet terug te gaan in snelheid, leeftijd of gig. Ik ben bang dat dat alleen maar ellende gaat geven....
Ik ben eigenlijk alleen maar gefrustreerd dat dit zo lang moet duren en ik toch wel erg de indruk heb dat nieuwe klanten voorrang hebben gekregen op iPad air 2, en dat ze mij niet gebeld hebben, misschien wel om te vragen of ik misschien wel akkoord zou willen gaan met minder gig. Op zich wel fijn dat je aLS klant alternatieven aangeboden krijgt, ik ben eigenlijk al niet erg tevreden en denk dat ik na 2 jaar en nog steeds geen werkende iPad heb, best wel een ander alternatief aangeboden mag krijgen? Al is het alleen maar om de klant het idee te geven dat het wel een heeeeeeele vervelende situatie is, door al 2 niet of nauwelijks werkende apparaten te hebben gehad en bijna 2 jaar verder.....
En dan komt ie! Ik kan een iPad air 1 krijgen met garantie! Maar dan moet ik wel 100 euro bijbetalen? Huh?! Ik kreeg hem 2 maanden geleden gratis?!?
Dat klopt mevrouw maar toen kreeg je geen garantie!? Huh!?!
Ik heb 2 maanden geleden gevraagd wat ik kon doen om wel garantie te krijgen op de iPad air 1 en dat kon met geen mogelijkheid, niet door bij te betalen, niet als extra water bij de wijn. Helemaal NIET!?
Ik ben verbijsterd!
Nu kan het wel als ik maar 100 euro betaal? Ja maar dat is een verschil van 100 %, in mogelijkheden maar ook in bijbetaling ? Ja dat is pech hebben mevrouw maar u gaat nergens mee akkoord...
Huh?! Nee omdat ik opties krijg die niet oké zijn omdat het geen zoden aan de dijk zet, en ik nog steeds geen product heb wat wel werkt waar ik 380 euro voor heb betaald en het niet oké is dat ik 100 euro moet bijbetalen voor een apparaat wat maar 209 euro kost? En....
Als ik een van de iPads wel in gebruik had gehad dan is het logisch dat de garantie termijn verstrijkt, maar ik hèb van beide apparaten nog geen gebruik kunnen maken omdat ze al die tijd kapot of onderweg wagen?! Waar moet ik nu ja op zeggen dat is toch geen goed aanbod?
Ik vraag of ze dan water bij de wij willen doen met de bijbetaling en dan wil ik wederom water bij de wijn doen, maar ook leapp zal dan een duit in het zakje moeten doen....
Maar helaas, jet komt erop neer dat ik een slechte klant ben en geen genoegen neem met het aanbod, en geen vertrouwen heb in leapp en de apparaten van leap.
Als ik nu even ga rekenen
380 euro (max 100 gebruikersuren)
4 ritjes en parkeerkosten naar leapp
iPad case 39 euro iPad 2
iPad case 39 euro iPad 3
Versturen 8 euro van iPad
Inmiddels ook alvast een case voor air 2 gekocht
Ongeveer 480 euro verder
En heel veel frustratie en nog steeds geen goede oplossing voor een klant die zich enorm belazerd en benadeeld voeld.
Ik moet erop vertrouwen dat er binnen nu en een jaar een iPad air 2 komt, die wellicht tegen die tijd ook alweer zo verouderd is dat de dagwaarde ook veen 200 euro meer is....
Als ik een klein beetje meer geld had besteed had ik een nieuwe iPad gehad met goed garantie bij Apple zelf en veen achterhaalde iPad. Achteraf gezien.....
Tja....
Achteraf gezien, veel klachten..... ik ben niet de enige....
Dan is er geen andere optie om de Consumentenbond en de TROS in te schakelen hopen dat er een goede oplossing komt......
Dankjewel leapp
harry veenhof
|Heel slecht dat ik de dupe moet worden van het faillissement van Leapp. Na de doorstart kan ik fluiten naar mijn stoptegoed van € 160. Ik vind dit gewoon crimineel gedrag. Misselijkmakend en kortzichtig!! Leapp is Cheapp!!
harry veenhof
|Bjarne ten Harkel
|iPhone 6 kapot geleverd via Simpel actie. Accessoires zoals hoesje en schermbeveiliging vrij duur direct bijbesteld omdat ik geen dag zonder bescherming wilde.. accessoires werden echter na dik een week pas nagestuurd.
Toestel kapot en kon alleen omruilen door op en neer naar Zwolle te rijden (vanuit Enschede/Hengelo).. hier lag uiteindelijk een ander kleur toestel klaar en de lader hiervan was kapot.
Hierna nog steeds dezelfde ontvangst problemen dus dacht ik dat het aan Simpel lag (was ook net verhuisd naar nieuw adres). Simpel heeft uiteindelijk het contract verbroken omdat ze op mijn nieuwe adres geen goede netwerk dekking hadden.. dit bleek niet het probleem maar het was het 2e toestel van Leapp met zelfde ontvangst problemen.
Aangezien ik nu geen klant meer ben van Simpel kan ik geen aanspraak maken op de garantie bij Leapp (heb opname van gesprekken na permissie hiervoor gevraagd te hebben) en krijg ik een naheffing van 250 euro. Ik ben weken nauwelijks bereikbaar geweest, heb veel klanten gemist en de toon waarop ik behandeld werd is gewoon super slecht. Simpel heeft contact opgenomen met Leapp om de relatie te heroverwegen vanwege het geen uitzondering beleid en heeft mij aangeraden naar het juridisch loket te gaan.
LEAPP is HORROR!
Klant van Leapp.nl
|Overzichtelijk. Alles goed terug te vinden. Helder. Goede vergelijken kunnen maken op de site.
Brenda Volbeda
|De producten zijn duidelijk geprijst en redelijk laag, goede service