Waardeloos bedrijf. Nette dames aan de telefoon maar komen geen enkele afspraak na. Garantie op onderdeel heb je niets aan want ze komen toch niet opdagen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sandra S.
|
Na verhuizing bleek er een klep van de watertoevoer defect te zijn. Larue gecontact, die snel reageerde een monteur stuurde en het euvel repareerde. Daags erna bleek ook de aansluiting van het water verouderd te zijn en druppelde. Wederom Larue gemaild en dezelfde dag kwam dezelfde monteur en heeft ook dit verholpen. Vriendelijk, kundig en zeer servicegericht! Chapeau voor dit bedrijf!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Warner
|
De vakman kende onze General Electric Amerikaanse koelkast door en door en kon het euvel snel oplossen. Kortom ik ben een tevreden klant!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Deen
|
Ineens brandlucht en falende koeling bij onze Amana n 15 jaar.
De importeur blijkt opgeheven, Whirlpool is de nieuwe eigenaar.
LaRue gevonden en gecontacteerd: ondanks volle planning en Corona binnen 1 dag bezoek offerte én reparatie: alles nieuw, stiller dan 15jaat geleden, wat goed!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
S. van Huis
|
Begin 2017 reparatie aan onze Amana gehad. Destijds zeer snel geholpen, aardige monteur, keurig gerepareerd. Nu in 2018 tijdens Kerst wederom reparatie nodig, ander onderdeel was stuk (kan na 18 jaar), maar omdat we 1,5 jaar geleden al een reparatie hadden kregen we uit coulance een zeer vriendelijk tarief!
Wederom dezelfde monteur, driemaal zo lang bezig geweest als gedacht...toch nog wat extra onderdelen nodig maar alles werd binnen afgesproken tarief opgelost...op Oudjaarsdag, terwijl het eigenlijk pas 2 januari zou worden.
Onze Oud & Nieuw is net op tijd gered dankzij Larue........dank daarvoor!!!!!
12 Reviews Plaats review
CR
|Waardeloos bedrijf. Nette dames aan de telefoon maar komen geen enkele afspraak na. Garantie op onderdeel heb je niets aan want ze komen toch niet opdagen.
Sandra S.
|Na verhuizing bleek er een klep van de watertoevoer defect te zijn. Larue gecontact, die snel reageerde een monteur stuurde en het euvel repareerde. Daags erna bleek ook de aansluiting van het water verouderd te zijn en druppelde. Wederom Larue gemaild en dezelfde dag kwam dezelfde monteur en heeft ook dit verholpen. Vriendelijk, kundig en zeer servicegericht! Chapeau voor dit bedrijf!
Warner
|De vakman kende onze General Electric Amerikaanse koelkast door en door en kon het euvel snel oplossen. Kortom ik ben een tevreden klant!
Deen
|Ineens brandlucht en falende koeling bij onze Amana n 15 jaar.
De importeur blijkt opgeheven, Whirlpool is de nieuwe eigenaar.
LaRue gevonden en gecontacteerd: ondanks volle planning en Corona binnen 1 dag bezoek offerte én reparatie: alles nieuw, stiller dan 15jaat geleden, wat goed!
S. van Huis
|Begin 2017 reparatie aan onze Amana gehad. Destijds zeer snel geholpen, aardige monteur, keurig gerepareerd. Nu in 2018 tijdens Kerst wederom reparatie nodig, ander onderdeel was stuk (kan na 18 jaar), maar omdat we 1,5 jaar geleden al een reparatie hadden kregen we uit coulance een zeer vriendelijk tarief!
Wederom dezelfde monteur, driemaal zo lang bezig geweest als gedacht...toch nog wat extra onderdelen nodig maar alles werd binnen afgesproken tarief opgelost...op Oudjaarsdag, terwijl het eigenlijk pas 2 januari zou worden.
Onze Oud & Nieuw is net op tijd gered dankzij Larue........dank daarvoor!!!!!