afgelopen week bij de bank geweest en vriendelijk gevraagd of ze mij even iets kunnen nakijken op mijn leefgeldrekening en ik werd als een geslagen hond weer naar buiten gestuurd met de mededeling hier kunnen wij niet aan beginnen en dit moet je je maar verder uitzoeken met degene die jou beheerrekening heeft dus met andere woorden ik heb niks meer te zeggen en te vragen bij mijn bank over mijn eigen geld en dan praten zij over goede sevice bij deze bank het is gewoon schandalig hoe je door deze instanties behandeld word als klant
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Klantgericht De ABN Amrobank is een bank die nooit het belang van de klant uit het oog verliest; ook in deze turbulente tijden niet. Natuurlijk wil ook deze bank geld verdienen maar niet ten koste van de klant.
2 Reviews Plaats review
jan westheim
|afgelopen week bij de bank geweest en vriendelijk gevraagd of ze mij even iets kunnen nakijken op mijn leefgeldrekening en ik werd als een geslagen hond weer naar buiten gestuurd met de mededeling hier kunnen wij niet aan beginnen en dit moet je je maar verder uitzoeken met degene die jou beheerrekening heeft dus met andere woorden ik heb niks meer te zeggen en te vragen bij mijn bank over mijn eigen geld en dan praten zij over goede sevice bij deze bank het is gewoon schandalig hoe je door deze instanties behandeld word als klant
Trendbox Panel
|Klantgericht
De ABN Amrobank is een bank die nooit het belang van de klant uit het oog verliest; ook in deze turbulente tijden niet. Natuurlijk wil ook deze bank geld verdienen maar niet ten koste van de klant.