Ik heb nog niet zo heel lang een vloer laten leggen door laminaat en parket. Deze vloer is door gelegd onder mijn nieuw te plaatsen kookeiland. Ik heb dit uitgetekend op de ondervloer en verteld dat ze niet volledig door moeten leggen onder het kookeiland. Ik moest zelf helaas weg tussendoor. De legger heeft zonder onze toestemming toch door gelegd waardoor de klik verbinding van mijn vloer op een plaats volledig gebroken is doordat het kookeiland er op rust.
Dit verhaal uitgelegd met verschillende bewijzen. Krijg ik dood leuk een offerte van 600 euro waarbij wij dus hun fout moeten bekostigen.
Eerste en laatste keer in deze winkel wat een slechte service en vak onbekwame mensen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Patrick Balk
|
Beste mensen echt een aanrader Laminaat en parket Alkmaar, zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Dennis, vloer is op afgesproken datum naar boven getild door Addy ook een topper. Brett heeft vloer geplaatst en ook over de leggers alleen maar lof, we hadden 3 pakken over en deze zijn netjes terug gegaan en stonden 2 dagen later weer netjes op de rekening.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mireille
|
Ze kwamen hun afspraken niet na. Ik had de zolder en de 1ste verdiepieng met een paar maanden er tussen, omdat we eerst nog een verbouwing op de 1ste verdieping hadden gepland. Zolder geen probleem en goed gelegd. Voor de 1ste verdieping moest ik steeds bellen. Ze zouden terugbellen. Uiteindelijk persoonlijk langs gegaan. Komen afspraken niet na. Er kwam iemand anders leggen. Een jonge man. Deze heeft het zo slecht gelegd. Grote gleuven overal. Meneer had haast en moest nog op een andere plaats lamimaat leggen. Gezegd dat hij de lijm moest laten liggen en ik heb zelf nog wat stukjes bijgevuld, omdat sommige plekken zo groot nog waren en niet gelegd.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nick Leegwater
|
We hadden een mooie PVC vloer uitkozen en een planning gemaakt voor het leggen van deze vloer door Laminaat en Parket. De legger was de vrijdag voor het weekend geweest voor het egaliseren en zou - nog wel op 2e paasdag) maandagochtend om 10uur beginnen. De hele maandag tevergeefs gewacht op de legger, Laminaat en Parket gebeld, die zouden nabellen en ons iets laten weten. Niets meer van gehoord. De dinsdag belde de legger dat ie ziek was en dat misschien wel wat eerder dan 48u later had kunnen laten weten. De communicatie vanuit Laminaat en Parket was extreem slecht, 4x het verhaal moeten doen bij verschillende medewerkers. Uiteindelijk antwoord gekregen waarin verwezen werd naar de algemene voorwaarden "wij gaan nooit over tot financiële compensatie" en daarmee werd de situatie afgedaan. Wij hebben onze gehele planning moeten omgooien, hierdoor extra dagen vrij moeten nemen en financiële schade geleden. Ik begrijp dat omgaan met ziekte lastig is maar direct nieuwe leggers regelen voor een klant de dag erop of minstens actief proberen te zoeken naar een oplossing voor het probleem is wat ik had toch wel had verwacht. Ik adviseer eenieder die overweegt met deze partij in zee te gaan hier nog eens goed over na te denken.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Inge
|
Ondanks de vele slechte reviews, tóch laminaat besteld bij Laminaat en Parket... Dat was een grote fout...
Offerte aangevraagd bij filiaal in Amsterdam. Die liet nogal op zich wachten, dus toch maar online besteld. Blijkbaar valt Zaandijk onder filiaal Alkmaar, dus Maurice van dat filiaal nam contact op voor leveringsdatum. Ook meldde hij dat het laminaat dat ik besteld had niet meer voorradig was, maar wel een andere die er precies hetzelfde uitzag. Deze was zelfs nog dikker en beter en zou ik voor dezelfde prijs krijgen als het laminaat dat ik oorspronkelijk wilde. Enkele dagen daarna reageerde Amsterdam op de offerte-aanvraag. Daar bleek dat ik het laminaat dat ik had besteld voor 140 euro minder kon krijgen dan ik ervoor heb betaald.
Meteen Maurice gemaild en het verhaal uitgelegd. Het leek mij schappelijk dat ik alsnog het verschil in prijs geretourneerd kreeg... En toen begon het spelletje van ik bel je terug, ik mail je terug, maar het uiteindelijk niet doen... Ik moest er constant achteraan, niets kwam van Maurice uit. Uiteindelijk belde het Rayonhoofd Alkmaar met de mededeling dat ik de 140 euro retour zou krijgen en dat Maurice me hierover zou mailen... Maar je raadt het al: na 1,5 week en wat mails verder nog niets van Maurice vernomen... Dus maar weer gebeld... Maurice met zijn leidinggevende bespreken hoe we dit op gingen lossen en zou me diezelfde dag nog terug mailen.
In de mail stond dat ik een ander (duurder) laminaat heb gekregen dan dat ik oorspronkelijk heb besteld dus dat ik geen cent terug kreeg...
Dus omdat zij het laminaat niet hebben wat ik op hun site bestel, krijg ik een ander laminaat geleverd, maar daar moet ik uiteindelijk wel 140 euro meer voor betalen!
Ik vind het een belachelijke gang van zaken!! Communicatie verliep ook uiterst stroef en niet klantvriendelijk. Verder komen ze dus duidelijk hun afspraken NIET na!!
Voor ons echt NOOIT meer Laminaat en Parket!
Mensen, wees gewaarschuwd! De vele slechte recensies op internet staan er natuurlijk niet voor niets op...
19 Reviews Plaats review
Riemer Veldkamp
|Ontzettend slechte service!
Ik heb nog niet zo heel lang een vloer laten leggen door laminaat en parket. Deze vloer is door gelegd onder mijn nieuw te plaatsen kookeiland. Ik heb dit uitgetekend op de ondervloer en verteld dat ze niet volledig door moeten leggen onder het kookeiland. Ik moest zelf helaas weg tussendoor. De legger heeft zonder onze toestemming toch door gelegd waardoor de klik verbinding van mijn vloer op een plaats volledig gebroken is doordat het kookeiland er op rust.
Dit verhaal uitgelegd met verschillende bewijzen. Krijg ik dood leuk een offerte van 600 euro waarbij wij dus hun fout moeten bekostigen.
Eerste en laatste keer in deze winkel wat een slechte service en vak onbekwame mensen.
Patrick Balk
|Beste mensen echt een aanrader Laminaat en parket Alkmaar, zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Dennis, vloer is op afgesproken datum naar boven getild door Addy ook een topper. Brett heeft vloer geplaatst en ook over de leggers alleen maar lof, we hadden 3 pakken over en deze zijn netjes terug gegaan en stonden 2 dagen later weer netjes op de rekening.
Mireille
|Ze kwamen hun afspraken niet na. Ik had de zolder en de 1ste verdiepieng met een paar maanden er tussen, omdat we eerst nog een verbouwing op de 1ste verdieping hadden gepland. Zolder geen probleem en goed gelegd. Voor de 1ste verdieping moest ik steeds bellen. Ze zouden terugbellen. Uiteindelijk persoonlijk langs gegaan. Komen afspraken niet na. Er kwam iemand anders leggen. Een jonge man. Deze heeft het zo slecht gelegd. Grote gleuven overal. Meneer had haast en moest nog op een andere plaats lamimaat leggen. Gezegd dat hij de lijm moest laten liggen en ik heb zelf nog wat stukjes bijgevuld, omdat sommige plekken zo groot nog waren en niet gelegd.
Nick Leegwater
|We hadden een mooie PVC vloer uitkozen en een planning gemaakt voor het leggen van deze vloer door Laminaat en Parket. De legger was de vrijdag voor het weekend geweest voor het egaliseren en zou - nog wel op 2e paasdag) maandagochtend om 10uur beginnen. De hele maandag tevergeefs gewacht op de legger, Laminaat en Parket gebeld, die zouden nabellen en ons iets laten weten. Niets meer van gehoord. De dinsdag belde de legger dat ie ziek was en dat misschien wel wat eerder dan 48u later had kunnen laten weten. De communicatie vanuit Laminaat en Parket was extreem slecht, 4x het verhaal moeten doen bij verschillende medewerkers. Uiteindelijk antwoord gekregen waarin verwezen werd naar de algemene voorwaarden "wij gaan nooit over tot financiële compensatie" en daarmee werd de situatie afgedaan. Wij hebben onze gehele planning moeten omgooien, hierdoor extra dagen vrij moeten nemen en financiële schade geleden. Ik begrijp dat omgaan met ziekte lastig is maar direct nieuwe leggers regelen voor een klant de dag erop of minstens actief proberen te zoeken naar een oplossing voor het probleem is wat ik had toch wel had verwacht. Ik adviseer eenieder die overweegt met deze partij in zee te gaan hier nog eens goed over na te denken.
Inge
|Ondanks de vele slechte reviews, tóch laminaat besteld bij Laminaat en Parket... Dat was een grote fout...
Offerte aangevraagd bij filiaal in Amsterdam. Die liet nogal op zich wachten, dus toch maar online besteld. Blijkbaar valt Zaandijk onder filiaal Alkmaar, dus Maurice van dat filiaal nam contact op voor leveringsdatum. Ook meldde hij dat het laminaat dat ik besteld had niet meer voorradig was, maar wel een andere die er precies hetzelfde uitzag. Deze was zelfs nog dikker en beter en zou ik voor dezelfde prijs krijgen als het laminaat dat ik oorspronkelijk wilde. Enkele dagen daarna reageerde Amsterdam op de offerte-aanvraag. Daar bleek dat ik het laminaat dat ik had besteld voor 140 euro minder kon krijgen dan ik ervoor heb betaald.
Meteen Maurice gemaild en het verhaal uitgelegd. Het leek mij schappelijk dat ik alsnog het verschil in prijs geretourneerd kreeg... En toen begon het spelletje van ik bel je terug, ik mail je terug, maar het uiteindelijk niet doen... Ik moest er constant achteraan, niets kwam van Maurice uit. Uiteindelijk belde het Rayonhoofd Alkmaar met de mededeling dat ik de 140 euro retour zou krijgen en dat Maurice me hierover zou mailen... Maar je raadt het al: na 1,5 week en wat mails verder nog niets van Maurice vernomen... Dus maar weer gebeld... Maurice met zijn leidinggevende bespreken hoe we dit op gingen lossen en zou me diezelfde dag nog terug mailen.
In de mail stond dat ik een ander (duurder) laminaat heb gekregen dan dat ik oorspronkelijk heb besteld dus dat ik geen cent terug kreeg...
Dus omdat zij het laminaat niet hebben wat ik op hun site bestel, krijg ik een ander laminaat geleverd, maar daar moet ik uiteindelijk wel 140 euro meer voor betalen!
Ik vind het een belachelijke gang van zaken!! Communicatie verliep ook uiterst stroef en niet klantvriendelijk. Verder komen ze dus duidelijk hun afspraken NIET na!!
Voor ons echt NOOIT meer Laminaat en Parket!
Mensen, wees gewaarschuwd! De vele slechte recensies op internet staan er natuurlijk niet voor niets op...