Ik heb alleen maar goede ervaringen met de Lairesse Apotheek.
Ik ben daar al een paar jaar qua vaste apotheek.
De mensen die er werken zijn vriendelijk en bieden goede informatie,
je krijgt een sms of mail als een medicijn klaar ligt, enz.
Alles alleen maar top. Daarbij komt dat ik er graag kom omdat
het zo prachtig is ingericht, wat een sfeer geeft van vriendelijkheid
en rust. Zodoende heb ik alleen positieve ervaringen te melden!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Willem Vandershut
|
Slechte apotheek. Komt ook door de houding van de apotheker Terpstra, die niet op service gericht is maar op zichzelf.
Ik vind haar een regelrechte ramp. Het was een ramp, het is een ramp, en het zal altijd wel een ramp blijven. Er valt totáál niet met haar te werken. Likken naar boven, trappen naar beneden.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Cornel
|
Dit vind ik een ramp. Zowel de assistentes als de kosten. Apotheker Marjan Terpstra gaat blind voor het geld, en daarbij ontziet ze niets of niemand.
Huisartsen, patiënten, iedereen wordt een poot uitgedraaid.
Personeel loopt gillend weg omdat Terpstra zo verschrikkelijk met het geld in de weer is. Alsof er niets anders op de wereld bestaat.
Verder maak ik me ernstig zorgen over de geestelijke gesteldheid van mevrouw, zodanig, dat ik dit ga bespreken met de daarvoor aangewezen instanties.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Koeleman
|
Waardeloze apotheek. Het hele personeel wordt uitgeknepen en van het geld wat die medewerkers voor mevrouw Terpstra verdienen zit deze mevrouw lekker thuis, zaken op te zetten, huizen te verkopen, te verbouwen en te verhuren.
Eindeloos wachten, men is onbeleefd, en de zaak is moeilijk telefonisch bereikbaar.
Verder declareert ze dubbel: bij zowel de patiënten als bij de verzekeraar. Ter handstellings kosten worden te pas en te onpas in rekening gebracht en daarnaast nog een willekeurig bedrag voor 'verwerkingskosten'...
Het is gewoon geldmakerij ten koste van de patiënten.
Schande!!!
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
lisanne
|
telefonisch zeer slecht te bereiken ook wanneer ze bereikbaar zouden moeten zijn. Bij voicemail en keuzemenu wordt de verbinding automatisch verbroken.
243 Reviews Plaats review
Carole
|Ik heb alleen maar goede ervaringen met de Lairesse Apotheek.
Ik ben daar al een paar jaar qua vaste apotheek.
De mensen die er werken zijn vriendelijk en bieden goede informatie,
je krijgt een sms of mail als een medicijn klaar ligt, enz.
Alles alleen maar top. Daarbij komt dat ik er graag kom omdat
het zo prachtig is ingericht, wat een sfeer geeft van vriendelijkheid
en rust. Zodoende heb ik alleen positieve ervaringen te melden!
Willem Vandershut
|Slechte apotheek. Komt ook door de houding van de apotheker Terpstra, die niet op service gericht is maar op zichzelf.
Ik vind haar een regelrechte ramp. Het was een ramp, het is een ramp, en het zal altijd wel een ramp blijven. Er valt totáál niet met haar te werken. Likken naar boven, trappen naar beneden.
Cornel
|Dit vind ik een ramp. Zowel de assistentes als de kosten. Apotheker Marjan Terpstra gaat blind voor het geld, en daarbij ontziet ze niets of niemand.
Huisartsen, patiënten, iedereen wordt een poot uitgedraaid.
Personeel loopt gillend weg omdat Terpstra zo verschrikkelijk met het geld in de weer is. Alsof er niets anders op de wereld bestaat.
Verder maak ik me ernstig zorgen over de geestelijke gesteldheid van mevrouw, zodanig, dat ik dit ga bespreken met de daarvoor aangewezen instanties.
Koeleman
|Waardeloze apotheek. Het hele personeel wordt uitgeknepen en van het geld wat die medewerkers voor mevrouw Terpstra verdienen zit deze mevrouw lekker thuis, zaken op te zetten, huizen te verkopen, te verbouwen en te verhuren.
Eindeloos wachten, men is onbeleefd, en de zaak is moeilijk telefonisch bereikbaar.
Verder declareert ze dubbel: bij zowel de patiënten als bij de verzekeraar. Ter handstellings kosten worden te pas en te onpas in rekening gebracht en daarnaast nog een willekeurig bedrag voor 'verwerkingskosten'...
Het is gewoon geldmakerij ten koste van de patiënten.
Schande!!!
lisanne
|telefonisch zeer slecht te bereiken ook wanneer ze bereikbaar zouden moeten zijn. Bij voicemail en keuzemenu wordt de verbinding automatisch verbroken.