Veel te duur rommelig wat je wilt hebben ligt er vaak niet geen leuk personeel
2.2
0
RG
|
Ik spendeer maandelijks meer dan 150 euro aan La Place. Ik kom op verschillende filialen, werk er met mijn laptop, ontmoet soms klanten voor wie ik ook consumptie betaal. Vandaag zit ik op Zuidplein in Rotterdam achter mijn laptop te werken. Ik heb hier ontbijt en lunch aangeschaft. Ik bezorg niemand overlast en heb netjes mijn tafel leeg geruimd. Er liggen duidelijk en onmisbaar 2 bonnen van La Place op de tafel. Er komt een mevrouw langs en vraagt luid en betuttelend aan mij, waar andere mensen getuigen van zijn of ik nog wat ga bestellen of dat ik dat al gedaan had want ik mag niet zomaar hier zitten. Ik zei: Ja hoor, ik heb al consumptie genuttigd, wijzend naar de herkenbare bonnen van La Place die ze overduidelijk al had zien liggen. Het moment erna voelde ik mij zo beledigd. Ronduit onbeschoft van deze medewerkster. Op een of andere manier was ik een doorn in het oog denk ik. Heel onrespectvol om dit zo te doen waar andere mensen bij zitten, ik schaam mij kapot om zo angesproken te worden. Ik ben naar haar toegelopen en heb haar discreet laten weten dat ze zo iets niet kan maken. Haar antwoord was dat ze dat moest doen van haar manager op een brutale toon. Ze kwam ook heel dichtbijstaan met een intimiderende houding. Ik vroeg haar waar haar dan manager was, want ik geloofde namelijk niks van dit beleid, deze was niet aanwezig. Zelf ben ik jaren horeca manager geweest, ik begrijp best dat consumptie verplicht is en dat hangjeugd vermeden moet worden, maar ik ben een betalende en zakelijk klant van 37 die vast meer dan gemiddeld per maand uitgeeft aan deze tent. Het argument dat ze dat niet wist kan niet waar zijn aangezien er duidelijk 2 La Place bonnen op mijn tafeltje lagen. Ik vind het heel vervelend en ik hou er niet van om dit te zeggen maar ik ben donker en er zitten ook blanke mensen bij Zuidplein La Place aan de laptop zonder ook maar iets van consumptie aan tafels te werken, deze worden niet aangesproken. Het hoofdkantoor heb ik gebeld en de situatie uitgelegd maar volgens mij nemen ze het ook niet erg serieus omdat ik besefte dat ze niet eens om mijn naam of gegevens hebben gevraagd voor terugkoppeling. Ik ga op zoek naar een ander alternatief voor La Place, ik ga dit ook verder posten op Social Media en aankaarten bij de juiste instanties want vind dit heel erg.
2.8
0
totalwilma66
|
ze gaan achter uit met het asortiment een het eten is vaak koud
5.0
0
Danise Verhage
|
Je betaald veel te veel voor wat je krijgt. . . ik kom er niet meer nu.
5.3
0
Klant van La Place
|
Hier kun je heerlijk eten en drinken. Er wordt aan iedereen gedacht, of je nu gluten vrij of zonder vet mag eten. Voor ieder is er wel wat te vinden. Maar La Place maakt het nog compleet door gezellige zithoekjes te maken waardoor je niet het "gehaaste" heb.
8 Reviews Plaats review
Brigitte
|Veel te duur rommelig wat je wilt hebben ligt er vaak niet geen leuk personeel
RG
|Ik spendeer maandelijks meer dan 150 euro aan La Place. Ik kom op verschillende filialen, werk er met mijn laptop, ontmoet soms klanten voor wie ik ook consumptie betaal. Vandaag zit ik op Zuidplein in Rotterdam achter mijn laptop te werken. Ik heb hier ontbijt en lunch aangeschaft. Ik bezorg niemand overlast en heb netjes mijn tafel leeg geruimd. Er liggen duidelijk en onmisbaar 2 bonnen van La Place op de tafel. Er komt een mevrouw langs en vraagt luid en betuttelend aan mij, waar andere mensen getuigen van zijn of ik nog wat ga bestellen of dat ik dat al gedaan had want ik mag niet zomaar hier zitten. Ik zei: Ja hoor, ik heb al consumptie genuttigd, wijzend naar de herkenbare bonnen van La Place die ze overduidelijk al had zien liggen. Het moment erna voelde ik mij zo beledigd. Ronduit onbeschoft van deze medewerkster. Op een of andere manier was ik een doorn in het oog denk ik. Heel onrespectvol om dit zo te doen waar andere mensen bij zitten, ik schaam mij kapot om zo angesproken te worden. Ik ben naar haar toegelopen en heb haar discreet laten weten dat ze zo iets niet kan maken. Haar antwoord was dat ze dat moest doen van haar manager op een brutale toon. Ze kwam ook heel dichtbijstaan met een intimiderende houding. Ik vroeg haar waar haar dan manager was, want ik geloofde namelijk niks van dit beleid, deze was niet aanwezig. Zelf ben ik jaren horeca manager geweest, ik begrijp best dat consumptie verplicht is en dat hangjeugd vermeden moet worden, maar ik ben een betalende en zakelijk klant van 37 die vast meer dan gemiddeld per maand uitgeeft aan deze tent. Het argument dat ze dat niet wist kan niet waar zijn aangezien er duidelijk 2 La Place bonnen op mijn tafeltje lagen. Ik vind het heel vervelend en ik hou er niet van om dit te zeggen maar ik ben donker en er zitten ook blanke mensen bij Zuidplein La Place aan de laptop zonder ook maar iets van consumptie aan tafels te werken, deze worden niet aangesproken. Het hoofdkantoor heb ik gebeld en de situatie uitgelegd maar volgens mij nemen ze het ook niet erg serieus omdat ik besefte dat ze niet eens om mijn naam of gegevens hebben gevraagd voor terugkoppeling. Ik ga op zoek naar een ander alternatief voor La Place, ik ga dit ook verder posten op Social Media en aankaarten bij de juiste instanties want vind dit heel erg.
totalwilma66
|ze gaan achter uit met het asortiment een het eten is vaak koud
Danise Verhage
|Je betaald veel te veel voor wat je krijgt. . . ik kom er niet meer nu.
Klant van La Place
|Hier kun je heerlijk eten en drinken. Er wordt aan iedereen gedacht, of je nu gluten vrij of zonder vet mag eten. Voor ieder is er wel wat te vinden. Maar La Place maakt het nog compleet door gezellige zithoekjes te maken waardoor je niet het "gehaaste" heb.