prijsuitreiking farce. Werd gebeld dat ik geselecteerd was voor een prijsuitreiking (had bij aankopen loten gekregen). Werd in restaurant uitgenodigd. Iedereen moest drankjes zelf betalen. Uitreiking werd enorm gerekt (anderhalf uur voor 3 prijzen),restaurant Bella Milano verdiende daardoor veelgeld (bleek ook band te hebben met la Fleur). Loten werden niet gebruikt.Iedereen (ook kinderen, ouders,toevallige passanten) kregen papiertje om naam in te vullen. Daar werd uit getrokken. 2 van de 3 winnaars waren niet geselecteerd en hoorden bij elkaar (kon die mevrouw zelf niet veel aan doen). Extra prijzen werden ingezet. Zou eerst waardebon 50euro zijn bij bella milano, werd ineens met 30% korting eten. Toen de hoofdprijs was uitgereikt,zouden er nog extra prijzen uitgereikt worden.Omdat iedereen boos/ teleurgesteld wegliep, deden ze dit uiteindelijk niet meer. Weer genept dus! Ik vond dit echt triest en ik was zeker niet de enige! Ik denk dat la Fleur heel veel klanten is kwijtgeraakt.
Tips voor la Fleur:nodig volgende keer een kleiner aantal mensen uit,geef ze wat te drinken, rek de boel niet zo, gebruik gewoon de loten van de mensen, geef geen nepprijzen (met 30% korting eten),verander niet ineens je prijzen en trek de prijzen ook niet ineens in.
Had ik op en nette en eerlijke manier verloren, dan was het jammer,maar oke. Maar nu hou ik er echt een rotgevoel aan over. Pluspunten: Geen. Minpunten: Werd gebeld dat ik geselecteerd was voor een prijsuitreiking (had bij aankopen loten gekregen). Werd in restaurant uitgenodigd. Iedereen moest drankjes zelf betalen. Uitreiking werd enorm gerekt (anderhalf uur voor 3 prijzen),restaurant Bella Milano verdiende daardoor veelgeld (bleek ook band te hebben met la Fleur). Loten werden niet gebruikt.Iedereen (ook kinderen, ouders,toevallige passanten) kregen papiertje om naam in te vullen. Daar werd uit getrokken. 2 van de 3 winnaars waren niet geselecteerd en hoorden bij elkaar (kon die mevrouw zelf niet veel aan doen). Extra prijzen werden ingezet. Zou eerst waardebon 50euro zijn bij bella milano, werd ineens met 30% korting eten. Toen de hoofdprijs was uitgereikt,zouden er nog extra prijzen uitgereikt worden.Omdat iedereen boos/ teleurgesteld wegliep, deden ze dit uiteindelijk niet meer. Weer genept dus! Ik vond dit echt triest en ik was zeker niet de enige! Ik denk dat la Fleur heel veel klanten is kwijtgeraakt.
Tips voor la Fleur:nodig volgende keer een kleiner aantal mensen uit,geef ze wat te drinken, rek de boel niet zo, gebruik gewoon de loten van de mensen, geef geen nepprijzen (met 30% korting eten),verander niet ineens je prijzen en trek de prijzen ook niet ineens in.
Had ik op en nette en eerlijke manier verloren, dan was het jammer,maar oke. Maar nu hou ik er echt een rotgevoel aan over.
Moest ook nog een keer aarde betalen toeneen plant in een pot gezet werd.
1 Review Plaats review
cato
|prijsuitreiking farce. Werd gebeld dat ik geselecteerd was voor een prijsuitreiking (had bij aankopen loten gekregen). Werd in restaurant uitgenodigd. Iedereen moest drankjes zelf betalen. Uitreiking werd enorm gerekt (anderhalf uur voor 3 prijzen),restaurant Bella Milano verdiende daardoor veelgeld (bleek ook band te hebben met la Fleur). Loten werden niet gebruikt.Iedereen (ook kinderen, ouders,toevallige passanten) kregen papiertje om naam in te vullen. Daar werd uit getrokken. 2 van de 3 winnaars waren niet geselecteerd en hoorden bij elkaar (kon die mevrouw zelf niet veel aan doen). Extra prijzen werden ingezet. Zou eerst waardebon 50euro zijn bij bella milano, werd ineens met 30% korting eten. Toen de hoofdprijs was uitgereikt,zouden er nog extra prijzen uitgereikt worden.Omdat iedereen boos/ teleurgesteld wegliep, deden ze dit uiteindelijk niet meer. Weer genept dus! Ik vond dit echt triest en ik was zeker niet de enige! Ik denk dat la Fleur heel veel klanten is kwijtgeraakt.
Tips voor la Fleur:nodig volgende keer een kleiner aantal mensen uit,geef ze wat te drinken, rek de boel niet zo, gebruik gewoon de loten van de mensen, geef geen nepprijzen (met 30% korting eten),verander niet ineens je prijzen en trek de prijzen ook niet ineens in.
Had ik op en nette en eerlijke manier verloren, dan was het jammer,maar oke. Maar nu hou ik er echt een rotgevoel aan over. Pluspunten: Geen. Minpunten: Werd gebeld dat ik geselecteerd was voor een prijsuitreiking (had bij aankopen loten gekregen). Werd in restaurant uitgenodigd. Iedereen moest drankjes zelf betalen. Uitreiking werd enorm gerekt (anderhalf uur voor 3 prijzen),restaurant Bella Milano verdiende daardoor veelgeld (bleek ook band te hebben met la Fleur). Loten werden niet gebruikt.Iedereen (ook kinderen, ouders,toevallige passanten) kregen papiertje om naam in te vullen. Daar werd uit getrokken. 2 van de 3 winnaars waren niet geselecteerd en hoorden bij elkaar (kon die mevrouw zelf niet veel aan doen). Extra prijzen werden ingezet. Zou eerst waardebon 50euro zijn bij bella milano, werd ineens met 30% korting eten. Toen de hoofdprijs was uitgereikt,zouden er nog extra prijzen uitgereikt worden.Omdat iedereen boos/ teleurgesteld wegliep, deden ze dit uiteindelijk niet meer. Weer genept dus! Ik vond dit echt triest en ik was zeker niet de enige! Ik denk dat la Fleur heel veel klanten is kwijtgeraakt.
Tips voor la Fleur:nodig volgende keer een kleiner aantal mensen uit,geef ze wat te drinken, rek de boel niet zo, gebruik gewoon de loten van de mensen, geef geen nepprijzen (met 30% korting eten),verander niet ineens je prijzen en trek de prijzen ook niet ineens in.
Had ik op en nette en eerlijke manier verloren, dan was het jammer,maar oke. Maar nu hou ik er echt een rotgevoel aan over.
Moest ook nog een keer aarde betalen toeneen plant in een pot gezet werd.