reactie op klant is koning. Weet je wat nu zo jammer is beste heer coenen. Dat je niet helemaal eerlijk bent. Het is bij vorst lastig om ramen te wassen en de frequentie aan te houden. Daarbij zijn wij in de tussentijd gewoon geweest, u heeft de factuur zelfs betaald en dat doe je niet als er niemand is geweest.
Daarbij zijn jullie nu al met het 4de of 5de schoonmaakbedrijf begonnen dus je kunt je afvragen of het aan het schoonmaakbedrijf ligt of aan jullie zelf. Pluspunten: Juiste prijs/kwaliteitsverhouding, komen gemaakte afspraken na, zijn in alle facetten van de schoonmaak bekent
10
coenen
|
klant is koning. we waren al een tijdje klant bij kuipers schoonmaakdienst maar de laatste tijd werdt zijn werk steeds slechter en afspraken over de termijn van werkzaamheden werden steeds langer of zelfs niet nagekomen nu hebben we een ander in de arm genomen want als je ze aan de telefoon hebt hebben smoezen en mail je dan krijg je tekst zoals ben je blind je moet eens goed kijken Bij deze een echte AANRADER aan iedereen die met deze zeer betrouwbaar bedrijf in zee gaat ( maar dan letterlijk en figuurlijk. Pluspunten: alles wat we nu schrijven is al te veel. Minpunten: te weinig plaats om alles op te schrijven kan helaas de mailtjes niet plaatsen dat zou al genoeg zeggen.
2.0
Albert
|
Oplevering. Kuijpers Schoonmaak & Dienstverlening heeft voor ons een bouwoplevering gedaan in onze nieuwe woning. Doordat de werkzaamheden waren uitgelopen zatten wij met onze handen in het haar omdat er nog niets schoon was en overmorgen al de verhuiswagens kwamen. Kuijpers Schoonmaak & Dienstverlening kon de volgende dag al komen en toen ze weggingen was werkelijk alles schoon en klaar om in te huizen.
Mannen jullie hebben geweldig werk geleverd en daarom een dikke 10. Pluspunten: Snelle reactie, duidelijke afspraken.
Voor hen is er geen probleem maar een uitdaging.
Kennis van zaken, je merkt dat ze weten waar ze mee bezig zijn
10
J Kelderman
|
Een nieuw tapijtje. Wij hebben ons tapijt laten reinigen door kuijpers schoonmaak. Alhoewel wij dachten dat het tapijt na 11 jaar afgeschreven was is het wonderwel weer tot leven gekomen.
Het tapijt is op een aantal slijtplekken weer bijna nieuw. Pluspunten: Duidelijk in afspraken. Je krijgt vooraf een totaalprijs en achteraf geen meerprijs vanwege dit of dat.
Komen hun afspraken na en zijn makkelijk te bereiken.
4 Reviews Plaats review
Kuijpers
|reactie op klant is koning. Weet je wat nu zo jammer is beste heer coenen. Dat je niet helemaal eerlijk bent. Het is bij vorst lastig om ramen te wassen en de frequentie aan te houden. Daarbij zijn wij in de tussentijd gewoon geweest, u heeft de factuur zelfs betaald en dat doe je niet als er niemand is geweest.
Daarbij zijn jullie nu al met het 4de of 5de schoonmaakbedrijf begonnen dus je kunt je afvragen of het aan het schoonmaakbedrijf ligt of aan jullie zelf. Pluspunten: Juiste prijs/kwaliteitsverhouding, komen gemaakte afspraken na, zijn in alle facetten van de schoonmaak bekent
coenen
|klant is koning. we waren al een tijdje klant bij kuipers schoonmaakdienst maar de laatste tijd werdt zijn werk steeds slechter en afspraken over de termijn van werkzaamheden werden steeds langer of zelfs niet nagekomen nu hebben we een ander in de arm genomen want als je ze aan de telefoon hebt hebben smoezen en mail je dan krijg je tekst zoals ben je blind je moet eens goed kijken Bij deze een echte AANRADER aan iedereen die met deze zeer betrouwbaar bedrijf in zee gaat ( maar dan letterlijk en figuurlijk. Pluspunten: alles wat we nu schrijven is al te veel. Minpunten: te weinig plaats om alles op te schrijven kan helaas de mailtjes niet plaatsen dat zou al genoeg zeggen.
Albert
|Oplevering. Kuijpers Schoonmaak & Dienstverlening heeft voor ons een bouwoplevering gedaan in onze nieuwe woning. Doordat de werkzaamheden waren uitgelopen zatten wij met onze handen in het haar omdat er nog niets schoon was en overmorgen al de verhuiswagens kwamen. Kuijpers Schoonmaak & Dienstverlening kon de volgende dag al komen en toen ze weggingen was werkelijk alles schoon en klaar om in te huizen.
Mannen jullie hebben geweldig werk geleverd en daarom een dikke 10. Pluspunten: Snelle reactie, duidelijke afspraken.
Voor hen is er geen probleem maar een uitdaging.
Kennis van zaken, je merkt dat ze weten waar ze mee bezig zijn
J Kelderman
|Een nieuw tapijtje. Wij hebben ons tapijt laten reinigen door kuijpers schoonmaak. Alhoewel wij dachten dat het tapijt na 11 jaar afgeschreven was is het wonderwel weer tot leven gekomen.
Het tapijt is op een aantal slijtplekken weer bijna nieuw. Pluspunten: Duidelijk in afspraken. Je krijgt vooraf een totaalprijs en achteraf geen meerprijs vanwege dit of dat.
Komen hun afspraken na en zijn makkelijk te bereiken.