Paar jaar geleden een nieuwe Nordic fire kachel laten plaatsen. Dit is allemaal naar behoren gegaan en de kachel op zich functioneert naar behoren.
Echter.......
Nu wij glasvezel internet hebben en dus een andere router/modem gaat het helemaal mis.
Kachel is niet aan te sluiten op mijn gsm en in de diverse telefoontjes naar Krul Altech krijg ik alleen maar te horen dat er niemand is die dit kan oplossen en dat ze een mail zullen sturen naar de fabrikant. Het lijkt mij toch gek dat en niemand bij een dergelijk bedrijf dit niet voor mij kan oplossen.
Dus Krul altech aanbevelen aan anderen: ZEKER NIET!!!! KLANTGERICHTHEID een 1 SERVICE een 1
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henk
|
Aardige en kundige medewerkers
De kachel is snel geleverd en een mooi eind resultaat.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jacob
|
In Februari erg goed geholpen door Krul Alltech. Afgelopen week is de kachel dan geplaatst en ik geniet er heerlijk van ondanks het niet koude weer. De monteurs hebben prachtig werk verricht en ik werd goed op de hoogte gehouden door de planning en de desbetreffende verkoper.
Al met al enorm fijn geholpen, zeker een aanrader!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mariette van IJsseldijk
|
We gingen naar de showroom voor informatie. We hebben een rondje gelopen en 2 boekjes gekregen.
Er kon iemand vrijblijvend bij ons komen kijken thuis om de situatie op te nemen. Kijken watvoor kachel geschikt was.
Naam en telefoonnummer zijn genoteerd, verder niets.
Maanden later kwamen ze langs met 2 man.
Het 'vrijblijvende' was een betaalde schoorsteen inspectie.
Ze hebben ook maar meteen de schoorsteenpot gesloopt. De baas zei: daar moet toch een nieuwe kraag in en wij gebruiken nooit potten. De pot heeft trouwens ook geen functie mevrouw. Die zit er voor de sier.
De kachel hebben we ook alvast voor u uitgezocht en de offerte hiervan zit in het inspectierapport.
Het rapport waren onze eigen gemaakte foto's en verder weinig tot geen informatie over de staat van het kanaal.
Tevens ook geen advies gehad over welke kachel, hoeveel kWh e.d. Hier verstandig is. Terwijl dat juist onze vragen waren.
De pot wilden ze niet herstellen.
Kortom, veel schade, geen kachel, een rapport die mijn zoontje van 8 nog had kunnen maken.
Ga hier niet heen, niet eens voor advies!!!!!!!
4 Reviews Plaats review
C Koemeester
|Paar jaar geleden een nieuwe Nordic fire kachel laten plaatsen. Dit is allemaal naar behoren gegaan en de kachel op zich functioneert naar behoren.
Echter.......
Nu wij glasvezel internet hebben en dus een andere router/modem gaat het helemaal mis.
Kachel is niet aan te sluiten op mijn gsm en in de diverse telefoontjes naar Krul Altech krijg ik alleen maar te horen dat er niemand is die dit kan oplossen en dat ze een mail zullen sturen naar de fabrikant. Het lijkt mij toch gek dat en niemand bij een dergelijk bedrijf dit niet voor mij kan oplossen.
Dus Krul altech aanbevelen aan anderen: ZEKER NIET!!!! KLANTGERICHTHEID een 1 SERVICE een 1
Henk
|Aardige en kundige medewerkers
De kachel is snel geleverd en een mooi eind resultaat.
Jacob
|In Februari erg goed geholpen door Krul Alltech. Afgelopen week is de kachel dan geplaatst en ik geniet er heerlijk van ondanks het niet koude weer. De monteurs hebben prachtig werk verricht en ik werd goed op de hoogte gehouden door de planning en de desbetreffende verkoper.
Al met al enorm fijn geholpen, zeker een aanrader!!
Mariette van IJsseldijk
|We gingen naar de showroom voor informatie. We hebben een rondje gelopen en 2 boekjes gekregen.
Er kon iemand vrijblijvend bij ons komen kijken thuis om de situatie op te nemen. Kijken watvoor kachel geschikt was.
Naam en telefoonnummer zijn genoteerd, verder niets.
Maanden later kwamen ze langs met 2 man.
Het 'vrijblijvende' was een betaalde schoorsteen inspectie.
Ze hebben ook maar meteen de schoorsteenpot gesloopt. De baas zei: daar moet toch een nieuwe kraag in en wij gebruiken nooit potten. De pot heeft trouwens ook geen functie mevrouw. Die zit er voor de sier.
De kachel hebben we ook alvast voor u uitgezocht en de offerte hiervan zit in het inspectierapport.
Het rapport waren onze eigen gemaakte foto's en verder weinig tot geen informatie over de staat van het kanaal.
Tevens ook geen advies gehad over welke kachel, hoeveel kWh e.d. Hier verstandig is. Terwijl dat juist onze vragen waren.
De pot wilden ze niet herstellen.
Kortom, veel schade, geen kachel, een rapport die mijn zoontje van 8 nog had kunnen maken.
Ga hier niet heen, niet eens voor advies!!!!!!!