Vandaag 3 Roblox kaarten gekocht 2x10 € en een van 20 €.
Die van 20 € bij thuis komst blijkt de krascode kapot te zijn.
Gelijk terug gegaan maar nemen het niet terug.
Zeggen zij dat ik de leverancier van de kaart moet benaderen voor een andere code.
Dus zij verkopen kapot spul en laten de klant er voor op draaien.
Dat is een extra service van KRUITVAT.
Ze zeggen gewoon we hebben geen bewijs.
Dus ik heb het kapot gemaakt.
Het zijn cadeautjes voor mijn kleinzonen.
Hoe durf je het te zeggen.
Plus minus om de week gaan we kaarten kopen bij die verschrikkelijke medewerkers in lopik.
Dus volgende keer naar plus.
Waar je wel fatsoenlijk word geholpen.
Dat zijn nette medewerkers en geen schooiers die kapot spul verkopen dat is klinkklare diefstal.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J
|
Heel fijn dat we een Kruidvat in Lopik hebben. Ik kan er altijd, ook al heb ik niks nodig altijd even kijken en kom er ook altijd met iets weg. Wel wordt de winkel propvol gestouwd waardoor ik met mijn tweelingbuggy echt niet naar achteren kan naar de babyspullen. Ook met een gewone buggy kom je niet verder dat het eerste pad omdat het zo vol wordt gepropt. Ook is het personeel alleen klantgericht wanneer de managers er zijn. Anders houden ze de kassa niet in de gaten en vooral 1 vrouw is altijd erg kortaf en klinkt altijd chagrijnig. Ik snap niet dat zij er nog werkt. De service en klantvriendelijkheid is nog wel veel in te behalen.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mara
|
Erg te tevreden over personeel. Winkel is te klein, maar ze gaan naar een ander pand en hoop dat het dan wat overzichtelijker wordt.
9.0
0
Klant van Kruidvat
|
Alles bij de hand in een winkel ,vaak wel erg vol daardoor minder overzichtelijk
9.4
0
Klant van Kruidvat
|
Vooral de vriendelijkheid en behulpzaamheid is erg goed. Spullen zijn eigenlijk altijd goed, maar winkel is veel te klein en daarom zijn alle aanbiedingen er ook vaak niet of te weinig.
38 Reviews Plaats review
Versteeg
|Vandaag 3 Roblox kaarten gekocht 2x10 € en een van 20 €.
Die van 20 € bij thuis komst blijkt de krascode kapot te zijn.
Gelijk terug gegaan maar nemen het niet terug.
Zeggen zij dat ik de leverancier van de kaart moet benaderen voor een andere code.
Dus zij verkopen kapot spul en laten de klant er voor op draaien.
Dat is een extra service van KRUITVAT.
Ze zeggen gewoon we hebben geen bewijs.
Dus ik heb het kapot gemaakt.
Het zijn cadeautjes voor mijn kleinzonen.
Hoe durf je het te zeggen.
Plus minus om de week gaan we kaarten kopen bij die verschrikkelijke medewerkers in lopik.
Dus volgende keer naar plus.
Waar je wel fatsoenlijk word geholpen.
Dat zijn nette medewerkers en geen schooiers die kapot spul verkopen dat is klinkklare diefstal.
J
|Heel fijn dat we een Kruidvat in Lopik hebben. Ik kan er altijd, ook al heb ik niks nodig altijd even kijken en kom er ook altijd met iets weg. Wel wordt de winkel propvol gestouwd waardoor ik met mijn tweelingbuggy echt niet naar achteren kan naar de babyspullen. Ook met een gewone buggy kom je niet verder dat het eerste pad omdat het zo vol wordt gepropt. Ook is het personeel alleen klantgericht wanneer de managers er zijn. Anders houden ze de kassa niet in de gaten en vooral 1 vrouw is altijd erg kortaf en klinkt altijd chagrijnig. Ik snap niet dat zij er nog werkt. De service en klantvriendelijkheid is nog wel veel in te behalen.
Mara
|Erg te tevreden over personeel. Winkel is te klein, maar ze gaan naar een ander pand en hoop dat het dan wat overzichtelijker wordt.
Klant van Kruidvat
|Alles bij de hand in een winkel ,vaak wel erg vol daardoor minder overzichtelijk
Klant van Kruidvat
|Vooral de vriendelijkheid en behulpzaamheid is erg goed. Spullen zijn eigenlijk altijd goed, maar winkel is veel te klein en daarom zijn alle aanbiedingen er ook vaak niet of te weinig.